Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyat az enyém is csinál,pedig csak 650ccm...
érdekes,h db killerrel v a gyári kipufival tök csendes,nem hallom a zakatolást...
Kiengedett kuplungnal zakatol a blokk, behuzod akkor csendesedik. Abban is elo fog jonni, 90%. 15év alatt nem volt kepes a suzuki egy jo kuplungot gyartani.
semmit...föleg,h 4milla volt tavaly az a paripa...
erre a kuplungcsörgésre gondoltam...
Amugy milyen hibat varsz egy bejaratos suzukitol?
Hello.Van SV 1000-em bontasban ha erdekel 703179083.udv P.
igen, k9.... napra pontosan 7éve lett forgalomba helyezve.
most lesz benne 18e km, 400km mulva.
hoztam is haza 3l olajat meg egy szüröt,majd lecserélem a napokban.
péntek óta nálam van nagybátyám vstromja,most azzal is csalingázok, jo nagy hajo...birja a strapát is, 1,5éves lesz és 18e km van ebben is... eddig 0 hiba.
irtátok,h az 1000ccm jellemzö vmi kuplungcsörgés,hogy derül az ki?
thanx,ránézek jövö7en...ma megyek egy karikát,nem piszkálom.
Én is abban bíznék, hogy ez csak egy hűtő. Ha nem folyat akkor ok. Illetve ez ebayen elég könnyű visszaszerezni a lóvét ha szar a termék.
Kinai,mar kerdeztem itt,akkor a nagyformatumuak lecsesztek emiatt.Esetleg keress ra a delkevic hutokre hatha van ezreshez.Vagy bontott gyari.De amugy talan jo ez is.Huto ha mert passzol csak jo.Vagy nem.
http://m.ebay.com/itm/Replacem...

Ezek a hűtők jók lehetnek? Minőségre gondolok.
Már megkezdtük apuval (én csak mint tanácsadó) a segédváz rendberakását. Kicsit görbült. Vissza is huzatta apu teljesen középre. Kell egy jobbos lábtartó, tank (elvileg az van havernak) fék és kuplung kormányra való minden, jobb farokidom, kormány, hűtő.
Ahogy nézem K9-ed van. Sztem ráérsz avval még. Amik mostanában jöttek elő azok K6-ig voltak nálam(nemtudom újabbaknál jelentkezett-e)...
Az első lánckerék takarót is, aztán a balos deklit. Kis olaj folyni fog, ha nem döntöd meg jobbra a motort(ami ugye nem egyszerű)...
Teljesen jogos. Más márkának nincsen ilyen 2,5-3%os thm ?
Ebben pont az lenne a jó hogy új és viszonylag jó hitelre is megvehető. Ennyit nem fizetnék ki zsebből egy használt motorra ami ki tudja már min ment már keresztül és mennyit kell rá még költeni.
Meg akkor mar a kozepes gs-t is vedd szamitasba ebben az arban mondjuk az nem uj
Ez a vagyad?
Mondjuk terepre gyurni kell vazze.
nem fokozottan, hanem egy fokozattal rosszabb úton ami kimeríti akár csak a magyar utakat is manapság. De így nyugodtam mehetnék FrPeti féle túrára is
utananézek majd...ma már nem piszkálom...
Minek akarsz fokozottan rossz uton menni?
Szerintem olajban fut, szóval ezt még gondold át!
este ránézek...
csak a bal oldali deknit kell levenni és látszik is???
bigoneszi .Na ma rávettem, magam, a kis Sv fordulatszám mérő , hibakeresésre, lekaptam a műszeregységet, az egyik saru kicsit oxidált volt, megpucoltam mindet, de így se működik... rámértem, a sárga fekete vezetékre, minnél nagyobb a fordulat, annál kevesebb áramot kap, ez normális? nyáklapon nem látok , rendellenességet, ellenálást még nem mértem.. mutató, nincs megragadva. valami tipp?
Igen, érdemes.
jah,vagyis ezt szemrevételezni kéne??