Ugyanmár, 125-össel kezdtem, azzal is elvoltam, ezzel meg pláne.. A száguldozós korszakomból kinőttem rég, jól érzem magam a gépen, a többi meg nem számít.. :)
Azt is figyelembe kell venni, hogy mekkora a saját tömege a ZX14-nek. Az SV650-ben túl kemény lesz az a rugó ami rajta van.
ZX10 2006 arany-piros rugós kell bele, ez puhább. Viszont rövidebb így kutyacsontot kell cserélni, hogy ugyanott legyen a hátulja.
Csak a hátsó cserével sokat nem érsz amúgy.
Nekem cserélve volt elöl hátul, de az erősebb rugók miatt romlott a túrás jellege.
Elvileg "működési kultúrában" is hatalmas lesz a különbség, sokkal finomabban mozognak ezek.
Jó a ZX14-é is, ahhoz ráadásul nem is kell bántani a szerszámtartót, mert befér, nekem sajna abból ki kell majd vágni, mert a GSXR telóm tartálya jobban kilóg. Mennyibe fájt, ha nem vagyok indiszkrét?
Meglepően egyszerű okból. A gyári katalógus alapján az SV cucca egy 450 eurós alkatrész, a GSXR-é pedig 1020 euró. Gondolom ezért nem azt rakták bele. Az SV1000-be már jobbat tettek, és annak az első teleszkópja és fékje is sokkal jobb.
Az ezrese szerintem tok jo, osszhangba kell hozni a ket futomuvet mert elfordulhat hogy pumpal a hatulja. De nekem semmi bajom nem volt az ezres futomuvevel.
Fel fekcso, brembo betet, 5.1es folyadek jol legtelenitve es a fek is tokeletes.
Azután szeretnék érdeklődni a kedves hozzáértőktől, hogy ha a GSXR hátsó teló jobb min a gyári SV, akkor gyárilag miért nem azzal szerelték? Várom megtisztelő válaszukat!
Kíváncsi leszek, hogy válik be. Nekem is itt van már dobozban egy GSXR hátsó gátló, de eredetileg az elsővel együtt akartam cserélni, de lehet meggondolom magam és berakatom. :)
beválni látszik ez motul c4 láncspray...tegnap 80km szakado esöben ma meg enyhe esöben 190km...és kb ugyanugy néz ki a lánc,mint kedd este,mikor befujtam...szép mattfehér...
Szerintem!
ZX10 2006 arany-piros rugós kell bele, ez puhább. Viszont rövidebb így kutyacsontot kell cserélni, hogy ugyanott legyen a hátulja.
Csak a hátsó cserével sokat nem érsz amúgy.
Nekem cserélve volt elöl hátul, de az erősebb rugók miatt romlott a túrás jellege.
Azt mondom inkabb veszekedjunk a Zolival
Jó a ZX14-é is, ahhoz ráadásul nem is kell bántani a szerszámtartót, mert befér, nekem sajna abból ki kell majd vágni, mert a GSXR telóm tartálya jobban kilóg. Mennyibe fájt, ha nem vagyok indiszkrét?
Fel fekcso, brembo betet, 5.1es folyadek jol legtelenitve es a fek is tokeletes.
650essel meg nem kell szorakozni
Aztán, ha nem válik be, visszarakom a gyárit, oszt' jöhetamehet.. :)
Az első gátló meg jöhet ki, a jobb oldali szár elkönnyezte magát.. :(((((