Én nem szaroznék a rendszámmal és állítva csavaroznám fel az undertailra,ahogy a choppereken is szokott lenni,mikor oldalt van a rendszámuk a lengővillán.
Ez sem rossz megoldás.Nekem eszembe sem jutott,sőt mikor én szétszedtem nekem semmi nem jutott eszembe,ezért szedtem le mindenféle előregondolkozás nélkül a mutatót
Az indexek jól sikerültek bár nekem így már csupasz kissé a fara de izlés dolga.Kis szögvassal lejjebb lehetne engedni a rendszámot és jó lenne.
Vagy egy doboz hátára ráíírod filcel és felragasztod.Világítás is lessz rajta mert elméletileg kötelező a rendszámvilágítás.
Sőőőt, a Stadinoknál a pirosnál mellé állt egy zsír új full fekete z750, s azt találta mondani, h szép
Pedig az a tisztán fekete gósztrájderes z750 se volt csúnya!
Igenis, meg nemis!Mert pont belelóg az indexbe a rendszámtábla...Így csak a műanyagizé felére lóg rá az index.Az élébe meg nem szívesen csavaroznám = rizikó, h letörik...(mióta elhagytam a rsztáblát, azóta ez a vibráció a mániám )
Holnap majd álmodok rá valami ütőset, aztán feldobom ide is, hátha más is kedvet kap hozzá
hello
gondolkoztam rajta h nézegettük. én mindenféle konzol nélkül felcsavaroznám átmenő csavarral arra a lapos részre. túloldalra tennék egy lemezből készült hátlapot (vagyis a rendszám és a hátlap közé szorulna az undertail műanyag része).
GYROLI: mindig izélsz h nincs fent kép a vasamról. Nézd meg Zsékettő első fotóját! A háttérben ott van a 650-esem! :-)))))
Hy Zsékettő!
Nullától mértél a mérőszalaggal?
Nekem akkor is 18,5 cm!
Ha 29 cm körül lenne akkor az öntvényen lenne a fül a keréktengelyen túl, amihez a láncvédő van csavarozva! Nem értem! Elméletileg nem adták ki másik lengővillával!
A Lomexben jelenleg csak fehér színű ledek vannak plcc4es tokozással, ami ugyanolyan jó és beépíthető,mint a plcc2es. Más szín nincs. Én jég-kéket szerettem volna, de nem volt. (Ma voltam náluk.)
nem tudom az SV-nél szól-e ez ellen valami, de a járó motornál való műszerszerelésnek van egy alternatívája :)
át kell akasztani a null-bütykön a mutatót, és az majd magától megáll valahol (amikor a visszatérítő rugója fesztelen állapotú). Ezt a helyet megjelölve, le lehet húzni, aztán ugyanide visszadugni, majd óvatosan ismét a null-határoló bütyök elé emelni.
Ja és előtte jegyezd meg,hogy bemelegedett motornál hol állt azt alapjáratod,mert a fordulatszám márő mutatót neked kell majd visszatenni a megfelelő értékre ha jár a motor.Ha nem így teszel úgy jársz mint én(lásd vidóim között) és keresheted a mutató helyét a tengelyen.
A műszerfal világítás megvan egy munkanap alatt,ha megvan hozzá minden led.Javaslom az alábbi oldal végigtanulmányozását a hozzászólásokkal együtt.Ott le van írva,hogy milyen fajta led kell hozzá és honnan lehet beszerezni. http://www.svmod.hu/2007/09/15...
Szedd ki a műszerfaladat és szerezz ledet olyan színben és fényerősségben amilyenben te szeretnéd,juttasd el hozzám bármilyen módon(a motorral lehet közlekedni műszerfal nélkül is ) és másnapra kész a műszerfalad.
Vagy egy doboz hátára ráíírod filcel és felragasztod.Világítás is lessz rajta mert elméletileg kötelező a rendszámvilágítás.
Sőőőt, a Stadinoknál a pirosnál mellé állt egy zsír új full fekete z750, s azt találta mondani, h szép
Pedig az a tisztán fekete gósztrájderes z750 se volt csúnya!
Holnap majd álmodok rá valami ütőset, aztán feldobom ide is, hátha más is kedvet kap hozzá
Most voltam a garázsban bent áll egy törött ezres!
Ez az undertail mókolás elég rázósra sikeredett, amúgy...
gondolkoztam rajta h nézegettük. én mindenféle konzol nélkül felcsavaroznám átmenő csavarral arra a lapos részre. túloldalra tennék egy lemezből készült hátlapot (vagyis a rendszám és a hátlap közé szorulna az undertail műanyag része).
GYROLI: mindig izélsz h nincs fent kép a vasamról. Nézd meg Zsékettő első fotóját! A háttérben ott van a 650-esem! :-)))))
Hova valósi vagy?Odaugrom és megnézed:D , jobb ötletem nincs.Ellenben időm viszont van...
Fr: ha tudom, h ma jössz Sanyihoz, usb-n elhoztam volna a képeket.
A Nagy Átalakítás első lépéseit megtettem, így néz ki egy undertailes-ledes index buhera után:
A rendszám annyira jól érzi magát a táskám mélyén, h már ki sem akar onnan bújni
Eskü, fel fogom rakni...Előbb, vagy utóbb...
Nullától mértél a mérőszalaggal?
Nekem akkor is 18,5 cm!
Ha 29 cm körül lenne akkor az öntvényen lenne a fül a keréktengelyen túl, amihez a láncvédő van csavarozva! Nem értem! Elméletileg nem adták ki másik lengővillával!
át kell akasztani a null-bütykön a mutatót, és az majd magától megáll valahol (amikor a visszatérítő rugója fesztelen állapotú). Ezt a helyet megjelölve, le lehet húzni, aztán ugyanide visszadugni, majd óvatosan ismét a null-határoló bütyök elé emelni.
http://www.svmod.hu/2007/09/15...
Szedd ki a műszerfaladat és szerezz ledet olyan színben és fényerősségben amilyenben te szeretnéd,juttasd el hozzám bármilyen módon(a motorral lehet közlekedni műszerfal nélkül is ) és másnapra kész a műszerfalad.
Innen had ne húzogassam le egyesével a lebutított képeket... Köszi...