Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt még nem próbáltam de mivel a hátsó villán keresztül tudom megemelni nem hinném hogy megfog mozdulni :( A gázzal nincs gond ha csak berakom a kanyarba gáz nélkül lendületből akkor is azt csinálja :)
Ha megrángatod a hátsó lengővillát, nem kattog/kotyog?
Vagy lehet csak túl sok gázt adagolsz neki kanyarban.
Inkább jobbos kanyarokba érezhető a dolog legalább is akkor zavaró már.
Nem új keletű már a dolog de arra nem emlékszem hogy az előző guminál is csinálhatta e már(15e van a BT23 papucsba) ? Az első futómű beállításokat évek óta nem állítgattam láncfeszességet gyakrabban szoktam állítgatni :P
Viszont ott sem lehet drasztikus különbség habár az Sv nem valami precíz a spannolás kialakítása szerintem
A létező összes gumikombinációról van saját tapasztalata.Há ő faroklevi a mindenttudás tárháza.
Bocsi hogy belekontárkodok :) Nekem Bt 23 szett van a motoron most járok 15e km teljesen meg vagyok vele elégedve tapad esőbe és szárazon is . Én inkább túrázós párti vagyok nagyobb távok dobozok utas :) Megkopott már a közepe de kopás jelzőig még szerintem 5e kibír.
Mindkét irányba? Mekkora tempónál?
Lehet hogy nem párhuzamosak a kerekeid. Láncfeszítéskor az egyiket jobban meghúzhattad.
Vagy az első hátsó futóművek el vannak hangolva, bár akkor inkább elkezd hullámozni.
Milyen gumi van fent és mennyire van elöregedve?
Egyébként mikor vetted ezt észre? Esetleg most vetted és rögtön feltűnt a dolog? Kicsit több infó kéne, mert senkinél nincs harapófogó hogy kihúzza belőled...
Sziasztok! Lenne egy észrevételem a motorommal kapcsolatba...kanyarba olyan érzésem van mint ha a hátulja önnádló életet élne megindul kifelé :) Simsonon volt hasonló "halál" közeli élményem :D :D :D Esetleg valakinek ötlete mi lehet a gond? Gumi esetleg futómű?
Neked milyen BT volt az SV-n? 21 vagy 23? Mennyire volt stabil az eleje? Ha a hátulja meg-megcsúszik az nem érdekel, csak az eleje legyen stabil féktávon meg kanyarban is, szépen le lehessen dönteni. Gondolom kopásról nincs információd, mert annyit nem mentél velük.
Ne merd kérdőre vonni mert el leszel hordva minden szarnak
Kérdés hogy mennyit bírnak. 48 ezerért van BT21-es párban. Annál jobb vétel nincs, csak hát kérdés hogy az is mennyit fut el. Na meg hogy mennyire fogom biztosnak érezni a PR2 és 4 után...
Ja és a vagyonszerzésit beszívtam mi?
Főnök ne szívja a vérem,időszakos kényszerhelyzet.Műszaki letudva.
Tényleg, nem akarod kipróbálni az enduro-cross-t is? Legalább fejben el lennél foglalva az elkövetkezendő 2-3 évben
Pályamotor, mi????
Valamiért ezen https://www.r17.hu/198-dunlop/... töprengek hogy jó e lenne.Bár időm mint a tenger,van fent két faca korcsolyagumi adrenalinnövelőnek.
A motorozás ugyan nem kifejezetten a kockázatkerülő archetípus kedvelt szórakozása, de azért a nagyjából két tank benzinnyi árelőnyért én biztos nem kockázatnék, meg egy Nankangot egy PR2 párossal szemben..
nangkang roadiac??
Levi jól mondja. Pr széria nekem is bevállt. Csak azt veszem.
Hogy hogy nem egyforma elől-hátul? Tapasztalat vele? Kopás, tapadás?
Road4, apunak hatul 2es elol 4es van. Nekem nagyon tetszik.
Azt hiszem eljött a gumicsere ideje.
Tudnátok mondani olyan utcára való, túra-sport gumit ami kis SV-re jó? Kompromisszumot kéne kötni a tapadás-kopás-ár szentháromság között. Olyan gumit szeretnék ami nem kopik le 6-8e km alatt normál használat közben, cserében tapad száraz és vizes úton is. Az ár harmadlagos mert kész vagyok 60-80-90e Ft-ot is adni ért, de az sem baj ha minél kevesebbe kerülne.
Valakinek valami jó tippje? Jelenleg Pirelli Diablo van fent, ezzel vettem a mocit, szóval nem tudom hogy egy ilyen új gumi mit tud mire elég.
Sziasztok!
Szögletes vázas Sv 650-hez keresek szerszámtartó fedelet.
Köszi
igen...
apám gsrjén volt ilyen egy balatoni elázáskor...süritett levegövel kifujtam benzinkuton,kapott egy kis zárolajzót (wd40 nemvolt) és müködött azota gond nélkül...
Talán a kormánykapcsolód ázott be annyira, hogy egy kicsit vezet benne a folyadék. Fújd ki féktisztítóval...
csak tipp, amikor megáll érdemes lenne kinyitni a tanksapkát. Ha szisszen és egyből jó lesz akkor ott lehet a probléma.