Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyen motorok nem kerülnek piacra, mert ismerősi körben hamarabb elmennek, mint hogy bárhol is meghirdessék őket.

Nekem motorvásárlásnál (az elsőt leszámítva természetesen) az volt az első lépés, hogy megkérdeztem a szerelőmet, hogy a kuncsaftjai között nincs-e olyan motor amit épp keresek, jó áron, leinformálhatóan.. belenyúlás mentesen (engem a futott kilométer nem érdekel, csak az ár-állapot, leinformálhatóság összhangja). Eddig mindig volt.. valószínűleg legközelebb is lesz.

Nagy szerencsémre a Divi is így került hozzám (igaz ezt hirdették is) meg az XT is (ezt nem is hirdették sehol). A Divivel abszolút semmi belenyúlás nem volt, kb harmadával került kevesebbe mint bármelyik akkor hirdetettet társa (arról nem is beszélve, hogy rogyadozott az extra felszereltségtől), az XT-vel volt ugyan belenyúlás.. de az is csak annak volt köszönhető, hogy ezt meg nem használták sokáig, nálam meg kibukott az első tartós használatba vétel után.

A futott kilométer semmit nem számít.. a gazda annál inkább. Nekem a Diviben már lassan 140 ezer kilométer lesz (bár mostanában alig használtam), az XT-ről fogalmam sincs.. lehet benne bármennyi. Jön-megy megáll mind, 100 százalékos üzembiztonsággal.
A kocsinkban több mint 700 van, pedig még csak 14 éves (1.9 pd tdi).. nincs vele különösebb gond. Ellenben ismerősi körben, az egyesületi T4 1.9 td agyonüthetetlen motorját hozzá nem értő használattal 3-szor sikerült gallyra vágnia az egyesületi vezetőnek bő 100 ezer kilométer alatt.. ami azért szép teljesítmény, és arról sem az tehet "hogy aztán hány kilométer van benne?".
Lila mint a tehenek?
Eccer mindent kiprobalok csak az elo polipot nem.
Egyszer próbáld ki a Midland-ot. Svájci olaj. Sztem nincs több kérdés... :D
Eni olajat hamistjak?Nem motor auto,5w30.dexos2 kellett es ez volt,mannol meg fuccs,a fuccsot probaltam,eszi,a mannolt nrm ismerem,az eni meg cak egy letezo europai gyar vagy mi.Nem egy tadzsik novenyolajpreselo uzem.
sziasztok, meg tudná valaki erősíteni, hogy SV-be a hátsó emelőszem csavarja 8 mm-es? köszönöm!
Igen.
sok a migrans a hataron?
Veszem a cipőm.
Te meg lődd be a roamingot!
Na indulj!
Legyen kézben a telefon nehogy elszalaszd a hívásomat,éjjel-nappal.
Na tessék, berobbant a biznisz!
Nekem akkor egy pályagép lesz, meg üsse kő, egy DRZ!
Ha 100-200 kilós bútorokat cipelsz a 10-re, ezzel sem lehet gond. Előre fizetünk...gombokkal.
Jó,hozok,milyen színt parancsolsz?
ha mar kint vagy , hozz nekem egy smt-t, koszi
A,Nem tok digóul,angolul,magyarul se nagyon.
B,Nincs pénzem.
C,nem értek a motorokhoz.
D,a platós kicseszett kényelmetlen.
E,Sokkal jobb más f...val verni a csalánt.
Miért nem mész ki te platóssal? Egyszerre akár többet is be lehetne hozni, aztán legózni velük...
Úgyis itt az offszezon, te meg szeretsz netszerelni.
Ez eddig tiszta sor.Csak a szükség miatt eladó motor és a 6-10k után 3-4 évig ponyva alatt aszalódó motor közt van különbség.Nem racionális 3-4-5 évig tartogatni fizetni a kötelezőket és nem menni vele.
Nyilván nem úgy tervezik... Ahogy én sem úgy terveztem, hogy 3 szezon alatt megyek vele 9K km-t...
Van aki eladja, mert elköltözik, lakást épít, kocsit kell vegyen a család miatt, baleset éri, elveszti az állását, ezer okból alakulhat máshogy az élet...
Ugyanez van jópár friss motorosonál is... Megveszi, első szezonban lelkes, belemegy mondjuk 5-10K km, utána meg egyre kevésbé megy vele, aztán valahol 15-20 000km-nél, 5-6 évvel később rájön, hogy se ideje, se kedve motorozni, és ahogy nőnek a gyerek, tulajdonképpen jól is jönne egy nagyobb autó... Innentől pedig a motor sorsa meg van pecsételve.

Szval be lehet mákolni, de az ilyenhez nagy szerencse kell.
Kell a cardio edzés amig tologatod.
Mondjuk azért akad bár igen ritka, jellemzően aki újonnan megveszi az motorozik is vele rendesen amit még a 2 vagy 3. tulaj is megtesz, a km. halmozás a további időkben hagy alább, én pl. még 3000-et sem mentem sőt az utóbbi 5 évben amióta megvan ez az sv nem tettem bele 20-at, igazából már azt sem tudom minek van.
Hála az égnek vannak ilyen áldott jószívű emberek akik csak azért vesznek új szalonmotort hogy utána bebukva az értékvesztést,fenntartva a kereskedéseket csak ott szervízeltetik ezek árát is bebukják,halom extrát vesznek hozzá csak és kizárólag megfeelően temperált garázsban tartják kifejezetten azért hogy mi hozzájussunk a kincshez negyedáron.

Na ezért ge...ci a kupec hogy nem hoz ilyet nekem a haszonja beáldozásával.
Azért azt lásd be, hogy a legjobb biznisz használt árban új motort venni.
Garázsban állt, rendszeresen karbantartott, keveset futott, második motorként használt, bla-bla... De most nem a kötelező kamuszövegre gondolok, hanem ami tényleg ilyen.

Abban igazad van, hogy rengeteg motort árulnak így, aminek ehhez semmi köze, az nyilván korántsem annyira jó biznisz, és ezt felejtik el az emberek....
A 2009 es gepek lassan 7 evesek lesznek,mennyi legyen bennuk?
Az enyem is 42 e lesz vagy 43,ha joidot kifogom,es egyre kevesebb az időm.
Ha cserelem a beszamitas lesz a leg kevesbe idegesito eljaras ilyen felfogas mellett.
Az emberek járművásárláskor szándékosan felejtenek el számolni, meg reálisan gondolkodni

Azt teljesen természetesnek veszik, hogy ők mondjuk beletesznek az aktuális motorjukba, vérmérséklet függően évi 6-20 ezer kilométer között... de amit meg akarnak venni, abba legyen az 2 éves vagy 20, nehogy már 30 ezernél több legyen, mert az már sok
Jól van, akkor passzolom a repsolt