Kiengedett kuplungnal zakatol a blokk, behuzod akkor csendesedik. Abban is elo fog jonni, 90%. 15év alatt nem volt kepes a suzuki egy jo kuplungot gyartani.
igen, k9.... napra pontosan 7éve lett forgalomba helyezve.
most lesz benne 18e km, 400km mulva.
hoztam is haza 3l olajat meg egy szüröt,majd lecserélem a napokban.
péntek óta nálam van nagybátyám vstromja,most azzal is csalingázok, jo nagy hajo...birja a strapát is, 1,5éves lesz és 18e km van ebben is... eddig 0 hiba.
irtátok,h az 1000ccm jellemzö vmi kuplungcsörgés,hogy derül az ki?
Kinai,mar kerdeztem itt,akkor a nagyformatumuak lecsesztek emiatt.Esetleg keress ra a delkevic hutokre hatha van ezreshez.Vagy bontott gyari.De amugy talan jo ez is.Huto ha mert passzol csak jo.Vagy nem.
Már megkezdtük apuval (én csak mint tanácsadó) a segédváz rendberakását. Kicsit görbült. Vissza is huzatta apu teljesen középre. Kell egy jobbos lábtartó, tank (elvileg az van havernak) fék és kuplung kormányra való minden, jobb farokidom, kormány, hűtő.
Ebben pont az lenne a jó hogy új és viszonylag jó hitelre is megvehető. Ennyit nem fizetnék ki zsebből egy használt motorra ami ki tudja már min ment már keresztül és mennyit kell rá még költeni.
bigoneszi .Na ma rávettem, magam, a kis Sv fordulatszám mérő , hibakeresésre, lekaptam a műszeregységet, az egyik saru kicsit oxidált volt, megpucoltam mindet, de így se működik... rámértem, a sárga fekete vezetékre, minnél nagyobb a fordulat, annál kevesebb áramot kap, ez normális? nyáklapon nem látok , rendellenességet, ellenálást még nem mértem.. mutató, nincs megragadva. valami tipp?
érdekes,h db killerrel v a gyári kipufival tök csendes,nem hallom a zakatolást...