Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2éve valahol azon a környéken ütöttem meg én is a shiver első felnijét
pesterzsébeten a sárkányék csinálták meg (régi motoros testvérek)
kiszerelve vittem,de nemtom mennyit fizettem
Szépet szólt, de szerintem kormánycsapágy meg a villák megúszták, mert szépen egyenesen fut elengedett kormánynál. Úgyis hamarosan cserélni kell a hátsó gumit, most még rádobunk egy görgőzést is...
Csak előre mint egy energizernyuszi.
Sajnalom,csunyat durranhatott.
Pontosan, ezt igazolhatom. Bevitt egy zerge baszta erdős része, maximum 1,5 sáv volt és ott is verette.
Nagy valószínűséggel az 5:42-es kanyarban volt, talán a 6:10 vagy 7:40.
Nem álltunk meg a fenti pihenőben, így volt egy boldog fel le motorozásom, csak utána szembesültem vele.
Pár fotó a múlt hétről
https://picasaweb.google.com/1...
Na eze szeretek kozepen menni.
Azért nem mentél még bele, mert nem a záróvonal környékén van!
Kell a tartalék Én most kaszáltam majdnem el egy autót, kár hogy nem volt a kamera a fejemen. Város szélén piroslámpán átment aztán egy elég gyors kanyar közepén áll balra akar kanyarodni a záróvonalon. Találkozok még vele az tuti
En meg sose mentem bele.Pedig mindent megtalalok.
Köszönöm együttérzésed!
Nagyon nagyot kapott, de nem a tempó volt nagy (egy bal kanyar volt) hanem a lyuk! Nem bírtam kikerülni!
Az első gumin hagytam egy fél centit.
Nagyot kapott,mesz mint a mergezett eger.
Ezust kacsaszalag jelenthet megoldast.
Bezzeg en nehezen hagynam el.
Eleg nagy az a majre
A A centirnek annyi,razni fog es kagylos kopas talan.
Mindig rautok mert nehezen kattan be a helyere, haveromen kb a sajat sulyatol mar bekattan a helyére
Mert nem nyomod rá a nyitás után...több erőt kéne belevinni a mozdulatba.
Teflonnal?
Masodszor hagyom el a hatso ulesemet. Miert nem foghatja meg a zar rendesen?
Orvoslati javaslat? Illetve karbantartás szintjén ötlet? Néha egy kis teflonnal szoktam befújni (a 650-esen a féket ugye) a munkahengerhez.
Igen, van ilyen és valóban általában valamelyik munkahenger a hibás, többnyire a fő ha ez a gond.