Tényleg vannak arra ramaty utak is.
Egyszer egy olyan hágón mentünk át Semering környékén, amin 15-20 fokos emelkedő volt és annyira szét volt fagyva hogy attól féltem szétesik alattunk és a sittel együtt hullok a mélybe...
Itt többnek tünik mert sok a zergebaszta és nem láttam a brenner alagutat mer Fr eltévesztette.
Pedig jó nagy,állítólag 5 km és olyan mintha drogoznál.
Amúgy a főutak,városi utak,faluk közti általában völgyekben lévő relatíve sokan használt tempósabb kanyargásra való,a látványutak mind jók.
A tényleg nem frekventált falusi félsávosok,a 1500-2500 méterre vezető hágókon átívelő szerintem tényleg havas intenzíven sózott utak a szarok.
Láttunk olyan kis hyundait ami még a kerékcsavaroknál is rozsdállt.
Nem tudom, nekem nem tetszik. A hűtőradiátor oldalában az index, meg a kipufogóknál ez a felhúzott nagydoboz stílus nekem nem adja.
Még a régi Hornet link nekem oké, de az kb. a maximum.
Nekem az SV1000 kétoldali nagy kannája is kicsit túl sok már.
De neked nincs is olajhűtőd! Úgy nehéz állítani rajta, ha jól megcsinálják a gyárban, és nem kell vele vesződnöd.
Nekem kétszer kellett olajhűtőt tuningolnom, asszem 2 hete kivettem, mikor 35 fok volt és horror páratartalom, és múlthéten tettem vissza, mikor mikor bejött a hűvösebb idő. Azóta a fele kb. ki van takarva és jó. Ma mondjuk már kicsit kevés volt, hogy csak félig takartam ki, elbírt volna többet is szűk 20 fokban reggel.
Ja, teló. Azon sem állítgattam, de nem vagyok megelégedve a seggével. Kevesebb progresszivitást és komolyabb csillapítást szívesen vennék. Na, majd ha bekerül a GSXR rugóstag....
Na igen,és az előbb említett 2200 km-en egyszer sem állítottam futóművet,egyszer se hűtöttem olajat.
Pedig a hiedelmektől függetlenül vannak repedezett,töredezett sza r zergebaszta utak töméntelen ausztriában.
Aki aszongya csak sima van az vagy csak főutazik vagy álomban él esetleg biemdabju motorkerékpáron pöffeszkeik felnyitott nagyondrága bimendábju márkájú siskban csak előrefelé nézve 50-el krúzol.
Egyszer egy olyan hágón mentünk át Semering környékén, amin 15-20 fokos emelkedő volt és annyira szét volt fagyva hogy attól féltem szétesik alattunk és a sittel együtt hullok a mélybe...
Plusz ilyen magasan most voltam elöszőr
Plussz budapest.
De csak fejből írtam össze ami eszembe jutott.
Valahol egy 300 Km plussz van.
Itt többnek tünik mert sok a zergebaszta és nem láttam a brenner alagutat mer Fr eltévesztette.
Pedig jó nagy,állítólag 5 km és olyan mintha drogoznál.
A tényleg nem frekventált falusi félsávosok,a 1500-2500 méterre vezető hágókon átívelő szerintem tényleg havas intenzíven sózott utak a szarok.
Láttunk olyan kis hyundait ami még a kerékcsavaroknál is rozsdállt.
Tehetségesen keres.
Még a régi Hornet link nekem oké, de az kb. a maximum.
Nekem az SV1000 kétoldali nagy kannája is kicsit túl sok már.
Nekem kétszer kellett olajhűtőt tuningolnom, asszem 2 hete kivettem, mikor 35 fok volt és horror páratartalom, és múlthéten tettem vissza, mikor mikor bejött a hűvösebb idő. Azóta a fele kb. ki van takarva és jó. Ma mondjuk már kicsit kevés volt, hogy csak félig takartam ki, elbírt volna többet is szűk 20 fokban reggel.
Ja, teló. Azon sem állítgattam, de nem vagyok megelégedve a seggével. Kevesebb progresszivitást és komolyabb csillapítást szívesen vennék. Na, majd ha bekerül a GSXR rugóstag....
Csak ne fogadd el a legelső útba eső 43 euros ajánlatot.
Legyen bátorságod tovább menni 50 métért.
Jó kis túra lehetett.
Szállások jók voltak?
Pedig a hiedelmektől függetlenül vannak repedezett,töredezett sza r zergebaszta utak töméntelen ausztriában.
Aki aszongya csak sima van az vagy csak főutazik vagy álomban él esetleg biemdabju motorkerékpáron pöffeszkeik felnyitott nagyondrága bimendábju márkájú siskban csak előrefelé nézve 50-el krúzol.