Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja,közben utánajártam...
thanx
Eléggé remegett ~2500-on +hangja is volt. Az itthoni megcsinálásról meg annyit, hogy majdnem szétcseszték az egész gépet.Lejjebb írtam róla.
Amit Tomika86 írt, oda küldtem! Csak ajánlani tudom
mi volt ennek a baja?
és miért kellett angliába kiküldeni? itthon nem lehet megcsinálni?
Fasza. Egy elérhetőséget adhatnál. Bár az én kuplungom kussba van, de az ördög nem alszik. Sajnos.
Megérkezett a kosár Angliából. Az ígért képeket megcsináltam. A srác korrekt és kommunikatív volt. A munkája pedig precíz, Tegnap bele is került. Hát ég és föld a különbség. Tökéletes lett a gép
Én tuti megyek, meg 1-2 haver. Lehet ők nem egyedül jönnek, de akkor majd keresnek maguknak puccos szállást.
4 fő első számítás szerint még belefer.
Elvileg.szombaton egyeztetek meg.
Írtál te már cifrábbakat is!
Mikor irtam hogy malnas ez elott?
Nekem fel sem tűnt, szerintem mindig így ír.
TPS szenzor ellenőrizve e: http://forums.sv650.org/showth... szerint, kipróbálni nem volt alkalmam, de most 4e fordulat helyett 1.5e körül vált a jel. Majd hétvégén kiderül, megoldotta-e a problémát, ha nem, akkor next step.. :)
Hülye Sony meglett galibát.és a Chrome cseréli a szavakat.
Tudnám Hogy kell kikapcsolni.
13.a pentek indulás hétfőn vissza.kétnap lazulás a parton.
Mondjuk ruha kéne mert kizart hogy elferek benne.
Vazz, aszittem valami virágnyelv a hozzáértőknek.
De, mennék, én is ezen agyalok, hogy menni kéne.
Ezt a hülye telefont.
Cseréli a szavakat basszus baromságokra.
Meg nem kell.Molyolok tovább több dolgon ami nem publikus mert megszokás érte.
Szerintem málnás vége mert akkor járok olyan helyen hogy meglesz egy cucc.
Vagy nem.Ki tudja meg?
Te nem akarsz horvátok pünkösdkor?
Így van, csak utána kell húzni. Ha kell a beütő bármikor jöhetsz érte.
Van hogy a bilincs alatt nem birja a gumi,Ha húzol a bilincsen talán jó lesz,ha nem szerintem csőcsere.
Találkozott már valaki ilyesmi hibával? Már tavaly is engedett el némi vizet, de elhagyta, most megint elkezdte. A termosztátnál enged az egyik csőnél. Csak majdnem úgy néz ki mintha a cső végén lévő "perforált" lukaknál nyomná ki, tehát nem a bilincsnél.
Ez nekem elég sporadikus. Ergo bármi lehet. Gyújtás elektronika, jeladó,benzinpumpa, injektor, stb.
Szerelő?
Na már "talán" egy picit jobb a helyzet: ma jöttem dolgozni, megint "csurig" tankoltam, és már "csak" az alapjárat tűnt el úgy 20-25 km után.. Volt, amikor pár másodpercig szépen tartotta 1500 körül, aztán 1000-1500 között ingadozott, és néhanéha leállt. Ha álltam egy picit (piros lámpánál, álló motorral), akkor egy ideig (500méter?) jó volt, majd ugyanaz. Viszont, ha tartottam egy pici gázt, akkor egyenletesen lehetett tartani, nem akart leállni, semmi.
A tankot kinyitottam az utolsó pár km-re, akkor sem javult, szóval a tankszellőzést kizárnám.

Egyét ötlet? TPS? Valami túlmelegszik? De akkor miért csak teli tanknál (vagy ez független, és totál véletlen?)