Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben. Köszi
Valvoline van benne szintetikus, de az ég világon nem találok.
Más szintetikussal keverhető igaz?
Amúgy pont belefutottam nemrég én is egy K6-ba, akkor jegyeztem meg a témát.
A mennyiséggel annyira ne is foglalkozz, a szint számít.
Megtaláltam én is a K5-K6 szervizkönyvében.
Köszi!
Akkor veszek olajat még
Nm.
Aham. Sőt a belső csillapítás megfogásához is más célszerszám kell(amikor húzod meg a csavart az aljában), h a fene enné meg őket.
Kiegészítő van hozzá, de igen, van.
Arra is jól emlékszek hogy a csúszószáron nincs lyuk az oldalán lent? Meg a húzófokozat pálcája is más. A rugó is más igen, mert láttam szétszerelésről képeket és nekem más volt.
Megkérdezhetem, hogy honnét vannak ilyen adataid? Esetleg szervizkönyv a 2006-oshoz?
Köszi!
Jah, és ez az S-es K3-hoz való.
Na, ezt vártam.
Bizony mások. Sőt az S-es és a sima változat között is mások.
Ami a te helyes adataid(az S-es K6-hoz)
Fork oil level: 140mm
Spring free lenght: 260,2mm
Fork oil capacity: 565ml
Akkor lapozzál vissza 3 oldalt, és mérd már le a rugódat is.
Fogadjunk, h az sem fog stimmelni...
Vagy a 2006-osban mások az adatok?
Hát a szervízkönyvből vettem.
Szia,
Ezeket az adatokat honnan vetted?
Köze nincs ahhoz mint amennyi kell bele.
Minden nélkül, lenyomva mindent. Meg teljesen ki van levegőztetve már.
A 162mm-t rugóval vagy anélkül írja?
Sziasztok!
SV1000-ben aki cserélt már teleszkópolajat, elég volt az 1Liter?
Könyve 494ml-ert ír, de ezzel sehogy sem jön össze a 162mm a teleszkóp tetejétől. Csak 190mm, az meg messze van tőle.
Valvoline 10W, kimérve pedig 0,5litert raktam mindkét szárba.
Köszönöm a segítséget!
Sima R.
Az se konnyu de az RX pakolhatatlan.
Igyis kell egy gyar utaskapaszkodo hogy eselyem legyen egy pici.
Pici nehezites hogy egy fillerem sincs csak egy halom potalkatreszem es a narancs.

De jovore bankot robbantok.........vagy rabolok.
R vagy RX a következő?
Gondolom.
Ez ha meglesz ugy hogy nem krepal be nyugdijazom.
Köszi,úton leszek.
Csak nyugodtan.barmikor johetsz.
A Zolié jobb útvonal,a völgy picit unalmasabb,forgalmasabb,motorozás szempontjából,élvezetesebb a hegyen át.
Amúgy én egy mezei térképen terveztem az utat,ajánlom bárkinek ugyanis jelölve vannak a szép tájak.
A trafo-nál a szívemhez kaptam, és félve olvastam tovább...csak generátorról ne essen szó!
Hát ezen nem sok mindent lehet variálni.Gyakorlatilag Innsbruckig egy út vezet ausztriában,de talán én igy mennéklink
Bormiotol le kell menned Trafoi-ig,csak akkor latod az egesz Stelviot,a linked szerinti utvonalon meg a tetoig sem ersz fel.
Bolzanonal varazsold bele a Mendola passt,nalam a top10ben van az alpokbol! Olyan igazi,tapados agyig dontheto,gumiszaggato,de mennek rajta egyet.....