E46 320D, gyárilag a 150LE 340Nm változat, de a múltkor átírta egy jóbarátom (www.protechnic.hu) a programját. pontosabban a jellegmezőket. a miénk nincs fékpadozva, de egy másikat azonos motorral, azonos vezérlővel már fékpadozott, 190LE 410Nm lett. És azóta javított a saját tuningolási metódusán, szóval ez most jobb. Én azt mondtam a feleségemnek, nem érzek túl sok különbslget, de ő a jobbegyből azt mondta, hűbazmeg. Utána cseréltünk és akkor én is azt mondtam h hűbazmeg :) Szerintem kb úgy előzgetek vele mint a KIS esvével.
Meg fogsz lepődni Zsámbék-Bajna szakaszon. Ott is sok helyen fel van cuppantva a friss aszfalt. A Héreg-Tát meg tavaly ősszel került fel, de még makulátlan.
Szombat délelőtt lesz Bp-Bia-Zsámbék-Szomor-Gyermely-Bajna. Motorral nem szeretem, mert a fehér aszfaltot hosszantilag felmarták csúszkálás ellen, ami autóval nem rossz, de motorral félelmetes ahogy ezeken a bordákon átugrál kanyarban...
Minden második szembejövő kocsi átlépi a felezőt a kanyarokban.
Nem tudom miért? Talán rövidíteni akarják az utat és üzemanyagot spórolni?
Én meg a kanyarokban szeretem minél szélesebbről indítani az ívet (ha épp nem vagyok rossz passzban). Egyszer leviszi valaki a fél lábamat...
hát most őszintén... van a kipörgésgátló, azt ki tudom kapcsolni. Van a menetstabilizáló, amelyik képes a kerekeket egyesével összevissza fékezgetve íven tartani (= rángatni) az autót, és ez egybe van az abs-szel. Hogy ezt biztosítékkal oldjam meg... hátnemtom :)
Illetve kéne alá egy M-es difi mechanikus sperrel, csak ott más a kardánhossz és a fétengelyhossz, tehát az egész alja menne a levesbe... annyi pénzem meg nincs, és ez végülis a biztonsági családi autó :) szóval nem az én játszóterem.
Nem is a látnivaló miatt megy az ember pályára
Egy dolog garantált:
Nem fog szembejönni valami állat autós telepakolt csomagtartóval, miközben lent van a térded és a lábtartó szaggatja az aszfaltot!
Bajnára holnap megyünk autóval, szóval vigyázva csak :-)
Bár egész család + kutya + csomagtartó tele, de azért néha elborul az agyam és felezőt átlépve döngetünk... :-)
Régen nagyon rallyb_zi voltam (Bajna-Bajót ugye), mára ebből a felelőtlen száguldozás maradt meg :)
De ebben az autóban nem lehet kikapcsolni a menetstabilizáló bizbaszokat, így harmadik nyélgázon nem tudod megúsztatni seggét.. régi szép Ladás idők.
Gizmo kapott egy lábat ideiglenesen. És még a felső csapágyat ki kell találnom hogy legyen.Valszeg a távtartó méretét elcsesztem szal le kell esztergálni 4 milit róla.De holnap nézek csapágyat szal még semmi sem biztos csak a szarból várat nehéz dolog.
Ödön platója és kipufogó is készül szal esélytelen bárhova.
Éppen meg lehetne nézni a pályát....még nem láttam.....csak a gáz, hogy arra aztán nem sok látnivaló van és ha nem pályázok akkor nem sok értelme van arra motorozni...
Vasárnap valakinek nincs kedve kecskeméten pályázni egyet?
Múltkor nem tudtam menni, de most állítólag 20 fok lesz! 9:30-10 körül gondoltam odaérni. Én szegedről mennék.
beláthatatlan részen soha.
Törpefehérelefánta nem de autóra mindig...........pláne tömött családi béjemvékombira.
Nem tudom miért? Talán rövidíteni akarják az utat és üzemanyagot spórolni?
Én meg a kanyarokban szeretem minél szélesebbről indítani az ívet (ha épp nem vagyok rossz passzban). Egyszer leviszi valaki a fél lábamat...
Illetve kéne alá egy M-es difi mechanikus sperrel, csak ott más a kardánhossz és a fétengelyhossz, tehát az egész alja menne a levesbe... annyi pénzem meg nincs, és ez végülis a biztonsági családi autó :) szóval nem az én játszóterem.
Egy dolog garantált:
Nem fog szembejönni valami állat autós telepakolt csomagtartóval, miközben lent van a térded és a lábtartó szaggatja az aszfaltot!
Bár egész család + kutya + csomagtartó tele, de azért néha elborul az agyam és felezőt átlépve döngetünk... :-)
Régen nagyon rallyb_zi voltam (Bajna-Bajót ugye), mára ebből a felelőtlen száguldozás maradt meg :)
De ebben az autóban nem lehet kikapcsolni a menetstabilizáló bizbaszokat, így harmadik nyélgázon nem tudod megúsztatni seggét.. régi szép Ladás idők.
Ödön platója és kipufogó is készül szal esélytelen bárhova.
Gyertek inkább a Tát-Héreg kanyargósra, az pont fél tankos de tartalmas motorozás. Bár én a Mátrába is elmennék vasárnap...
Múltkor nem tudtam menni, de most állítólag 20 fok lesz! 9:30-10 körül gondoltam odaérni. Én szegedről mennék.
eközben motorozásra szánt szabadidőmben esetleg csatlakozna vki egfy féltank benzin elpocsékolása ügyén? :-) (bp-dobogókő-esztergom-lepence-sztendre-bp, vagypedig bp-vác-rétság-stb-és vissza)
Gumi birja még 6000.-ig.De van egy szett 3/4-es RossoII-m.
És talán 3700 forintom.
De még vennem kell a gizmo-hoz pár cuccot.
1500 az olajcseréig, a gumiból van annyi, vagy 1500 Forintod? Az utóbbi a legszarabb verzió.