Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Kinalj tobbet.
45€?...há de....tucc annyiért?
45 nem nyerobb?
Sziasztok,

szerintetek ebayen lehet venni első telókra védőt? Azt a kis pici biz-baszt?
Ennyit adtam volna én is....pedig nem beszéltünk össze..
Én 100 jurót ajánlottam az úriemberek érte, de nem élt a lehetőséggel. Többet meg nem adok érte, vettem már 42 juróért is ebayen... csak kell figyeli

Vattauj gyari csomagos garnitura kiszallitva a vevohoz es valamelyik idiota szallito odabaxta a kromozott 20x20 as labat annyira hogy elrepedt a hegesztesnel.
A sajat mintatermimbol raktam a vevojere de igy mire kiverem a gyartobol eladhatatlan a minta.

Robi keszulget.....varok egy tavtartot esztergalyostol es lesz elso futomu fenn van a huto,elso idom kell egy tagulasi meg felrakom a kormanyt meg egy gyujtast lomizok hozza......es mar csak tasihoz elviszem szinkronra.
Szétvágtad a százlábút?
Robeszhoz?
Ehh.....


Kene egy francesca 16 os lab.
Meee nem...
Menem?
Nem egyeztünk meg.
A Bandit fórumon érdeklődj, ott sokan feldobják a 160-as felnire a 180-ast. Mondjuk az a kérdés hogy a gumi ellenére a két felni egyforma széles e.
Mi újság Sanyi? Tiéd lett a villahíd, meg tudtatok egyezni?
Használtam...nekem jó volt, de másnak nem....ez nagyon szubjektív ezért kell próbálni...
Köszi Sanyi!
A segítséget.De pont azért kérdezem,hogy hátha itt a fórumozók között használt már valaki 180-as gumi méretet hátul.Még a szerelést sem szeretném elbukni
Befér...próbáld ki oszt jónapot...ha kell tudok adni ingyé kopottat, hogy ki tudd próbálni, akkor csak a szerelés árát bukod..
Inkább csak a 180-as hátsó gumi a kérdéses.
Mert ugye a gyári csak 160 széles
próbáld meg, van aki szerint nem jó de többen vannak akik szerint jó
ÜdV!
Valaki használt már ilyen gumi méretet 650-nes SV-n?
120/70R17+180/55R17 Hogy viselkedett vele a motor?Fel lehet rá rakni?
A gyári gumi méret 120/60R17+160/60R17 lenne eredetileg.
Eladóvá vált: akit érdekelne esetleg...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-8
326893

t.torokgabor@gmail.com vagy 20/5389 659
Tudom.
Viszont az Sr mégrosszabb volt.
Ott egy hajlott morini vázba tettem egy NRG blokkot.Elég furán kanyarodott.
Ez remélem jobb lesz.
Az olajos telók olyanok mint egy SV-é csak kisebb.Csak jobb mint a bot zsíros cucc.
Kurvasokat kellett hegeszteni.Ma vágtam szét azt a lomot.
Te beteg vagy
Viszont megértem , ezeket a dolgokat az ember utána jobban értékeli , mert maga alkotta
Elég rusnya de a célnk megfelel.Látnád mit műveltem az idomtartókkal és a hűtőtartóval.
Alaphelyzet hogy egy vizes nrg-t kéne egy léghűtéses typhoon vázból csinálnom.Úgy hogy a piaggio zsíros első futóműve helyett egy sr50 olajos telóit rakom bele.............mindez alapból az élet megnehezítése pénztelenségből..........és mert ez van.
Amúgy semmilyen paramétere nem jó az sr-ének a piaggio vázba.
Nem azt mondtam , hogy nem lett jó. Magyar ember mindent megold