Köszönjük!
Egyik hétvégén nekiesünk egy ismerőssel. Mondjuk a GS-ét is meg kell csinálni, de ha a CBR-en sikerül, azon már álmomból felkeltve is menni fog.
Ataaa-t nem tudom mit akar,talán arra hajt hogy TS-mz-s élménye legyen mint nekem,menet közben hallottam zörögni a rugókat a telóban,én még elvagyok,van pár dolog ami függőben van,és nem motor emiatt tökörészek részben.
Meg motoris de arról nem beszélünk.
Ha aktuális elugrom érte.
az alsó imbuszcsavar meg néha meg tud forogni a belső részével együtt,ilyenkor ált segit ha a rugóelőfeszités maxra tekerésével vagy az egész teló összenyomásával a megforgó "anyát" rögzitjük, és az imbuszt nem kézzel lazitjuk hanem egy kalapáccsal lendületből hirtelen(kézi légkalapács :-) )
a kiütő méreteit irjátok meg,lehet hogy van hozzá anyagom,egyik este megesztergányolom...
telóolajat szimeringet meg Frpetinél kaptok igenjóáron
Jah és még valami,még benn a motorban kezd kitekerni a felső zárósapkát,és ha nincs légkulcs talán jó az alsó csavarhoz egy elektromos behajtó a combosabb minőségi verzióból nem teszkós hanem dewalt,makita stb.
Nem tudom ki az a laci de se csavarhúzót se kalapácsot se rongyal védett telószárat nem tudok elképzelni.
A lényeg hogy óvatosan csináljátok,az a pár spec szerszám ami nem egy összeg amiből kijön sokat segít.
Videóból meg nekik hidj,csak az istennek ne tedd be a satuba a cromszárat legyszi.
Lacival már szövetkezünk. Neki is csereérett.
Én amit láttam élőben meg videón, sehol nem használtak beütőt.
Csavarhúzó, kalapács és ronggyal védve a telószárat.
Ha maxra állítom a csillapítást úgy is pattogós, gyorsan visszarúg. Valószínűleg az egyik szárban már nincs olaj. Amikor vettem, maszatos volt a villaszár, lent a csavarok is olajosak voltak a teló alján, de miután megtörölgettem, már nem eresztett olajat. Gondolom már kifogyott. Persze ezt is belekalkuláltam az alkunál.
Beleraktam a kilométereket, amit észrevettem, hogy amikor fél alatt van a tank, akkor jó volt, elmentem 100 km-t vele, akkor jó volt, miután megtankoltam, 20km-enként meg kellett állni. Ha kinyitottam a tankszellőzőt, nem lett jobb, azonban pár perc állás után megjavult, majd jó lett.
Arra jutottam, hogy a tankot ki kell pucolni, mert a beöntőnél láttam kis rozsdát, lehet, a belseje is az, és ha a zsákszűrőre rárakódik a kosz, nem kap elég nyálat. Megállok, pár perc alatt "tisztul" a szűrő, és mehetek tovább.
Az elmelegedésre nem gondolnék, mert fokozatosan lesz egyre rosszabb és rosszabb, nem "binárisan".
Első körben tankpucolás, meglátjuk, mit ad. Amúgy nagyon pöpec a gép :) Tankoltam, 90-110-es túrázással meg várossal 5,4 lett a fogyi :)
Egyik hétvégén nekiesünk egy ismerőssel. Mondjuk a GS-ét is meg kell csinálni, de ha a CBR-en sikerül, azon már álmomból felkeltve is menni fog.
Meg motoris de arról nem beszélünk.
Ha aktuális elugrom érte.
a kiütő méreteit irjátok meg,lehet hogy van hozzá anyagom,egyik este megesztergányolom...
telóolajat szimeringet meg Frpetinél kaptok igenjóáron
A lényeg hogy óvatosan csináljátok,az a pár spec szerszám ami nem egy összeg amiből kijön sokat segít.
Videóból meg nekik hidj,csak az istennek ne tedd be a satuba a cromszárat legyszi.
http://youtu.be/wdUwq8-fKuI
Én amit láttam élőben meg videón, sehol nem használtak beütőt.
Csavarhúzó, kalapács és ronggyal védve a telószárat.
csak beütő nincs...........még.
Mi van a teleszkopoddal?
Arra jutottam, hogy a tankot ki kell pucolni, mert a beöntőnél láttam kis rozsdát, lehet, a belseje is az, és ha a zsákszűrőre rárakódik a kosz, nem kap elég nyálat. Megállok, pár perc alatt "tisztul" a szűrő, és mehetek tovább.
Az elmelegedésre nem gondolnék, mert fokozatosan lesz egyre rosszabb és rosszabb, nem "binárisan".
Első körben tankpucolás, meglátjuk, mit ad. Amúgy nagyon pöpec a gép :) Tankoltam, 90-110-es túrázással meg várossal 5,4 lett a fogyi :)