Sziasztok!
Lecseréltem az SV1000-en az első lánckereket egyel kisebbre (16).
Most akkor hogyan csal a kilométerórám?
SV650-el mentek mellettem 130-al, az enyém 135-öt mutatott.
Viszont az órám mutatott 260-at, ami gps szerint csak 220 volt, ez is a lánckerék miatt van, vagy amúgy is ekkorát csal, vagy szxr az órám?
Sziasztok,
tegnap dugóban araszolva feltűnt, hogy szörnyű hangja van a hűtőventilátoromnak, szerintem csapágyas. Azt hittem valamelyik autó, de jött velem a hang :( Neten talált képek alapján nem egyértelmű, szét lehet valahogyan szedni, vagy ebből venti csere lesz?
53.000km van a motorban (1. gen. SV650S), sokkal kevesebbet futottat nem hinném, hogy találnék bontóban. :( Én vagyok csak peches, vagy másnál is ment már tönkre törés nélkül?
Én baromi paraszt modon drótkefével megsikáltam, narancsbőrös lett, biztos nem is jó ez a taktika de nem lett rosszabb a fekhatas osszerakaskor, elso fekezeskor vissza is simul a felulet, maskor is igy fogom csinalni, nem csiszolopapirral. Rezpasztaval megkentemem az eleket ahol a nyeregbe fekszik fel, nem ahol a dugo nyomja, illetve a csapokat befogtam furoba, kifenyesitettem es azt is pasztaztam.
En igy szoktam tisztitani +nyereg darabokra dugokat polirozni...
Na tehat rezpasztabol a 2elso nyeregre egy fel borsoszemnyit sem hasznaltam el.
Hh-s betétek ezek is, szinteresek, nem szabadna megégjenek, vagy amint megég lesobja az égett felületet. Csiszolj le belőle egy kicsit, törd le a sarkokat,, rézpaszta és mehet vissza, ugyanezt csináltam tegnap.
Lecseréltem az SV1000-en az első lánckereket egyel kisebbre (16).
Most akkor hogyan csal a kilométerórám?
SV650-el mentek mellettem 130-al, az enyém 135-öt mutatott.
Viszont az órám mutatott 260-at, ami gps szerint csak 220 volt, ez is a lánckerék miatt van, vagy amúgy is ekkorát csal, vagy szxr az órám?
Köszönöm!
tegnap dugóban araszolva feltűnt, hogy szörnyű hangja van a hűtőventilátoromnak, szerintem csapágyas. Azt hittem valamelyik autó, de jött velem a hang :( Neten talált képek alapján nem egyértelmű, szét lehet valahogyan szedni, vagy ebből venti csere lesz?
53.000km van a motorban (1. gen. SV650S), sokkal kevesebbet futottat nem hinném, hogy találnék bontóban. :( Én vagyok csak peches, vagy másnál is ment már tönkre törés nélkül?
most néztem...pasztám nincs,csak rézspray...de az bőven...
En igy szoktam tisztitani +nyereg darabokra dugokat polirozni...
Na tehat rezpasztabol a 2elso nyeregre egy fel borsoszemnyit sem hasznaltam el.
mivel csiszoljam meg? papir v köszörü?? drotkefe??
van rézpasztám meg spray is...
lámpánál furán ciripelt a fék...gyanus
ilyenek...
fényesek...