Nekem is ad valami hangot amikor nagyot fékezek, bal lábam alól valahonnan hallom, nem tudom mi az. Nem látok semmit, himba tavasszal lett átzsírozva. Volt egy meglazult motortartó csavarom, hogy az anyjába lazult meg azt nem tudom, pláne hogy célszerszám kell hozzá... Egy állítólag csak márkaszervizben szerelt motor amiről papír is van...
Nem azért.
Valami nikkan.
Eddig a tipp a segédváz volt.A hang mintha egy repedt váz nyekkenne.Berugózésra.
De nem az.Masszív mint az állat.
Talán a teleszkóp himbarendszere.Eltelt vagy 40e mire most át kéne mosni és zsírozni.
Hétvégéig megcsinálom.
74.212 Ft a legolcsóbb (revolution motor), szerintem ez már csak pénz kérdés
A tartósságon tudsz nyerni, de kérdés, hogy annyival többet-e, mint amennyivel drágább?
A PR2-től már jók a menettulajdonságok (szerintem)
Ha az Angel-hez nézed, akkor meg 15e-el (25%-al) drágább!
Én inkább majd arra leszek kíváncsi, hogy mennyit tudsz vele kopásjelzőig menni összesen? Ha 15ekm fölött zársz jóval (de tényleg csak kopásjelzőig nézve), akkor megéri a PR4-is!
Ez meg mondjuk attól függ, hogy mire kell, és hogyan használod?!
Szia,
Én most érek a PR2 végére, nem volt vele baj, sem esőben, sem szárazon.
A PR3 meg nem annyival drágább, mint amennyivel jobb (legalábbis ahogy mondják), megéri azt a +6700 Ft-ot.
Részemről nagyon kellemes tapasztalataim vannak a Pirellivel, ezért Angel ST kerül rá.
Legjobb Árak (múlt héten pörögtem végig):
revolution motor:
PR2: 61.325 Ft
PR3: 68.044 Ft
r17.hu:
Angel St: 57.990 Ft (+1600 postaktg)
És minden masszívan áll mint katiban a gyerek.
És ettől dilizek be.
Valami nikkan.
Eddig a tipp a segédváz volt.A hang mintha egy repedt váz nyekkenne.Berugózésra.
De nem az.Masszív mint az állat.
Talán a teleszkóp himbarendszere.Eltelt vagy 40e mire most át kéne mosni és zsírozni.
Hétvégéig megcsinálom.
Amúgy a gumi... Nekem a 8ason az 50 fokban meg Montenegróban többet kopott 1500 alatt mint itthon 3000 alatt...
De az is megkotlik 12-13e alatt.
A tartósságon tudsz nyerni, de kérdés, hogy annyival többet-e, mint amennyivel drágább?
A PR2-től már jók a menettulajdonságok (szerintem)
Ha az Angel-hez nézed, akkor meg 15e-el (25%-al) drágább!
Én inkább majd arra leszek kíváncsi, hogy mennyit tudsz vele kopásjelzőig menni összesen? Ha 15ekm fölött zársz jóval (de tényleg csak kopásjelzőig nézve), akkor megéri a PR4-is!
Ez meg mondjuk attól függ, hogy mire kell, és hogyan használod?!
Viszont a vasárnap jó lehet ám! 2-3 mm-t írnak, ahhoz meg esőruha sem kell
Én most érek a PR2 végére, nem volt vele baj, sem esőben, sem szárazon.
A PR3 meg nem annyival drágább, mint amennyivel jobb (legalábbis ahogy mondják), megéri azt a +6700 Ft-ot.
Részemről nagyon kellemes tapasztalataim vannak a Pirellivel, ezért Angel ST kerül rá.
Legjobb Árak (múlt héten pörögtem végig):
revolution motor:
PR2: 61.325 Ft
PR3: 68.044 Ft
r17.hu:
Angel St: 57.990 Ft (+1600 postaktg)
mit ajánlotok?
köszi,
ádám
kb ezen az útvonalon mit ne hagyjak ki? - pár száz km kitérő nem gond :)
valaki járt már erre?
https://goo.gl/maps/sg85P