Nem is akarok foglalni mert ugye az utolsó pillanatig bizonytalan sok minden főleg az időjárás. A búking meg a legdrágább. A 20 nekem nem jó, utána igen, de persze ez csak én vagyok.
Én is "hallom" a vezérművemet, de az előző kis 125-ös elmebeteg csopperemnél már immunis lettem rá. Ott az 1 szem hengerhez társított 2 vezérműlánc, 2 feszítő, 4 db szelep, és 8 db (!!!) szelephimba csodálatos szimfóniával zenélt 11 ezres fordulat mellett, tökéletes szelephézagokkal is. Az egy szem satnya hengerhez tartozott még 2 db (különböző típusú!) karburátor, és 2 db kipufogó is. Lásd alább.
A "titing" az egy hangutánzó szó. A vezérműtengelytől, alapjáraton járatva hallható "zaj" neve, ami valami hézagolási hiányosság miatt jelentkezik, de csak alkalmanként.
A 450 is csinálja, általában akkor ha előtte kicsit jobban pörgött mondjuk legalább 6000-res fordulaton, vagy fölötte.
Én szóba hoztam a Vadása campingot ?! Faházban.
Persze időjárásfüggő .
Csaba 06209238057
A 450 is csinálja, általában akkor ha előtte kicsit jobban pörgött mondjuk legalább 6000-res fordulaton, vagy fölötte.
lehet érdekes lehet valakinek! bocsi és köszi :)