Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rajz a fontos,ez tapasztalatból mondom mint a "krém" tagja. MindÍg a rajz az alap.
Bemelegedve, szívató NÉLKÜL, na...
Ba+, most már az enyém is föttög!
Nem vicc: amikor ilyen melegebb időben, de hidegen, szívatóval indítom a GS-t, akkor valami szörrrnyű hangja van, amíg bemelegszik egy kicsit. Alapjárat ugrál 2500 és 5000 között, szörcsög, FÖTTÖG , majd ha félig visszanyomom, akkor megnyugszik valamelyest. Bemelegedve, szívatón viszont nagyon szépen jár. Hidegebb időben szívatóval is.
Nem kellett, kicserélik. Már nekem sem tiszta hogy melyik jobbos és balos de az tuti nem jó amit kihoztak viszont elismerték hogy ők baszták el. Nem én intéztem amúgy meg nem is az enyém a cucc én is csak segíteni próbáltam.
Sikerült rájuk borítani az asztalt?
Köszi az esti telefonos segítséget, hálám üldözni fog fagyi formájában
azazaz
hatalmas poénok
nekem föttögött
meg ciripel...
a motul5100zal morog rendesen...
Tudja fene,egy doktorur nevu pilota irt le egy hangot asszem.Kerdezd a gs forumot.
Az pontosan micsoda? Többször olvastam már ezt a kifejezést a GS-sel kapcsolatban, de nem tudom mit jelent....
De titingel.
A lenézett, puruttya GS500 sem csinál ilyesmit.
Egy szemet nem morajlik a kuplungom.Csak a hondae.
mentem egy vfr 1200-vel 1600km van benne !!! ha kiengeded a kuplungot morajlik az is... ilyen volt az összes motorom...
talán friss olajjal motul-fuchs egészen halk :)
köszi :)
mind ilyen...
Alakul.
Szia. Sikerült idomot és gyári hűtőt is szereznem. Köszi.
üdv,

K8-as 650 S-em van. Nálam is megvan a kuplung "zakatolás" (ha behúzom akkor halkul ) Martin sportdob van fent (db killer nélkül, nem durrog vissza meg semmi nem oda illő hang.)
Ettől a zakatoló hangtól kell tartani?
Farokidomom érdekel vagy nem akkor?
én is erre gondolok...
Rosszul szinkronizalt motornal jobban tud zorogni, lehet a nyitott kipifogo beleszol a szinkronba picit, nem tudom, csak igy gondolom.