Addig örülj! Nekem már a hasidom is megvolt, aztán felrántottam a lában és elkezdtem billegni a kanyarban.
Azóta visszább vettem, majd egy komolyabb géppel keresgélem tovább a határokat, aminek nem ül össze a futóműve ennyire.
ha nem ér le semmi, akkor még bátran van hova dönteni. Dont fos!
jóóóó attaaaa most nem fogom magyarázni, h én már motoros szemszögből is ismerem a "beláthatatlan" és a "belátható" fogalmát :) vigyázok mindenkire, na :)
hát nemtom, ha megtalálod azt a fordulatot ahol váltani érdemes, akkor jó. a turbódízeltől az ember öregesen kezd vezetni, és észre se veszi h mi van a segge alatt. egyszer elkezdtem úgy tényleg próbálgatni, és meglepett. de nagyon pontosan be kell tartani h mikor váltasz. leforgatni nincs értelme, ha meg korán váltasz, puff beleesel a turbólyukba. vagy betilt az a szar kipörgésgátló, és legalább 0,2mp mire magához tér.
Az a baj hogy a motor meg szemből gyorsan megérkezik, főleg ha ért a gépészkedéshez.
Nem is kell találkozni, de ha lapon van a motoros és hirtelen megpillantja szemből a kocsit az íven...hát... Na ilyenkor nem szabad "tűzoltásba" kezdeni.
Jobb ha az autós is észrevesz, és kijjebb húzódik...persze ha nem öntudatos.
Azok még tetszenek is, van nekünk is egy e91 de nem tuti... megy mint a golyó 177lovas 20D de nekem nem kéne haveromnak van egy e38 30D M, az az Mtech futómű egy csoda, cserébe a váltó kiesik alóla
nekem leért a múltkor... már indultam volna mikor eszembe jutott h a céges belépőkártyámat nem raktam át a hátizsákból a nadrágzsebbe. Gondoltam leszállok, háti le, stb... a leszállás még OK volt, de mikor már 45 fokban dőlt a motor, rájöttem a kitámasztó hiányára.. elugrani még volt időm :):):)
tudom, ahol nincs falunévtábla, de van 60-as tábla, meg ott a driving camp környékén, ott új. Gyermely környéke még szar, ott a hosszanti felmarás a menő. Mikor egyik barázdából a másikra ugrik át a motor, az nekem ijesztő.
amúgymeg, egy mecsekburgert leteszek leteszek valahova úgyis arra fogsz futni