Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jó. Nem tudom miért de a spray nem jo ezekre, nagyon elömiti a szűrőt. Imserős motorozzon mögötted és azt fogja mondani hogy büdös benzin szagot húzol.
F. Levi: Már várom a futárt a gyári levegőszűrővel, ha a k&n ápolásra gondolsz, brigeciolal atkenes, aztan melegvízzel kioblitem, kiszaritom, motul levegoszuro olaj/spray , vissza a motorba... 1-2000kmenkent ujra, fuggoen milyen utakon járok
A 10-es a gyári.
10-es olajat kapott illetve lejjebb lett engedve kicsit
Hogy keményítettél az első gátlón?

akibor000: jahogyja :) Annál "komolyabb" állításra gondoltam :)
Elkészült a hétvégén az SV. Gumi csere (Michelin Pilot Road 3), első teleszkóp szimering és olaj csere + egy kis keményítés, karbi hangolás a sport dobhoz. Hát mintha egy teljesen másik motorom lenne. Váltáskor nem rángat, nem durrog a kipuff, a járása is kisimult. Első telót így pár 100km után kezdem megszokni de először nagyon fura volt hogy keményebb lett. Gumik szuperek, lehet végre rendesen dönteni a motort!
lehet hát...a giprod is állitja...
Lehet allitani az ecu-t?
Tegyel bele egy gyari levegoszurot.

Mive es hogyan apolod ?
hatul a fogaskoszorus csavart tekergesd!!!
honát rendelted a plexit ? és a fényszorot hogy tudom beálitani válaszodat elöre is köszönöm !!!!
heló az sv-n hol tudom beálitani a fényszórót vagy hogy ?
3 éve van nálam, volt egy motorszerelőnél ahol ilyen kapcsolótáblás cuccot rádugott(gondolom ez az ecu állító) 0-15% ig lehetett rajta állítani és visszaállította eredetire. Előtte én is abban bíztam, hogy el van állítva, de nem változott.
Most vetted? Mert ha igen akkor mitől vagy benne biztos, hogy az ecu még gyári beállításokkal megy?
Köszi az infót, arra gondoltunk, hogy ezek megdobják, csak hogy ennyire azt nem, esetleg még a szívószelep késői zárását mondták nekem lehetséges oknak(nem vagyok ennyire benne a műszaki dolgokban sajnos, ennyire nem látok bele), mert elég rendesen köpi a lángokat meg durrog ha elengedem a gázt. Szűrőt mielőbb szerzek.
Hali, nem csoda ha sokat eszik ezekkel a cuccokkal, ha lehet a szűrőt cseréld gyárira, mondjuk egy kompresszió mérés nem ártana mert nagy eséllyel az kissé hiányos lehet a légszűrő okán, a 6.-at meg talán soha nem fogja leforogni gyári áttétellel.
Sziasztok, új vagyok a fórumon, nekem annyi a bajom az sv-mmel (2005ös, 650 S), hogy 8-9 litert eszik és nem forogja ki a 6.-at. AZ első a nagyobb probléma, egyébként mindent rendesen csinál. KN légszűrő és teljesen nyitott mivv rendszer van rajta. Szelephézag volt állítva illetve az injektor is gyári értéken van.( nincs se hozzáadva se elvéve kaja). Ha esetleg van valakinek gyári rendszere kipróbálásra, vagy eladásra akár, hogy kipróbáljuk vele vagy valami tanácsa az ha jelentkezne azt meg köszönném! További szép napot!
Egy kis ajándék az ezredesnek:

1. Puig Racing plexi
2. Olaszból megérkeztek a Storm kipufogók. Igen erőteljes a hangja
Ilyenkor mindig előadom a sztorim. Árultam a törött sv-m, hív egy ember, hogy neki kell. Igazából csak a blokk érdekelte, mert az övében már 170.000 km van. Első gazdája. Lefagytam. Mondom mi a gond a blokkal??? Semmi, csak megeszik neki 1 litert egy olajcsere alatt. Nem csörö, nem zörög. Szóval gazda legyen és a gép meghálálja.
Az az ideális
Nem km-t szoktam én sem venni hanem állapotot, de az sosem hátrány ha a jó állapothoz kevés km társul megfizethető áron.
Sziasztok! Valakinek esetleg 2008-as sv650s-hez tanksapkája eladó lenne? Vagy tudjátok hol lehet beszerezni? Amit le kell csavarozni, az repedt ketté:(
Ha veszem 10ezer ha eladom 60ezer...
Mit is várunk egy 12 éves géptől km-be? Mi a reális?
650esre nem erdemes penzt aldozni, ha jo lesz a futomu akkor keves lesz az ero. Az ezresnek meg teljesen turheto a futomuve, jo betettel a fek is jo rajta.