Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Nemrég vettem egy k1 es 650N-t megtudná valaki mondani, mennyi 5000 km-ként egy átlagosnak mondható olajfogyasztás, eddig 800 km-t mentem, nem igazán fogyott belőle talán 2mm-el van max alatt.., motul 5100 van benne.. csak kíváncsi vagyok, mire lehet számíttani.. :D
Illetve, a másik nagy kérdés, hogy ha felvillan a tankolást jelző lámpa, kb hány liter lehet benne még?
N-es volt nekem is.
Nem lehet, hogy (a magasabb kormány miatt) máshol van a súlypont és ebből adódik az eltérés? Vagy a tiéd is N volt?
Volt 120/60-120/60 cseréd is korábban? Csak hogy tuti legyen, hogy a méretnek köszönhető a pozitív változás és nem annak hogy új a gumi. (Tavaly mikor lecseréltettem a (kopott, kockás) hátsót egy tök ugyanolyan újra én is úgy éreztem egy új világ nyílt meg előttem. )
Sziasztok!
Kollégám vett egy 2004 es 650-est és az érdekelne hogy normális e az hogy 1esben 5e nél ha odahúzom neki akkor úgy jön kerékre mintha valami stuntgép lenne? :D
Az én 650esem messze nem volt ilyen erős..
Amit tudunk a motorról :
-olasz volt
-S-es volt, de már N es
-15-44 lánckerekek (tehát még hosszabb is)
-nyitott dob, sportlégszűrő, hátsó leömlő kékes,( szóval kapta az ívet rendesen :))
Mi a franctól ilyen erős? Gondoltam arra is hogy az enyém volt gyenge, de másik kollégának egy 2006 os S-es van, az se ilyen bivaly...
van vkinek elfekvöben ilyen csatija?
féklámpa/lámpatest csatlakozo az sv-n...
kéne nekem...megköszönném...
Ez a sérülése: http://kepfeltoltes.hu/160802/20160802_144450_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alja ez hátul a lámpa mellett.
http://kepfeltoltes.hu/160802/20160802_144428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Máshol nincs hibája
Ha érdekel akkor írj tomika86 kukac t-online pont hu
Igen kellene. Küldj majd képet pls.
Nem törött, és YBA kódú 2006-osról van.
Helló!
Van rajta festék hiba, ezért kellene festeni, de nem vészes. Otthon küldök képet. 8000Ft lenne ha kell
Mit kérsz a farokidomért? Állapota?
Köszi. Az Attilára azonnal rá írtam, de érdemleges választ még nem kaptam tőle.
Nem nem törte el hála isten!
Szia.van egy 1000em bontasban.ha erdekel 703179083.udv P.
Maradj, én most váltottam 120/60-ról 120/70-re ég és föld a kettő az utóbbi pozitív javára.
Sziasztok!

Ahogy a dakota közmondás tartja "több szem többet lát", így feltenném itt is a kérdést a tapasztalt pilótáknak. SV650N K4, Pirelli Diablo Rosso II papucsokkal, elől 120/70, hátul 160/60; előbbi cserés (utóbbit tavaly tetettem fel). Mivel első paripa a gyári 120/60-nal tapasztalatom nincs, a kanyarokat széles mosollyal veszem. Maradjak-e a 120/70-nél vagy legyen 120/60?
Nincsen gt 160/60 zr17 es méretben, yamaha
Most pr4gt van hatul,elvileg erosebb,meglatjuk....
Majd kiderul, az biztos hogy a szele nem fog elkopni, leer a labtarto de van meg 2mm a gumibol .
Revolution motor szerint a road 3 jobb a 4esnél mert erősebb a szerkezete es megpakolva nem gyilkolja annyira a szerpentin, ami volt nekem ugye a problemam hogy kigyorsitason fogyott el a 2es.
Pr2 tobb kmt bir a pr3 jobban tapad,pr4-nek kellene az optimumot tudni de uaolyan hamar fogy mint a pr3,nekem 8ekm kopasjelzoig a pr4,9-10 ekm a pr2,de a pr4en sokkal jobb menni.
Itt van mar nalam s road3, de csak ahatso, majd kiderul mennyivel birja jobban.
Tud fogyni. Az enyém kb nullás. Még egy horvát kanyar, aztán kuka. Pr2 vagy pr3 lesz a következő is. Megéri vajon azt a plusz 5000ftot?
De ez nagyon, ilyet nem tapsztaltam a sportgumikkal. Beszelgetünk hogy milyen papásak lettünk, hát mondom jaja, gumim be se melegedett, erre nem az hogy bemelegedett, elfogyott
A vegen mindegyik hamar fogy,a meleg aszfalt meg rasegit....
http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Suzuki_SV_fekkar_kuplungkar_SV_650_Gsx_600_750_Kromos_51694751.htm