Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha esedékes szólsz és jössz..........a cuccot nemigen tudjuk mozgatni mert a palack igen nehéz.
Nem váz...illetve utólagos gányolás vasból...
OK.
Szójjá.
Aluvázat nem tud öcsém de acél az mehet.
Te Zoltán!....kéne valamit alakítgatni a gépemen amihez nem ártana CO-val hegesztgetni....télire lenne egy kis hozzáalakítás...
hát ez az...ki tudja?
Irtam de kitudja mikor tud valaszolni
Írjá neki.
Tsanyi telefonszámát szeretném kérni Fontos

fazakaslevente94kukacgímélpontcom
jav: beleértve egy-két "neves" gyártóét.
jav: természetesen nem sv-be öntöttem a 20w50-et.
nekem az volt a tapasztalatom, amikor olajnyomás és olajhőfok mérőm is volt, hogy volt különbség az olajok között. De ahogy mondod, nem feltétlen a vásárlók által képzelt sorrendben jött a minőség. Pl legjobban egy Quaker State Racing 20w50 vált be. Ez túlmelegedés határán lévő motornál is tartotta a nyomást. A többiből híg húgy lett. Beleértve a egy-két gyártókét is. A másik a "Ford olaj" volt, ami 50 literes hordóban kitudja milyen gyártótól származott, de a Ford ezt használta hivatalos szervizben. (Tízéves sztorikról beszélek...)
Ez 100% hulyeseg nem tudtad hogy ami draga es nepszeru az a tuti ? még akkor is ha nem .
A Castrol olaj olyan jó, hogy itt Szentlőrincen gyártják pl... Szerintem akár milyen olajat veszel az mind szar lesz. Én a cégnél csak ALCO olajat használok (ezt veszi a cég) mivel ez a legesleg olcsóbb, valami 550ft/liter. 6-700E km-t elmegyünk mindenféle motorhiba nélkül, kb 500ezernél van egy turbó csere a Traficocon. Ha 4x drágább olajat használnánk mennyit menne el egy turbó? 400at? Szóval saját véleményem szerint ez az egész olaj dolog egy nagy nagy átbaszás. Olyan mint a gáz ami jön a vezetékbe. Tudod Te azt ellenőrizni, hogy mi jön rajta? Senki nem tudja, mint ahogy az olajat se...
A valvolinet már több felől hallottam, hogy jó olaj. Én tavasszal azt rakok bele. A motullal sem volt baj, de kíváncsi vagyok nagyon :)
a Valvoline valahogy mindig kimarad a sorból, pedig az is jó olaj és általában olcsóbb mint a Motul talán mert nincs annyira felkapva
Több marad olajra
Szamit hat.
Kettovel kevesebbet kell venni.
Köszi, nem tudom számít e, nekem csak 2 gyertyás.
szia !
NGK CR8E vagy DENSO U24ESR-N kell bele gyárilag, bár enyém 2008-as és 4 gyertyás. lehet ez nem jelent semmit.
Akkor félreértettem, bocsi. De köszi az infót!
Köszi. Gyertyánál is kb 600Ft a különbség árban, nem tudom a két pólus számít e, sosem használtam még ilyet. De ha gyárilag nem kell bele ilyen akkor jó lesz a másik is.
Na akkor következőbe is 4l olajat veszek és akkor már 3 cserére lesz meg ;)
Szurovel 2,7 a gyertyat passz.
Normal cr 9 et hasznaltam de ha nem csereltem volna az se szamitana.
Most gyarilag ez ment bele es 3.
A szuro jo mindig ilyet vettem.
Én se nagyon akarok belebonyolódni az olajba. Jó legyen azt kész. Most csak megveszem, majd tavasszal cserélem. Aztán a puding próbája az evés, majd használat közben kiderül mi ragad vagy mi sem.

Úgy tudom SV be 2,3 l kell. Szóval ha veszek 4-et a következő cserekor már csak 1l-kell meg a szűrő.

A többi cuccról nem tudsz valamit mondani?
A motul picit ragasztotta a kuplungom az elso ezer km alatt.
Utana jo volt.
Tul van misztifikalva ez az olajkerdes.
Most azonban is csak azert veszek motult mert a repce es a motul is 10-12e korul jon ki 4 liter.
Sajnos 3,1 megy bele.
De meg utantoltessel egyutt is marad felliter a cserehez 8000 alatt.
Nem értem miért nem jók a linkek, talán most:

Gyertya

Szűrő