Köszi a választ nem tudom milyen szűrő van benne de van egy képem.
Injektor tisztítót én használtam kb 4-5 tankolásig de nem vettem észre a motor viselkedésén semmit,lehet minden rendben vele. Egy rosszul működőnek lehet javít állapotán.
A papírszűrőt én úgy szoktam, hogy kiveszem, egy szakszerű mozdulattal eldobom és berakom az újat.
A sportszűrőhöz lehet venni tisztítószettet(6ezer ft környéke) és 2-3 ezrenként azzal átmosod aztán befújod. De szerintem a legértelmetlenebb dolog macerás,drága, nem való utcára. Főleg, hogy az emberek többsége úgyis lusta lesz állandóan foglalkozni vele.
a tévedés jogát fenntartva arra tippelnék, hogy valamelyik injektor átenged és hosszabb állás alatt megszívja magát benzinnel. első körben vennék valami injektor tisztító adalékot, bár nem tudom mennyire hatásos sosem használtam.
Szerintem nem veszélyes. Az egyetlen gyengébb pont ez a kigyorsító, ugyanis itt át tud menni a felfestésen. A gokartot megy nyugodtan kipróbálhatod, uncsitesóm 196 centi és 116 kiló, Ő simán belefér.
Sziasztok.Problémám van .. parázok rendesen ..Ha 3, 4 napnál tovább áll a motorom (Suzuki sv 1000 s ,2004 es) nehezen indul, melegités alatt megál,leful ha ujra inditom nehezen indul nem is megy neha csak mintha 1 henger,tiltás nincs benne ,nyitott rendszer miat gondolom (kép az adatlapomon) ha beindul fullad lööö és ezt fekete kormos füst és lángcsova kiséri,érdekes ha járok vele 2 naponta vagy hosszabb turára megyek vele,nem figurázik.Hibakodot a müszerfal nem ad sosem ,olaj ,hutöfolyadék ,gyertya csere meg voolt,én csereltem ...szerelö meg nem látta...... Ha lenne ötletetek mi a baja,vagy tud valaki egz szerelöt a közelemben (Mátészalaka,Debrecen ,Nyiregzháza)Köszönöm elöre is ,Sokszor Segitetek már.
Köszönöm most már alakul, 1 hete volt a műtét és napról napra jobb
Hát az alsó kipuffcsavar már kezdett elkopni
Célegyenesre fordultam, szerintem túlságosan bedöntve sok volt a gáz és megelőzött a segge utána betapadt aztán katapult
gopro is letört, de a fő baj, hogy kipattant az sd kártya és az utolsó videó hibás lett. nem játssza le így meg se tudom nézni a bukást
nálam az volt a vicc, hogy drágább lett volna a bontott konzol mint a garantáltan hajlásmentes zsír új a szalonban. És minden más alkatrész is így volt, érdekes árképzése volt a bontónak.
Én a segédváznak neki se állnék.
Kézzel az életbe nem húzod helyre.Max melegítéssel de az sem biztos.
Esetleg kikötni csörlős autóegyengetőhöz viszont szerintem csak rontasz rajta.
Lalleré is csálé volt és használta jópár évig.
Köszönöm az infókat!
Fényezve semmi nem lesz.
Működőképes állapotba hozzuk.
Kiegyenesítés biztos jó móka lesz főleg viszonyítási alapot/pontot találni.
Ha meg esetleg nem sikerülne akkor csupasz marad és elkezdem a "fighter" építést
Persze sajnálnám(bár így is a sírás kerülgetett),mert SZ verziót nem minden sarkon lehet látni.
Amúgy azt a fejidomot sem lesz egyszerű újrafényezni mivel az SZ-es verziójú SV-d van ami ugye a GSXR fényezésű és abba van egy vékony fehér csík is, szóval jó fényezőt keress! (farok idomról nem is beszéltem) Amúgy a bontott műszerfal tartó 30E ft
Injektor tisztítót én használtam kb 4-5 tankolásig de nem vettem észre a motor viselkedésén semmit,lehet minden rendben vele. Egy rosszul működőnek lehet javít állapotán.