Még a fószernél van aki nem tudja miért nem indul....1 hónapja, közben hengerfej felújítás és mivel utána sem indul így sűrű pingvinezés.....a héten el kell hoznom tőle és átvinni valakihez aki meg is akarja csinálni.....oszt miután jó lett gyorsan fillérekért eladni. Igazi üzletember féle vagyok mi?
Igazából annyi romot megnéztem, hogy herótom lett tőlük, ez sem egy nagy csoda, de legalább beindult, nem zajos, nem rángat, nem füstöl, nincs lelakva.....ennyi mára már elég volt, hogy feladjam a további keresgélést, a vw-nál nagyobbat csak nem szívok. ....vagy ha mégis akkor legalább egy olyan kocsira költök ami még ér valamit és nem egy kétszázezres szarra kell kétszázat rákölteni, hogy 100-at érjen...
Lehet a végén már mézzel ment, hogy legyen legalább 1bar olajnyomás Ma kivettünk egy Ford markológépből a motort (35éves) 3 hengeres szívódízel, teljes mértékben bontatlan, minden gyári. A kuplungszett olyan mintha 500km lenne benne, motorolajat nem tudtunk leengedni mert nem volt benne (ettől függetlenül lábon ment ma is) Annyira hajtókar csapágyas, hogy a szomszéd faluba hallják mennyire kolompol. 1 éve használják így Kedden szétszedjük és megmutatom majd mi volt belül, kíváncsi vagyok nagyon. Ezeknek a régi szaroknak SEMMI nem kell, hogy menjenek, az új kocsiknak a csúcsszuper olajok sem jó már. Jaa ebbe a markolóba gázolajszűrő sem volt :) de ez sem gond
2 dologra kell nagyon odafigyelni, ha sokáig akarod használni. Az egyik a hajtókar csapágy, a másik, hogy mindig legalább félig legyen a tank! Ja, és 10-12 ezrenként olajcsere, 30 ezrenként gázolajszűrő csere, és fehér papíron átszűrve a szűrőből a gázolajat, semmilyen csillogó szemcse nem lehet benne.
A vezérlés cserénél 2 féle vezérmű kerék van, amelyik nem állíthatós, ott nincs megékelve a főtengely kerék...
Majd faragok bele zaporozsecét, az igen vaskos, olyat vettem hajtókarosan, jártam vele majd egy évet, eladtam és még utána három évig ismertem aki megvette és az is úgy járt vele......
307-es 1.6HDI 96km/h tempomat az kereken 2000-es fordulat. Nem tudom pontosan mekkora sebesség növekedéssel jár az 1000-es fordulatszám növekedés, de nem feltétlen 30. Passat meg nem tudom mit csinál feljebb, mindig 2000-nél nyomom meg a tempomatot Az 1.5dci hajtókar csap meg túl kicsi és azért nem bírja, ezt el is ismerte a Rönó, és kötelezően előírja a hajtókar csapágy cserét 90 vagy 120-anként, nemtom már.
Biztos? 4000-ig van a fehér és akkor ha kiszámolgatom, hogy elforog 4-ig 5.-ben (ami szerintem lehetetlen) a végsebesség 160 lenne, igaz ez nem egy erőgép, szerintem a csapágyakat is ezért kell cserélni, sokat forog egy dieselhez képest, vagy nem? Szgépkocsiból igen rég volt dieselem.
Nekünk a horvátoknál a kezünkbe nyomtak egy féldobozzal mert félúton elhagytam valahol, Splittől hazáig megmaradt a láncon de ez egy egyszeri alkalom volt
https://youtu.be/KJRmMKONL_E
A vezérlés cserénél 2 féle vezérmű kerék van, amelyik nem állíthatós, ott nincs megékelve a főtengely kerék...
Hasonlo mint a mol.