Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

urak!!
ha ilyen marad az idö holnap is és nem esik,akkor kinézek bécsujhely felé egy kis faluba ismerösökhöz..
pesttöl kb 270km...osztrák határtol csak 28km...
érdemes vmi biztositást kötni?? ha igen,mit??? thanx
Bocs elobb nem valaszkent ment.Van egy 7ekm-es SV 1000em bontasban.Ha erdekel alkatresz 703179083.udv P.
Szia.van egy 7ekm-es SV 1000em bontasban.Ha erdekel alkatresz 703179083.udv P.
Nem adom fel :)
:) még mindig keresgélsz???
üdv!

Foglalkozik itt még (vagy tud-e olyan személyt aki igen) valaki SV idomokkal? Hasidom, hátsó sárvédő?

köszi
Jó.
Pesten lakom, nem akadály, voltam már párszor Nálad...
Tekercselés kész lesz bő egy hét múlva, kereslek majd.
Nem szeretnék, ha közelben laksz eljössz és hozzámérjük.
Nézz már utána majd légy szíves...
Nekem van egy forgórészem amin rajta van a szabadonfutó is, de sajnos nem tudom melyikhez való, anno régi 650-hez vettem bontóból, de kiderült, hogy nem ugyanott vannak a jeladók és azóta sem néztem utána, hogy mibe lenne jó, de valószínűleg SV-hez való.
Köszi a tippet, akkor arra is ránézek majd
Köszi, FrPeti oldalára ránézek, bár pont a cserét próbálnám elkerülni.
Sajnos igen, el vannak csúszva, teljesen szabályosan úgy 0.5-1cm-es közökkel kellene elhelyezkedniük. Ahogy jobb oldalon, a forgórészen lévő lyukaknak pont két mágnes közé kell esniük.
biztos hogy ez el van csuszva?
leégett brushless modellmotor mágneseit ragasztottam spéci ragasztóval,jó is lett,de a motorom generátorát nem ragasztanám vele
bontókat telefonáld körbe,nem fordul elő gyakran ez a hiba az sv-nél,vsz találsz olcsón egy jót
bontók száma asszem megvan FrPeti weboldalán (motoralkatresz.eu vagy az svmedia.hu-n)
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis tanácsra...
Meghibásodott az sv1000-em generátora. Tekercs leégett, forgórészen mágnesek elmozdultak.
A tekercset egy lelkes hozzáértő tudja javítani, viszont a mágnesekkel kapcsolatban tanácstalan vagyok.
Mellékelek képeket.
Ahogy a képen is látszik, a baloldali három mágnes elcsúszott és egymásra torlódott. Próbáltam kézzel mozdítani, stabilan a jelenlegi helyükön vannak.
Valószínűleg már jó ideje így működik, töltés hatásfokán nem tudom mennyit rontva... ,valamint a kiegyensúlyozatlanság miatt még rápakolhatott a v2-es vibrációjára, bár ez sem volt szembetűnő...
Szóval kérdésem, mi a teendő?
Találkozott már valaki ezzel a problémával? Szeretném megúszni a cserét.
Esetleg valamilyen melegítési eljárással lekapni a mágneseket és helyükre ragasztani hőálló ragasztóval...találgatok...
Bizonyára szerepe van a mágnesek közötti meghatározott távolságnak, de arra is gondoltam, hogy a kialakult nagyobb távolságot esetleg ki lehetne tölteni valami ragasztóval, megakadályozva az esetleges további elmászást. Lehet butaság..
Köszönettel várok ötleteket, tanácsokat.
ha most svt keresnék,mennék is lentibe...
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-10370872
ugyanigy vok a kis sr simsonommal...
volt ilyenem, a fejidomnál lévő csatlakozóban égett szét a tompított érintkezője. Érdemes azt is megnézni.
Én spec nem kinlodasnak veszem.(kivétel a takarítás)
Kevés időt fordítottam rá nettó de azt bírom.
áh,sokat kinlodott vele...hagyom,h kiélvezze...
ledumáltam a jányoddal!!!
én ráhagyom az asszonyra a birizgát...!!!
Miért hívtál hétvégén? Nem voltam itthon csak a teló.
nem...kiégett...