Sokszor szétszakadtunk piros lámpánál, kereszteződésbe. Ilyenkor félre álltunk és vártunk. De a legjobb az, ha minden ötödik ember 100%-kosan tudja az útvonalat, így akkor várni sem kell egymásra. Legközelebb így csináljuk.
De a rögtönzés is megy nekünk, a tavat már két oldalról támadtuk.
Kisebb max 4-5 motornál simán lehet nagyobb távolságot tartani.15-nél 3 csoportra kéne bontani ahol minden csoport tudja az útvonalat,összeszokott a csapat és még a stílusuk is kb egyforma.
Egy teljesen ismeretlen,ahogyesikpuffan útvonal,vannak sokkal gyorsabb,megfontoltabb,kisebb,nagyobb tudású habitusú gurulásnál sajnos be fognak esni ilyen dolgok.
Ha nagyon nagy térközt hagyunk KB30-40 métereket akkor félkilóméteres lesz a csapat és állandóan keresgélni kell a végét mert elzúgnak afganisztánba.
Ezért is mentem néha előrébb mert a nagy térközt kitöltve nem veszítjöük el egymást annyira.
Elég csak két autót megelőzzön az első és beragadsz.2 perc mulva már nézred hogy most hova kéne menni.
értem, namost ez amit mondasz, h a zipzárnál fékezéskor egymás mellé kerülnek az emberek, szerintem ez vészhelyzetre van, nem pedig arra, h folyamatosan történjen :-). Szerintem (tehát énszerintem) úgy a tuti, ha lassításkor is tudjuk tartani a zipzárt. Ha összecsukódik, az a vészhelyzet indikátora :-) Ilyenkor elfogyott a hely és kihasználtuk a biztonsági tartalékot. (kivéve lámpánál megállást vagy ilyesmit persze).
Én mindig ugy probalok helyezkedni, hogy az elottem halado arcat lassam a visszapillantojaban es akkor tuti hogy ois lát, es folyamatosan figyelem a mogottem levot, ugyanakkor a mogottem levo azfigyeljen ram, ne en ra... na meg 3-4 motor ami normalis szerintem, itt mar sokan voltunk a kanyargos szakaszokrol nem is beszelve.
Én is észrevettem magamon a bizonytalanságot, így csapatban motorozás kapcsán, de mentségemre legyen, hogy ennyi emberrel még soha nem motoroztam egyszerre!
nem "nagyon" gondoltam. Lehet h én vagyok a beszari, de kb úgy érzem jónak ahogy Sanyi mögött mentem lefelé a hatoson a hosszú nyílt szakaszokon. Mikor kisebb lassításra is a mögöttem jövő a holtterembe kerül, az nekem biztonságtalan. Durvább fékezésnél mellém vagy elém kerül, ez azt jelenti h túl közel volt. De mondom, lehet h én vagyok "chicken" :)
jó volt olyanok mögött menni, akik nálam jobban küldik. Így mindig tanulok egy kicsit. Volt amikor azt bámultam: hú de ledönti. Közben tartottam a követési távolságot. Azaz ugyanolyan sebességgel én is elfordultam. Amikor persze nem bírtam akkor elmentek a többiek, ez teljesen OK. Kicsit az zavar, h az alakzatunk ugyanolyan zárt 120-nál, mint 40-nél... Ha elöl történik valami, az egész banda bukik. Szóval országúton én annak örülnék ha széthúzódna kicsit az alakzat. Ezt van aki úgy értelmezi, h lassabban akarok menni - megelőz majd én megint lemaradok picit h legyen hely. :-). Autóval többször voltam olyan helyzetben, h a túl rövid követési távolságok miatt amikor elöl csinált valaki valamit, a felvonulásos oszlop végén páran összementek... addigra fogyott el a biztonsági távolság, amiatt, hogy a reakcióidők összeadásával a hátsók egyre rosszabb helyzetben vannak.
Atta nagyon jó útvonalat találtál ki! Szálkán én voltam már, halászléfőzős programon. De hogy onnan Komló felé tovább ilyen jó, azt nem tudtam :-)
conti-moto