Huhh,ez olyan dolog hogy ra kell ulni a 3 hengeresre hogy megertsd.
Azon gyakorlatilag 3-4000 nel van az ami egy sor4 hatszazason 8-9000 nel csak 12000 nel ratesz egy lapattal.
Mintha egy meretosztallyal nagyobb gep lenne a kicsi kezelhetosege,merete es sulyaval kombinalva.
Duma,forumbeiras nem adja az.Csak proba.
Viszont a cbr a maga teljesen analog modjan jo nagyon.Nem veletle ezek a pici,konnyu,kezelheto 4 szelepes gepak az alapjai a jelenlegi szupersportoknak nem a nagy mozdonszeru dinok amik utodai inkabb sporttura gepek lettek.
Bele semmikepp.
A szivem angol lesz mindig is.
Inkabb korrekt munkakapcsolat amiben vagyunk.
A sornegy 600 doglott mivolta kicsit kiakaszt es valljuk be a street klasszisokkal jobb.
Ez mas.ez is egy vilag.
Bar a karbikhoz bottal se merek hozzanyulni.
Jah es a vegcel az uj street ket-harom ev mulva igy konnyebben elerheto.
Ha eladom az angolt a maradek ket.ketesfelet a cbr hasznalataval konnyebben kikohogom. A konyhapenzbol ha ugy jon ki a lepes.
Nem maradok motor nelkul.
Viccet félretéve.
Ahhoz viszonyítva hogy 12-ben lejárt az olasz forgalmi igy minimum azóta nem járt,de lehet régebben,elég olcsójános de legalább nem fabrikátor tulaja lehetett egy püccre indul,minden henger jár elsőre,és tényleg zavaró hang nélkül,ógy ahogy egy hondát elképzelek.
Persze por van rogyásig,felületi rozsda is,meg minden szorul az állás miatt,patinás az alurészei,zsuva is van rendesen meg döglött pókok.
Viszont minden gyári,komoly törésre utaló nyom nincs.
Kipucolni,olajozni,folyadékokat cserélni és a fejidomot rendbe tenni kell.
A tank viszont komolyabb beavakozásra vár.
Osszességében szerintem olcsobb lessz egy hangyányit mint amirol lecsúsztam németből.
Hát a hang elég gyatra volt. Mintha olyasmit hallottam volna, ahogy a két mester egymásnak mondogatja : Jó a hagja, szelepek faszán szólnak, szinkron ötös. Mire az öcséd : Na tesó ezt faszán beállítottuk
Nezzuk mit hoztal gombokert.........vagy nem?
Amugy azon orulok hogy sikerult eletre kelteni.
Nem lattad a veget?
Gazhuzas es annyi meg egy bambi szalloige.
Igen, ilyenre gondoltam. Ez a gyári Suzuki.
Zolinak válaszolva, van több fajta gyártmàny hozzá, csak reméltem van valakinek egy nem kellő darab, ahogy itt szokás mondani gombokért.
Azért köszi skacok.
Igen, bár a képek alapján ez a fajta "fékúton belül megállás" nem tűnik túl gazdaságosnak.
A lényeg, hogy megúsztad, az ilyesmi találkozásoknak ennél sokkal csúnyább végük is lehet.
Részvétem, tegnap két balesetet is láttam. Egyik a piros lámpánál álláskor közvetlenül mellettem ( még jó hogy nem robbantott belém) a másikat meg útközben, még akkor szedték ki a sofőrt a mentősök az árokban összetört kocsiból mikor oda értem, mindezt 20 km-en belül.
Ez Zamárdiba volt. Menetem a 7-es úton és egy kis mellék utcából kikanyarodott elém a fékút felénél kb. És HSM tudja köztünk a legjobban, hogy a fizika törvényei alapján a fékúton belül nem lehet megállni . És kiderült, hogy rosszul tudja, mert én megálltam!
csak nálam nincs ilyen