Köszönöm Zoli és Sanyi!
Valójában azért folyamodok ehhel a megoldáshoz, mert nincs és még jó sokáig nem is lesz keretem egy nagyobb motorra cserélni. Emellett borzasztóan tetszik, hogy ehhez a típushoz emberi áron minden beszerezhető és amikor az adót kell fizetnem, akkor sem kell ilyesztően mélyre túrni a zsembebe. Szóval, nem biztos, hogy fen tudnék tartani egy nagyobb, erősebb gépet úgy, hogy az is megkap időben mindent amire szüksége van.
Sanyi:
A főfékhengert hogyan/mire tudom cserélni, hogy jobb legyen?
Ahogy Zoli írja vagy ha mindenképp jobbat akarsz akkor annyit megér, hogy olajat cserélj 15W-re és ha sokszor felkoppan akkor rugót is. Sokkal jobb lesz, a féken meg egy jobb főfékhengerrel segíthetsz.
Amúgy a gyári értékek visszaállítása egy friss olajjal is csodát tesz.
A következő egy sűrűbb olaj és rugócsere.............de az se lesz elég egy idő után ilyenkor gixxer cucc beépítése,de ezekután a motorerő se...........szal spórold meg a pízt max szervízeltesd le jól 15-ös olajat bele és gyí.
Remélem jót gurultatok vasárnap, én sajnos nem tudtam menni mégsem... de ami késik, az nem múlik.
Közvéleményt kutatnák az ügyben, hogy szerintetek hogyan érdemes a 650-es SV első futóművét javítani/fejleszteni? Olvastam olyat, hogy csak progresszív rugó és hozzá való olajjal már remek eredményeket lehet elérni (bár nem kevés pénz ez sem) és olvastam olyat, hogy más motor első futóművét rakják a régi helyére (pl GSXR). Valaki tunigolt már a saját kis SV-jén? Ha igen, akkor mi a tapasztalat? Jön a tél és amúgy is villaolajat kéne cserélnem, mert már elég lagyma az egész, de akkor már lehet normális első futóművet kéne csinálni neki...
Az adapter kb 30 postával amcsiból.