Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kemény kezdés!
Tényleg vannak arra ramaty utak is.
Egyszer egy olyan hágón mentünk át Semering környékén, amin 15-20 fokos emelkedő volt és annyira szét volt fagyva hogy attól féltem szétesik alattunk és a sittel együtt hullok a mélybe...
Pénteken
Na a határ elfordúlt
Ez volt a cél
Plusz ilyen magasan most voltam elöszőr
vasárnap

Plussz budapest.

De csak fejből írtam össze ami eszembe jutott.
Valahol egy 300 Km plussz van.
szombat.

Itt többnek tünik mert sok a zergebaszta és nem láttam a brenner alagutat mer Fr eltévesztette.
Pedig jó nagy,állítólag 5 km és olyan mintha drogoznál.
Kemény nap lehetett.
Amúgy a főutak,városi utak,faluk közti általában völgyekben lévő relatíve sokan használt tempósabb kanyargásra való,a látványutak mind jók.
A tényleg nem frekventált falusi félsávosok,a 1500-2500 méterre vezető hágókon átívelő szerintem tényleg havas intenzíven sózott utak a szarok.
Láttunk olyan kis hyundait ami még a kerékcsavaroknál is rozsdállt.
Fr ment elöl.
Tehetségesen keres.
Én voltam és csak elvétve voltak szarok az utak! Amúgy meg jobbak, mint itthon.
Balkánra kell menni nincs mese Szarra számítasz, csak kellemesen csalódhatsz
Nem tudom, nekem nem tetszik. A hűtőradiátor oldalában az index, meg a kipufogóknál ez a felhúzott nagydoboz stílus nekem nem adja.
Még a régi Hornet link nekem oké, de az kb. a maximum.
Nekem az SV1000 kétoldali nagy kannája is kicsit túl sok már.
Ne már Zoli! Te is azt hangoztattad, hogy nyugatnak indulva f@szák az utak!
De neked nincs is olajhűtőd! Úgy nehéz állítani rajta, ha jól megcsinálják a gyárban, és nem kell vele vesződnöd.

Nekem kétszer kellett olajhűtőt tuningolnom, asszem 2 hete kivettem, mikor 35 fok volt és horror páratartalom, és múlthéten tettem vissza, mikor mikor bejött a hűvösebb idő. Azóta a fele kb. ki van takarva és jó. Ma mondjuk már kicsit kevés volt, hogy csak félig takartam ki, elbírt volna többet is szűk 20 fokban reggel.

Ja, teló. Azon sem állítgattam, de nem vagyok megelégedve a seggével. Kevesebb progresszivitást és komolyabb csillapítást szívesen vennék. Na, majd ha bekerül a GSXR rugóstag....
Tutto perfetto.

Csak ne fogadd el a legelső útba eső 43 euros ajánlatot.
Legyen bátorságod tovább menni 50 métért.
Akkor egy szép Ducatit!
Európait mindenképp.
Az szép...
Jó kis túra lehetett.
Szállások jók voltak?
Mibaj a kipufogó és index elhelyezéssel?
Na igen,és az előbb említett 2200 km-en egyszer sem állítottam futóművet,egyszer se hűtöttem olajat.
Pedig a hiedelmektől függetlenül vannak repedezett,töredezett sza r zergebaszta utak töméntelen ausztriában.
Aki aszongya csak sima van az vagy csak főutazik vagy álomban él esetleg biemdabju motorkerékpáron pöffeszkeik felnyitott nagyondrága bimendábju márkájú siskban csak előrefelé nézve 50-el krúzol.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar hiányozni kezdek. No, majd akkor írok gyakrabban!
Az én órám Bp.-ről 2112 km