Vattauj gyari csomagos garnitura kiszallitva a vevohoz es valamelyik idiota szallito odabaxta a kromozott 20x20 as labat annyira hogy elrepedt a hegesztesnel.
A sajat mintatermimbol raktam a vevojere de igy mire kiverem a gyartobol eladhatatlan a minta.
Robi keszulget.....varok egy tavtartot esztergalyostol es lesz elso futomu fenn van a huto,elso idom kell egy tagulasi meg felrakom a kormanyt meg egy gyujtast lomizok hozza......es mar csak tasihoz elviszem szinkronra.
Köszi Sanyi!
A segítséget.De pont azért kérdezem,hogy hátha itt a fórumozók között használt már valaki 180-as gumi méretet hátul.Még a szerelést sem szeretném elbukni
ÜdV!
Valaki használt már ilyen gumi méretet 650-nes SV-n?
120/70R17+180/55R17 Hogy viselkedett vele a motor?Fel lehet rá rakni?
A gyári gumi méret 120/60R17+160/60R17 lenne eredetileg.
Tudom.
Viszont az Sr mégrosszabb volt.
Ott egy hajlott morini vázba tettem egy NRG blokkot.Elég furán kanyarodott.
Ez remélem jobb lesz.
Az olajos telók olyanok mint egy SV-é csak kisebb.Csak jobb mint a bot zsíros cucc.
Kurvasokat kellett hegeszteni.Ma vágtam szét azt a lomot.
Elég rusnya de a célnk megfelel.Látnád mit műveltem az idomtartókkal és a hűtőtartóval.
Alaphelyzet hogy egy vizes nrg-t kéne egy léghűtéses typhoon vázból csinálnom.Úgy hogy a piaggio zsíros első futóműve helyett egy sr50 olajos telóit rakom bele.............mindez alapból az élet megnehezítése pénztelenségből..........és mert ez van.
Amúgy semmilyen paramétere nem jó az sr-ének a piaggio vázba.
Kinalj tobbet.