Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet!
Videóanyagot kérnék.
Köszönjük!
Egyik hétvégén nekiesünk egy ismerőssel. Mondjuk a GS-ét is meg kell csinálni, de ha a CBR-en sikerül, azon már álmomból felkeltve is menni fog.
Ataaa-t nem tudom mit akar,talán arra hajt hogy TS-mz-s élménye legyen mint nekem,menet közben hallottam zörögni a rugókat a telóban,én még elvagyok,van pár dolog ami függőben van,és nem motor emiatt tökörészek részben.
Meg motoris de arról nem beszélünk.
Ha aktuális elugrom érte.
Akkor ha kell szólj és vigyétek.
Szép túra!
Na, hétvégén mentem 840km-t. Péntek Győr - Miskolc autópálya 150-190. Szombat Borsodban motorozás északon 90-130. Vasárnap Miskolc Gyöngyös országút onnan pestig pálya. Onnan Esztergom, párkány, komárno, Komárom, Győr 90-160. Átlagfogyasztás 5,73.
Azt már megrendeltem nála.
Majd 41-es.Ataaa-nak szerintem már 43-as.
Es mielott szetrantod, szimering korul melegitsd meg az alut
Milyen méretű kell? 41, 43 és 46-os van.
az alsó imbuszcsavar meg néha meg tud forogni a belső részével együtt,ilyenkor ált segit ha a rugóelőfeszités maxra tekerésével vagy az egész teló összenyomásával a megforgó "anyát" rögzitjük, és az imbuszt nem kézzel lazitjuk hanem egy kalapáccsal lendületből hirtelen(kézi légkalapács :-) )
a kiütő méreteit irjátok meg,lehet hogy van hozzá anyagom,egyik este megesztergányolom...
telóolajat szimeringet meg Frpetinél kaptok igenjóáron
Jah és még valami,még benn a motorban kezd kitekerni a felső zárósapkát,és ha nincs légkulcs talán jó az alsó csavarhoz egy elektromos behajtó a combosabb minőségi verzióból nem teszkós hanem dewalt,makita stb.
Nem tudom ki az a laci de se csavarhúzót se kalapácsot se rongyal védett telószárat nem tudok elképzelni.
A lényeg hogy óvatosan csináljátok,az a pár spec szerszám ami nem egy összeg amiből kijön sokat segít.
Videóból meg nekik hidj,csak az istennek ne tedd be a satuba a cromszárat legyszi.

http://youtu.be/wdUwq8-fKuI
Lacival már szövetkezünk. Neki is csereérett.
Én amit láttam élőben meg videón, sehol nem használtak beütőt.
Csavarhúzó, kalapács és ronggyal védve a telószárat.
KB egy dlelőtt a csere,kényelmesen.
csak beütő nincs...........még.
Ha maxra állítom a csillapítást úgy is pattogós, gyorsan visszarúg. Valószínűleg az egyik szárban már nincs olaj. Amikor vettem, maszatos volt a villaszár, lent a csavarok is olajosak voltak a teló alján, de miután megtörölgettem, már nem eresztett olajat. Gondolom már kifogyott. Persze ezt is belekalkuláltam az alkunál.
Ez engem is erdekel.
Mi van a teleszkopoddal?
Még mindig szar az északi lejtő a 24-esen?
Borzas?
Mátra, és kaja.
Merrefelé kanyarogtatok?
Jó volt ez a mai, kösz ha olvassátok.
Beleraktam a kilométereket, amit észrevettem, hogy amikor fél alatt van a tank, akkor jó volt, elmentem 100 km-t vele, akkor jó volt, miután megtankoltam, 20km-enként meg kellett állni. Ha kinyitottam a tankszellőzőt, nem lett jobb, azonban pár perc állás után megjavult, majd jó lett.

Arra jutottam, hogy a tankot ki kell pucolni, mert a beöntőnél láttam kis rozsdát, lehet, a belseje is az, és ha a zsákszűrőre rárakódik a kosz, nem kap elég nyálat. Megállok, pár perc alatt "tisztul" a szűrő, és mehetek tovább.

Az elmelegedésre nem gondolnék, mert fokozatosan lesz egyre rosszabb és rosszabb, nem "binárisan".

Első körben tankpucolás, meglátjuk, mit ad. Amúgy nagyon pöpec a gép :) Tankoltam, 90-110-es túrázással meg várossal 5,4 lett a fogyi :)
Mi megyünk.