tavaly kerültek fel ezek a conti gumik a vasra, mostmár ledarálom vele e szezont,ha rajta van.
megvok elégedve.
de a következö gumim michelin v pirelli lesz...
multkor láttam egy fazeren nankang gumit, kiváncsi vok mit birna alattam egy olyam!!!
A ppr2ct nem pályázós, hanem sportgumi utcára. Hegyesebb a profilja mint a roadoknak, jobban tapad, de jobban is fogy. 650-asen szerintem a pr2 elmegy 15-20 ezer között is, a power meg garantáltan 10 alatt. Gyári felni összébb fogja nyomni a 180-as gumit, más lesz a profilja. Láttam már 650-es Banditon 180-as gumit, ne mis állt rajta rosszul, de úgy tudom a kis SV-nek fél collal keskenyebb a felnije mint a 650-es Bandité. (a gumiméret mindkettőnél 160 hátul)
Na olvastam a vonaton pár cikket és azon agyalok h pr2 vagy pp2ct legyen az új gumi. Legtöbb helyen istenítik ezeket a gumikat és bár a pp2ct már kicsit pályázósabb formát mutat, szimpatikusabb, bár a személyes tapasztalat és a többség szava dönt. Szerintetek?
Sziasztok!!
Sv1000-re első lánckerekénél van egy alátétszerű négyszögletes alàtét amit sikerült eltörnünk,a kérdesem az lenne annak mi a funkcioja,és hol tudok olyat szerezni?
Sziasztok.Most vettem egy 650n gépet.(2002-es)Volna egy s-es "donorom".Átszeretném rakni a teljes fejidomot,lámpával és műszerrel együtt.Működhet a dolog?
Ha jól látom a két típusnak a fékmarkolat része sem egyforma...
megvok elégedve.
de a következö gumim michelin v pirelli lesz...
multkor láttam egy fazeren nankang gumit, kiváncsi vok mit birna alattam egy olyam!!!
oksa köszi
fél év állás után, nem reagál az indító gombra, akksi ok
ötlet?
feltűnöen szélesebb,mint az én 160as continentalom...
Sv1000-re első lánckerekénél van egy alátétszerű négyszögletes alàtét amit sikerült eltörnünk,a kérdesem az lenne annak mi a funkcioja,és hol tudok olyat szerezni?
nekem is van egy ugyanilyen...csak naked...
Ha jól látom a két típusnak a fékmarkolat része sem egyforma...