Papirokat selejtezek,van egy kinyomtatott service manualom (inglisül) csövázas sv650hez.Sajnálnám kidobni.
Nagykáta-Ferihegy között odaadom ha kell vkinek.
Gumis témához:
Nekem SV650-en idén vásárolt ideji és tavalyi gyártású P. Rosso II-ők vannak fenn és 2.25(e)-2.5(h) értéknél utcán hol csúszik, hol nem. Nem tudok rájönni mitől függ. Pályán (Kakucs) ezekkel az ártákekkel mentem és 2 kör alatt melegedett úgy be, hogy akármit csinálhattam, az ragadt, mint a rágógumi. A 160/60-as gumi szélét kirojtoztam :)
Egy hete használom utcán a 2.0(e)-2.2(h) értéket és sokkal stabilabbnak érzem. Igaz, itt nincs peremig döntés, de lehet, hogy csak a hideg aszfalt miatt, viszont érezhetőbben jobb visszajelzések jönnek. Sajnos az első így már kicsit mászkálós, de nem vészes. Nos, ha még fütőművem is lenne elől, akkor lehet, hogy jobb lenne a szitu.
Szerncsére ezen sosincs csomag, és utast sem viszek magammal. Csomaghordóm Apu. Utas meg felidegesít hogy egyik lány sem éri el rendesen a tankot és rám nehezedik
Talán még elöl kellett volna még lejjeb engedni...
Utcán a Z6-ot 1,8-al használtam,akkor volt hajlandó működni úgy,ahogy.
Fix értéket nem lehet mondani,sok a változó,hőfok,aszfalt minőség,gumi komponense,könnyű avagy nehéz szerkezetű,mindegyik másképp reagál a terhelésre.............nekem eddig a conti sport attack jött be,azt úgy préselem az aszfaltba ahogy nekem tetszik,de Zolién próbáltam a supercorsát,az hihetetlen jól tapadt..........az igazi különbségek gondolom a pályás terhelésnél jönnek ki,ebben nincs tapasztalatom.
Van még 1500-am azt idén elpöfögöm utána robogózok.