1000-resről többet tudok amiben kifeküdt, mint 650-ben.
Az a baj, h nem észlelhető a hiba. Pl semmi baja nem volt egy V-strom-nak amiben nemrég megcsináltuk, mégis el volt benne szabadulva 3, abból 1 már ketté is tört. A töltése meg rendben volt a motornak.
hát jah, változnak az igények, bár ez még mindig nem az abszolút tatás vonal szerintem. de azért ezzel egy fokozattal rosszabb úton is lehet haladni, pl. Erdély felé is jobb lehet, bár ha a futómű ugyanaz a gagyi mint az kis SV-ben akkor nem tudom
Ha még épek a mágnesek javítható.
Ami viszont volt nálam szerelni, az bedarálta úgy az egészet, h egy fél mágnes maradt benne épen.
Egy méter x méteres demagnetizálóval talán meg lehetett volna csinálni, de sajna nem rendelkezek olyannak, úgyhogy blokkcsere lett belőle.
Én pont ugyanígy. Szoktam is kérdezni ha nem értek valamit, abból tudok tanulni.
V-strom-nál ne felejtsd el a típusbetegségét, h elszabadulnak a generátor forgórészen a mágnesek.
Elsőnek csak elszabadulnak, aztán megeszi szépen a blokk...
Köszi! Igen, rájöttem. Csak annyiban érintett a dolog, hogy szeretem érteni, mi hogyan működik (szakmai ártalom ), bár ha egyszer rám szakad a bank, akkor egy V-Stromot fogok szerezni következő motornak, az meg ugye tök ugyanez lesz.
Igen, cserelapkás ez is. A lapka a szelepemelő csésze alatt van. A szelepemelőt nem tudod kiszedni anélkül, h ne vennéd ki a veztengelyeket.
Pár jó kép, h átlásd.
Csak kíváncsiságból kérdezem: az SV hengerfejében mi a szelephézag-állítás módja? Cserelapkásnak tűnik, mint a GS500, de ennél nem lehet kiszedni a lapkát ha benn van a vezérműtengely? Nézegetem a service manual robbantott ábráját, és vakargatom a fejemet....
A GS-nél egy szeleplenyomó alumínium vacakkal le lehet a hüvely szélét annyira nyomni szerencsére, hogy mágnesen csavarhúzóval ki lehet piszkálni a korongot. Még nem próbáltam (nem volt rá szükség), de az eszköz már itt figyel a fiókban hozzá: http://www.bazismotor.hu/shop/...
Nem erre fondoltam hanem ugyanugy elso henger jelre, forditas es a masodik henger jelre, vagy a kicsinel mashogy adtak meg a vezerles jeleket ? De mindjart megnezem a manualt
650esnek is ugyanaz a menete a vezerles jere rakasanak mint az 1000nel ? Nem is neztem soha bele a 650es konyveben, de ugyanugy egyik henger jelre, forgatas es a masik is jelre ?
Az a baj, h nem észlelhető a hiba. Pl semmi baja nem volt egy V-strom-nak amiben nemrég megcsináltuk, mégis el volt benne szabadulva 3, abból 1 már ketté is tört. A töltése meg rendben volt a motornak.