Létezik....elég nagy a szórás a motorok között, anno amikor szinte mindenkinek még új volt a gép akkor is volt amelyik óra szerint jó ha ment 200 és 2-ről tudok amik a 230-at is vitték, de átlag a 210.....nem kell rágörcsölni, ez van.
Hi!
Létezik, hogy a 650es N-es SV végsebessége gyárilag nem éri el a 200at?
Az S-es verzió szépen felmegy 200fölé, de a haver N-e nem.
A nagyobb légellenállásra gondolnék, meg a más áttételű váltóra.
Még mindig van egy gyári, Denso hűtőm eladó. Kicsit sérült, de nem folyik. Simán megcsináltatható! De lehet, hogy ha idén nem kel el, akkor megcsináltatom magamnak és elrakon tarcsiba, vagy felrakom drágábban.
Hy!
Sajnos a láncropogásom néha előjön,és nem tudom pontosan mennyi km van benne,ezért veszek új szettet rá,csak nem tudom hogy milyen lánc lenne a jó!? Motoralatrészponteu-n két tipust ad fel és nem tudom hogy kell e a drágább vagy jó az olcsobb gydngébb lánc?Még az érdekelne hogy milyen fékbetéteket tegyek bele? Még a gyáriak vannak és lassan cserések.
Nagy kulonbseg hogy en azt mondtam lehet venni.
A dontes a tulaje.
Egy uj delkevic meg postaval 30 koruli a kinai meg 22.
A bontott gyari 50.
Mindenki szamol es dont.
Zoli! Te mondtad, hogy kínai hűtőt kell venni . Itt a példa hogy mégse olyan jó ötlet negyed áron újat venni. Inkább egy 10 éves bontott gyári hűtő mint ez.
Az álmokat fiatalon kell megvalósítani... mert utána már csak beszaribb lesz az ember, meg elkényelmesedik stb... a végén meg már minden más fontosabb lesz, mint az álmok. Annak jó aki örök fiatal, mert annak sosincs későn..
Azok a tesztek 3 részből állnak. Pálya, közút, meg a "szintetikus" tesztek (gyorsulás, reagálás, váltó...).
A Gixerek max a pályateszten véreztek el. Puhább fékek, semmi ABS, kipörgésgátló...minő borzalom.
A többi teszten meg élovas és ez a K6 óta csak egyre erősödik.
Én is csak olvasom ezeket ki kell próbálni!
Egyik ismerősöm xenon izzó miatt kapott, szerencsére csak egy 5000-est.
Köszi
Létezik, hogy a 650es N-es SV végsebessége gyárilag nem éri el a 200at?
Az S-es verzió szépen felmegy 200fölé, de a haver N-e nem.
A nagyobb légellenállásra gondolnék, meg a más áttételű váltóra.
Lánc meg az erősebb.
Sajnos a láncropogásom néha előjön,és nem tudom pontosan mennyi km van benne,ezért veszek új szettet rá,csak nem tudom hogy milyen lánc lenne a jó!? Motoralatrészponteu-n két tipust ad fel és nem tudom hogy kell e a drágább vagy jó az olcsobb gydngébb lánc?Még az érdekelne hogy milyen fékbetéteket tegyek bele? Még a gyáriak vannak és lassan cserések.
Elnézésedet kérem eme hiba miatt.Többet nem teszem.
A dontes a tulaje.
Egy uj delkevic meg postaval 30 koruli a kinai meg 22.
A bontott gyari 50.
Mindenki szamol es dont.
...aztán meg...
De nem úgy lesz!
A Gixerek max a pályateszten véreztek el. Puhább fékek, semmi ABS, kipörgésgátló...minő borzalom.
A többi teszten meg élovas és ez a K6 óta csak egyre erősödik.
Én is csak olvasom ezeket ki kell próbálni!
Csak bőrsima aszfalton mentem eddig sportmotorral
Amúgy tényleg semmi sem jó csak az amin épp friss az emlék