Akkor a bőség zavara lépett fel, mert annyiért igencsak lehet mazsolazni.
Majd minden markából lehetne sorolni bőséggel...
Belefér ebbe terepjárótol kezdve a sportosabb kombin át sokminden.
2ert meg ígéretesnek tűnő Foresterek is vannak. Azokról nem igen van panasz. Nagyok, erősek, állandó összkerékhajtás is pipa, szóval
30mm még határeset ill. belefér kategória.
Ha többet kell lehúzni, akkor utana kell pattintani az elejét is és nincs gond a geometriaval. Ellenben kicsit nehezebben borítható az alacsonyabb tomegkozeppont miatt
4Motion a neve a 4wd-nek a vw-nél, az audinál quattro, a seat és a skoda sokkal durvábbat használ : 4x4 Azért mert más a fantázianeve ettől még lehet ugyan az. Passat halytással nem lehet mellényúlni, az a legjobb. Golf 4-em nem állandó 4wd volt hanem Haldex, semmi baj nem volt vele. Télen mentem ott ahol a terepjárók. Vontatni 1.7-et tud. 2t-ás horog csak a 2.5tdi-n van, de az meg szar.
Majd minden markából lehetne sorolni bőséggel...
Belefér ebbe terepjárótol kezdve a sportosabb kombin át sokminden.
2ert meg ígéretesnek tűnő Foresterek is vannak. Azokról nem igen van panasz. Nagyok, erősek, állandó összkerékhajtás is pipa, szóval
Gto, attol fugg milyen autó, 2m atirva leszervizelve.
Ha többet kell lehúzni, akkor utana kell pattintani az elejét is és nincs gond a geometriaval. Ellenben kicsit nehezebben borítható az alacsonyabb tomegkozeppont miatt
Állandó összkerékhajtás mennyire kikötés?
De egy ducato 2,5 lazan.
Kocsi meg hogy ne lenne olan, ami a vazoltaknak megfelel ...
Fejből mondok vagy 30at
Vicc hogy nincs olyan auto amiben el lehet ferni, megbízható es tudom vele huzni a ~1tonnas futot
Gurul valaki ma du. valamerre? Csak hogy igyak e vagy sem...
Csak gondoltam úgy lehet kényelmesebb lenne.
Ez mir is jó?