hollosnál,harmatinál,motorradnál kérdeztem...
a gyári 12100ft párban...annál vmi olcsobb alternativa kéne...föleg,h 15ért fujnák lakkoznák ujra az egész idomot meg a tükröket gyári fekete yay vagy mi a fax szinkóddal...
áh,ha neki igy tetszett,hát ő dolga...
nekem meg jo alkualap volt..sőt...naon jo...
amugy egyben van a paripa...tsanyi szerint is,jártam nála nemrég szervizelni...
nem haraxom meg, nekem sem tetszik...
jaja...a gyári fekete le lett fujva neonsárgára,majd ment rá pepita vtn fólia és 2réteg lakk... elözö tulaj csináltatta...
gyári feketét akarok...
Egyre inkább hozod meg a kedvem, hoyg beszereltessem végre én is a GSXR hátsó rugóstagom. :) Csak annál sajnos a szerszámtartót kicsit meg kell szabdalni, hogy beférjen a tartály.
Nem vagyok egy vizuális típus szóval ezt a technikát nem igazán tudom elképzelni :P Én a csapágyra gyanakszom esetleg megfordult a fejembe hogy nem a hátsó lengéscsillapító gumi szilentje.... lehet nagy hülyeséget mondtam
Hétvégén mentem egy kis karikát a felújított (olaj-szimmering) első, és a kicserélt (Zx14R) hátsó futóművel.
Még messze nem tudom, hol vannak a határai a motornak, de azt vettem észre, sokkal inkább kiegyengeti a hibákat az úton, ottvan, tapad, nem üt fel, de nem is puha, szóval jó.
A régi hátsó gátlóval kb. 4 centi volt a rugóút terhelve-terheletlenül, most ez kb. 1,5-2cm, finoman mozog, teljesenjó.
Az első még mindig puha egy kicsit (talán teszek bele erősebb rugót, még nemtudom), de szépen csillapít. A Lágymányosi hídhoz vittem, 1 nap alatt kompletten megvolt a felújítás, mint az új. :)
Azert a 650es nem is az a motor amivel gazbol keresztbe lehet csapatni :D
Kell ket hosszu zartszelveny meg ket cső tavtartonak, felfogatni a hatsogumira es igy kivetiteni a hatsokerek iranyat az elso kerekre, maris kiderul hogy mennyire pontos a gyari jelzes a villan :)
Bt023 volt nekem, raktaron maradt 3eves példányok. Nem egy nagyon tapadós gumi, bár soha sem csúszott meg ugy hogy félnem kellett volna kivéve Boszniában, fehér aszfalton esőben. Kakucson 4-5kör alatt elmelegedett. Összessegeben nem egy rossz gumi, talan 5000et mentem vele, 1mm-t ha fogyott.
jogos...alapbol én is ezt gondolnám...
havernak van ilyen roadiac...lassan kuka lesz...12e km ment gladiuson...
asszem 42ért kapnám párban az svre...annál jobb ár nincs..
olvastam tesztet is rola egy nagy xx hondán...meggyöző,csak kérdés h lefizették e a tesztelöt a tajvaniak...
a gyári 12100ft párban...annál vmi olcsobb alternativa kéne...föleg,h 15ért fujnák lakkoznák ujra az egész idomot meg a tükröket gyári fekete yay vagy mi a fax szinkóddal...
nekem meg jo alkualap volt..sőt...naon jo...
amugy egyben van a paripa...tsanyi szerint is,jártam nála nemrég szervizelni...
nem haraxom meg, nekem sem tetszik...
jaja...a gyári fekete le lett fujva neonsárgára,majd ment rá pepita vtn fólia és 2réteg lakk... elözö tulaj csináltatta...
gyári feketét akarok...
nemtudtam megbarátkozni a sárgafekete pepita vtn fóliával...
http://www.batszimotor.hu/cont...
Még messze nem tudom, hol vannak a határai a motornak, de azt vettem észre, sokkal inkább kiegyengeti a hibákat az úton, ottvan, tapad, nem üt fel, de nem is puha, szóval jó.
A régi hátsó gátlóval kb. 4 centi volt a rugóút terhelve-terheletlenül, most ez kb. 1,5-2cm, finoman mozog, teljesenjó.
Az első még mindig puha egy kicsit (talán teszek bele erősebb rugót, még nemtudom), de szépen csillapít. A Lágymányosi hídhoz vittem, 1 nap alatt kompletten megvolt a felújítás, mint az új. :)
Kell ket hosszu zartszelveny meg ket cső tavtartonak, felfogatni a hatsogumira es igy kivetiteni a hatsokerek iranyat az elso kerekre, maris kiderul hogy mennyire pontos a gyari jelzes a villan :)
DE! Nem tenném fel újra! Nem is ajanlom.
havernak van ilyen roadiac...lassan kuka lesz...12e km ment gladiuson...
asszem 42ért kapnám párban az svre...annál jobb ár nincs..
olvastam tesztet is rola egy nagy xx hondán...meggyöző,csak kérdés h lefizették e a tesztelöt a tajvaniak...