Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 50-60 rugó attól függ mennyi a nyereg beszerzési ára.
Az adapter kb 30 postával amcsiból.
Osztánhát hunnét? Vagy miről?
Hello,

Én Nissin fékeket raktam előre, fog mint a zőőőd festék
Van aki betette hátra asszem.

Nya mindegy............én inkább mókolok kisebb gépen.
Jó azért mindenre Én sem gondolhatok!
KM jeladó.
Én csináltam már, bár a nagy SV-n! Jó lett! Szerintem a kicsin is meglehet ezt csinálni, kicsit több mókolással!
Jo szarnak.
Oké, szívesen kipróbálom. Amúgy gyárilag hogy nevezik azt a féket, ami a kis sv-én van? Az is radiális nem?
Próbálni tudok adni.
Első körben próbálhatnád az 1000-ét, de jobb lenne egy radiális persze az annyival drágább.
Köszönöm Zoli és Sanyi!
Valójában azért folyamodok ehhel a megoldáshoz, mert nincs és még jó sokáig nem is lesz keretem egy nagyobb motorra cserélni. Emellett borzasztóan tetszik, hogy ehhez a típushoz emberi áron minden beszerezhető és amikor az adót kell fizetnem, akkor sem kell ilyesztően mélyre túrni a zsembebe. Szóval, nem biztos, hogy fen tudnék tartani egy nagyobb, erősebb gépet úgy, hogy az is megkap időben mindent amire szüksége van.

Sanyi:
A főfékhengert hogyan/mire tudom cserélni, hogy jobb legyen?
Ahogy Zoli írja vagy ha mindenképp jobbat akarsz akkor annyit megér, hogy olajat cserélj 15W-re és ha sokszor felkoppan akkor rugót is. Sokkal jobb lesz, a féken meg egy jobb főfékhengerrel segíthetsz.
Szerintem a komplett motort cseréld.

Amúgy a gyári értékek visszaállítása egy friss olajjal is csodát tesz.

A következő egy sűrűbb olaj és rugócsere.............de az se lesz elég egy idő után ilyenkor gixxer cucc beépítése,de ezekután a motorerő se...........szal spórold meg a pízt max szervízeltesd le jól 15-ös olajat bele és gyí.

Vagy vegyé ezrest.
Áh azokat farmon termeltetem vidéken.
Remélem jót gurultatok vasárnap, én sajnos nem tudtam menni mégsem... de ami késik, az nem múlik.

Közvéleményt kutatnák az ügyben, hogy szerintetek hogyan érdemes a 650-es SV első futóművét javítani/fejleszteni? Olvastam olyat, hogy csak progresszív rugó és hozzá való olajjal már remek eredményeket lehet elérni (bár nem kevés pénz ez sem) és olvastam olyat, hogy más motor első futóművét rakják a régi helyére (pl GSXR). Valaki tunigolt már a saját kis SV-jén? Ha igen, akkor mi a tapasztalat? Jön a tél és amúgy is villaolajat kéne cserélnem, mert már elég lagyma az egész, de akkor már lehet normális első futóművet kéne csinálni neki...
Az a mester csinálja meg ahol a szekrényeket és kanapékat esztergáltatod?
Egyenlore ugy nez ki mgoldodik majdnem helyben.
Fura egy robogo lesz.
Ha adsz pontos rajzot és le tudom boltolni neked.
Hmm már megoldottam.
Ha nem nagy darab akkor GSS, ha jól emlékszem van valami kis esztergája....,de lehet, hogy csak venni akart, mindegy, kérdezd meg.
Namostakkor kéne valami esztergályos aki foglalkozik esztergálással is és nem azt kérdezi hogy hányszáz darab kell.
majd akkor ha ez már nem lesz elég izgi
Áh akkor nekiállok siklóernyőzni,sazzal még nem takartam egy irgalmatlannagyot.

Tényleg olyan repülőmókusruhát nemakarsz?