Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanmár, 125-össel kezdtem, azzal is elvoltam, ezzel meg pláne.. A száguldozós korszakomból kinőttem rég, jól érzem magam a gépen, a többi meg nem számít.. :)
Ahoz a tomeghez meg nem a 650est kellene reszelgetni hanem venni egy komolyabb motort.
Szerintem!
Én nem tudom ő hány kg
Oké, csak ő 140 kg szárazon...sz.rás után. Szóval neki még a 14-es rugója is kevés, ha kiszámolod a race tech oldalán.
Azt is figyelembe kell venni, hogy mekkora a saját tömege a ZX14-nek. Az SV650-ben túl kemény lesz az a rugó ami rajta van.
ZX10 2006 arany-piros rugós kell bele, ez puhább. Viszont rövidebb így kutyacsontot kell cserélni, hogy ugyanott legyen a hátulja.
Csak a hátsó cserével sokat nem érsz amúgy.
Nekem cserélve volt elöl hátul, de az erősebb rugók miatt romlott a túrás jellege.
mert ugy tudták tartani az olcso árat!!!!
Jo futomure en csak annyit mondok, ohlins. Mint nekem
A valtozatos utviszonyokra nehez optimalis futomuvet krealni,mellesleg egy jo gumi sokkal tobbet nyom a latban,szerintem....
Joooo, most latom hogy Hsm itt van.


Azt mondom inkabb veszekedjunk a Zolival
Hát az ezres futóművével nekem se lett volna. Elöl hátul komolyabb cucc van, mint a kicsi SV-n. :)
Elvileg "működési kultúrában" is hatalmas lesz a különbség, sokkal finomabban mozognak ezek.
Jó a ZX14-é is, ahhoz ráadásul nem is kell bántani a szerszámtartót, mert befér, nekem sajna abból ki kell majd vágni, mert a GSXR telóm tartálya jobban kilóg. Mennyibe fájt, ha nem vagyok indiszkrét?
Józan eszű válasz. Ennyi.
Meglepően egyszerű okból. A gyári katalógus alapján az SV cucca egy 450 eurós alkatrész, a GSXR-é pedig 1020 euró. Gondolom ezért nem azt rakták bele. Az SV1000-be már jobbat tettek, és annak az első teleszkópja és fékje is sokkal jobb.
Az ezrese szerintem tok jo, osszhangba kell hozni a ket futomuvet mert elfordulhat hogy pumpal a hatulja. De nekem semmi bajom nem volt az ezres futomuvevel.
Fel fekcso, brembo betet, 5.1es folyadek jol legtelenitve es a fek is tokeletes.

650essel meg nem kell szorakozni
Én azért vettem bele a ZX14-ét, mert erősebb a rugó benne, s jobban állítgatható, mint az SV-é..

Aztán, ha nem válik be, visszarakom a gyárit, oszt' jöhetamehet.. :)
nem értek hozzá ezért nem is vagyok a kérdés címzettje de én a motor árcédulák környékén keresném a választ
Azután szeretnék érdeklődni a kedves hozzáértőktől, hogy ha a GSXR hátsó teló jobb min a gyári SV, akkor gyárilag miért nem azzal szerelték? Várom megtisztelő válaszukat!
Kíváncsi leszek, hogy válik be. Nekem is itt van már dobozban egy GSXR hátsó gátló, de eredetileg az elsővel együtt akartam cserélni, de lehet meggondolom magam és berakatom. :)
beválni látszik ez motul c4 láncspray...tegnap 80km szakado esöben ma meg enyhe esöben 190km...és kb ugyanugy néz ki a lánc,mint kedd este,mikor befujtam...szép mattfehér...
Oké, azért köszönöm a szándékot Levi :)
Ha minden igaz, akkor ma kihozzák a ZX14R hátsó rugóstagom, a hétvégén lehet be is dobom a szekérbe.. :)

Az első gátló meg jöhet ki, a jobb oldali szár elkönnyezte magát.. :(((((
Most azonnal kérjetek egymástól bocsánatot!
úgy látom ma front van, akármerre járok valamelyik fórumon valakik mindig csak veszekednek...
Mer neked a kalácsgyárban szuper,ezért is kompenzálsz nyilvános fórumon.