a hdi-is olajérzékeny.. viszont nekem 10e ként volt cserélve az olaj,így sehol sem jelentkezett a tipikus probléma. ellenőriztük. olajteknő turbó nyomocső szűrő, felszivókosár.. minden patyolat tiszta volt. turbó makulátlan. anno castrollal ment, én most total-t használok.
Szerintem cseréld le, 2x nem üthet be a villám ugyan oda Amúgy egy gyári csapágysor huszon ezer ft, szóval nem nagy összeg (azt hittem jóval több), még a hajtókar csavart sem szokták cserélni. 1.5dci nagyon olaj érzékeny, ELF SXR 5w40 jó bele. Semmivel nem drágább mint akár melyik más gyártó csúcsszuper olaja, de azok mégse jók bele + Purflux szűrő
Szerinted ha jó hangja van még a gépnek cseréljek olajat és majd csak ha azt lefutottam elég lenne a csapágycsere? ....persze tudom, hogy ez hülye kérdés mert hát látatlanba ezt nehéz megmondani, de mivel van itthon jó olaj és szűrő jó lenne minél hamarabb (ma) lecserélni a régi szutykot.
Azért dupla ló az dupla ló. Tényleg most már, hogy így bemagoltál minden tesztet és vidiről begyakoroltál minden szerpentint Európában...nem fellejtettél el motorozni?
ezeket a hosszú periodusokat nem birják az olajak
Van ktm 690 es,de mintha keves lene a kraft.vagy csak lama.
https://youtu.be/ZSTHg3sU1Lo