Ez regebbrol indul.
Mikor bekerult a bontott daytona telopar es a radialis nissin nyergek a gyar reki fofekhengert nem volt kedvem visstarakni.
De gyarilag a gixxerek nissin radialis fekhengert szerelik.
Volt vele dolgom,kosz nem,nehez legteleniteni es szar is.
Capatol vettem olcsoert egy R1 brembot,de tartalyom nem volt.
Lehetett volna a gyari muanyag,de ez az ize olcsobb volt.
Ez lett.
Nekem volt egy gyors melóként háttámla csere a kombin,nem lehetett lehajtani mert beragadt és szétesett,plüss menyország lesz GL felszereltség sízsáknyílással.
De irány egy kárpitos,öcsi az osztható ülőlapot anno összevarratta egybe,majd vett egy komplett cupe belet így a plüss kikerült,van vagy 4 üléskészlet igen változatosan szétszedve.
No, valamennyire csak összepakoltam.... ...igaz nem annyira mint kellett volna. ....viszont majdnem perec lett az SV-vel....gondoltam mielőtt rokonok ideérnek egy gyors fékbetétcsere....eddig nem is volt semmi gond, de azzal már igen, hogy rádöbbentem a dugók közül 3 nem mozog....nosza gyorsan szétszedés miegymás, de közben rokonok megjelentek így ordibálás bentről ,hogy mijafaszt keresek még kint? ....összerakás, és gyors próba mire az utcában az első fékezésnél kerék megáll én meg gépészkedek, de gond sehol így tova, de az első kanyarban majdnem gép letevés.....kiderült, hogy a nagy sietségben került a gumira fékfolyadék amit a futófelületről nem takarítottam le így ott csúszkált.....,de megúsztam. ...és most.
Zoli, mikor derül ki hogy szombaton reggel vagy csak délután tudsz indulni?
Ha már reggel, jó lenne Bosznia felé menni, az nagyon ott volt!
Karlobag is jó volt szállásnak. Ott van felette egy isteni hágó, meg volt mindenféle szállás 10-20 Euro között.
Az egyik saját motoron és hozza a legkisebbet és még egyet én viszek. A tempónk nem lesz túl veretes mert Anita gépe jó ha 120-130-at tud hosszabb távon. Ezért is jobb a két csapatban történő leutazás a partra mert legalább nem kell minket várni vagy megpunnyadni a motoron a csigatempótól.
Ez regebbrol indul.
Mikor bekerult a bontott daytona telopar es a radialis nissin nyergek a gyar reki fofekhengert nem volt kedvem visstarakni.
De gyarilag a gixxerek nissin radialis fekhengert szerelik.
Volt vele dolgom,kosz nem,nehez legteleniteni es szar is.
Capatol vettem olcsoert egy R1 brembot,de tartalyom nem volt.
Lehetett volna a gyari muanyag,de ez az ize olcsobb volt.
Ez lett.