A budapestin a fejidomon a matrica nem áll gyári szögben a bal oldalán + nincs figyelmeztető matrica se. Aminek a képét mutattad annak nem UIR a rendszáma?
Voltam SV1000-et nézni Kecskeméten és Budapesten,mindkettő 2007-es évjáratú volt.
A Budapestiben nagyon kopogott a kuplung, pedig 12500km volt benne elvileg(50 éves fogorvosé volt), a teleszkóp az tuti szimmeringes volt, mert tiszta olaj volt.
A kecskemétiben 7600km volt, egyáltalán nem volt semmi zöreje. Mindkettőben halkan ciripeltek a szelepek (eddig amit hallottam SV650-ekben is).
Gyárilag van a faridomon is SV1000 matrica? Mindkettőn volt.
Valószínű decemberben hozom haza a kecskemétit.
Én láttam olyan megoldást, hogy a kerítésen kintről nézve volt 2 postaláda bedobó nyílás (a kerítés belső felére volt felrakva 2 postaláda). Az egyikre az volt írva "Szórólap" és annaka ládának az alja ki volt vágva és rá volt húzva egy szemetes zsák
Elhatároztam, hogy én is veszek mégegy postaládát és ugyanezt megjátszom.
Sokszor úgy teletömik a postaládámat ezekkel a x@rokkal, hogy a levelet bele sem tudják tolni rendesen...
Beszereztem egy pager-es riasztót és arra lennék kíváncsi, hogy ennek a bekötését megkönnyítendően, van-e valahol a motoron gyári riasztó előkészítés ?
A vas bekötési rajzán láttam egy csatlakozót, amire nincs rákötve semmit, elvileg üresen kell fityegnie valahol (bár fizikálisan még nem kerestem meg, mert most messze pihen a gép), ez szerintetek mi célt szolgálhat ?
ezzel én is így vagyok, még otthon a postaládára is ki van írva hogy ne dobja be a nyomorult szórólapját. ezek után aki annyira nem tisztel meg hogy figyelembe veszi a kérésemet és mondjuk használja a direkt erre a célra felállított tartót attól kurv@ élet hogy semmit nem fogok venni az életben
Nem emlékszek a kecskeméti rendszámára.
A kecskeméti már nincs fent, de csatolok képet.
A kuplung mennyi idő alatt kezd el zörögni. Amikor behúztam a kuplungot teljesen csendes lett.
MÉH-be macera és költség.
Ez legalább ad meleget.
A puffer meg eltárolja a hőt.
De már van vagy 4 köbméter karton csomagolóm.
Abból holnap hazahozok egy platónyit.
A Budapestiben nagyon kopogott a kuplung, pedig 12500km volt benne elvileg(50 éves fogorvosé volt), a teleszkóp az tuti szimmeringes volt, mert tiszta olaj volt.
A kecskemétiben 7600km volt, egyáltalán nem volt semmi zöreje. Mindkettőben halkan ciripeltek a szelepek (eddig amit hallottam SV650-ekben is).
Gyárilag van a faridomon is SV1000 matrica? Mindkettőn volt.
Valószínű decemberben hozom haza a kecskemétit.
Tapasztalat.
Elhatároztam, hogy én is veszek mégegy postaládát és ugyanezt megjátszom.
Sokszor úgy teletömik a postaládámat ezekkel a x@rokkal, hogy a levelet bele sem tudják tolni rendesen...
Beszereztem egy pager-es riasztót és arra lennék kíváncsi, hogy ennek a bekötését megkönnyítendően, van-e valahol a motoron gyári riasztó előkészítés ?
A vas bekötési rajzán láttam egy csatlakozót, amire nincs rákötve semmit, elvileg üresen kell fityegnie valahol (bár fizikálisan még nem kerestem meg, mert most messze pihen a gép), ez szerintetek mi célt szolgálhat ?
Sosem nézem meg. Kidobom automatikusan.
Szegénykémnek izgalmas 2 éve volt azért az biztos min egyszer megint estek vele de legalább kapott új fényezést meg kipufogót :)