Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az SV-re gondoltam....a sorosok jobban bírják kivéve ha nagy a ccm és a nyomaték...
Nekem 28-eret birt.

A mostani szerintem többet.
20000km fölött minden méter ajándék, jól bírta...
Sziasztok!

Számolgattam kicsit hogy a V2-m mennyire zabálja a láncot és nálam már19.000-et elment és most nyúlt meg egy hangyányit. Már az előző gazdánál rajta volt ez a lánc 1-2 ezer km óta és azért én is szeretem megcibálni neki meg élvezni motoromat. Mondjuk egyesből nagyon ritka hogy tő gázzal induljak. :)
A Road2 már szintén elment ennyit elől és az is fent volt az előző tulajnál már egy ideje. Na mindegy csak gondoltam megosztom veletek. Ja és 2,3-at eszik a motorom 200km-en! :D persze ez már csak a vicc része! :P :D
ez annyiból más téma szerintem, hogy ha bekopogtatsz egy mérnöki irodához, hogy nulláról tervezzenek meg egy ilyet teszteléssel meg mindennel együtt akkor biztosan többet mondanak rá mint amennyiért a motoromat hirdetem
Ismerős.. ...nem véletlenül írogat kevés szerelő valóban hasznos infókat a szerelés topicba...
ritkán használom azt az e-mailt amivel anno még oda regisztráltam ezért csak most néztem. ha tudnád hogy hányan kérték már a fokozatkijelző terveit, de nem adtam oda senkinek mert anno elég sok pénzt és munkát fektettem a dologba. azt hiszem amúgy, hogy 6 darab készült belőle az enyémmel együtt, azt próbáltam eladni de akkor meg nem kellett senkinek. ez van sajnos
Írtam emailt a Médián. Nem kaptad meg?
Akkor már inkább egy új szériás 1000-es +150k-ért, de lehet bennem van a hiba
mert már nem tudokk rá assistance biztosítást kötni
De mér'?
Bár az elmúlt két év alatt lehet kijavították a bajait
Hát én nem venném meg még egyszer
Ennyiért ez parádé.
Pláne ha az ember ismeri ezt a típust és tudja hogy bőven 100.000km Felett sem lesz vele semmi gond.
És nem bontóba került!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_hitel
beszamitas140e_fttal_el-7265955

Hamarabb is megtanulhattak volna Fesz. szabot csinálni...
Könnyebb és olcsóbb hozzá a használt gumi keresés.
És több a varia is sporttól a pályáson át a bakelit túrásig.
no akkor kérdezek...

miért jobb egy 180-as, mint egy 160-as pacsker?
Az majd tavasszal amikor észreveszik hogy gumi kéne venni... Szerencsére a jobb motorokon gyárilag 180as van
Értem, köszi. Magam is erre gondoltam. De azért majd valahogy megpróbálok utánajárni.
Jó kérdés.
Gondolom jobb termikus hatásfok főleg a hátsó hengernél.
Az első két évjárat volt a tanulókorszak.
Nem szoktunk még hozzá az ilyen kérdésekhez. Még csak most tanuljuk karbantartani a gépeket. Eddig amíg pörgött a hitel, mindenki cserélt össze-vissza gépet.
Volt olyan cimbora akit azzal cikiztünk hogy hatezres szerviz helyett motort cserél
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy azt, hogy a K1, K2 SV-nek, miért nincs olajhűtője?
Vagy azt, hogy a K3-tól miért kapott?
Rég volt a 180-as felfér kérdés.