Megérkezett a kosár Angliából. Az ígért képeket megcsináltam. A srác korrekt és kommunikatív volt. A munkája pedig precíz, Tegnap bele is került. Hát ég és föld a különbség. Tökéletes lett a gép
TPS szenzor ellenőrizve e: http://forums.sv650.org/showth... szerint, kipróbálni nem volt alkalmam, de most 4e fordulat helyett 1.5e körül vált a jel. Majd hétvégén kiderül, megoldotta-e a problémát, ha nem, akkor next step.. :)
Meg nem kell.Molyolok tovább több dolgon ami nem publikus mert megszokás érte.
Szerintem málnás vége mert akkor járok olyan helyen hogy meglesz egy cucc.
Vagy nem.Ki tudja meg?
Te nem akarsz horvátok pünkösdkor?
Találkozott már valaki ilyesmi hibával? Már tavaly is engedett el némi vizet, de elhagyta, most megint elkezdte. A termosztátnál enged az egyik csőnél. Csak majdnem úgy néz ki mintha a cső végén lévő "perforált" lukaknál nyomná ki, tehát nem a bilincsnél.
Na már "talán" egy picit jobb a helyzet: ma jöttem dolgozni, megint "csurig" tankoltam, és már "csak" az alapjárat tűnt el úgy 20-25 km után.. Volt, amikor pár másodpercig szépen tartotta 1500 körül, aztán 1000-1500 között ingadozott, és néhanéha leállt. Ha álltam egy picit (piros lámpánál, álló motorral), akkor egy ideig (500méter?) jó volt, majd ugyanaz. Viszont, ha tartottam egy pici gázt, akkor egyenletesen lehetett tartani, nem akart leállni, semmi.
A tankot kinyitottam az utolsó pár km-re, akkor sem javult, szóval a tankszellőzést kizárnám.
Egyét ötlet? TPS? Valami túlmelegszik? De akkor miért csak teli tanknál (vagy ez független, és totál véletlen?)
thanx