Ha korlátlan semmi értelme szopatni magad,kevés van a piacon belőle,gyengébb,belpiacos,Forgattyús háztól felfelé tök más így nem stimmel a fellelhető bontott motyo 99%-a hozzá,és manuals sincs sok hozzá.
Tomika szívott a karbival egy jóízűt egy srác meg passziobol szivatja magát a főtengellyel vele.
Jah és nem hinném hogy sokkal olcsóbb lenne mint egy 650-es.Már ha találsz.
De ha rá vagy gerjedve hajrá.
Mind a ket autonk abs-es, a passatban miota nalunk van nem volt cserelve, de nem is sotet a folyadek benne. A masikban is tiszta de az nemregota van nalunk.
Nem a cikk hanem, hogy ekkora kárt tud okozni ha nem cserélem időben, igazából az autóimban ritkán cseréltem le többnyire ha szétszedés volt, igaz a régi abs nélküliek nem voltak erre annyira érzékenyek legfeljebb elmelegedett a fék (ilyenben volt párszor részem).
Én is már cserélném a bicikliben de még csak fél éves még várnom kell 1,5 évet hogy ezt megtehessem Adig lesz mondjuk időm kinyomozni meg minden létező forumon megkérdezni hogy vajon DOT 4 vagy 5.1-et rakjak bele mondjuk ABS nincs
Én is néztem a cikket és kelően meg is ijedtem. Még a swiftben sem cseréltem le ami elég gáz hisz benne van a korban, no rövidesen mindkettőn lecserélem.
Régi sv650-hez keresek féklámpa kapcsolót. Azt amit a fékpedál működtet. Keresek ezentúl telószimeringet párban, de csak új jöhet számításba. Ha van elfekvő, kérlek írd meg mennyi Budapestre postával: h2oes@freemail.hu
Tomika szívott a karbival egy jóízűt egy srác meg passziobol szivatja magát a főtengellyel vele.
Jah és nem hinném hogy sokkal olcsóbb lenne mint egy 650-es.Már ha találsz.
De ha rá vagy gerjedve hajrá.