Számolgattam kicsit hogy a V2-m mennyire zabálja a láncot és nálam már19.000-et elment és most nyúlt meg egy hangyányit. Már az előző gazdánál rajta volt ez a lánc 1-2 ezer km óta és azért én is szeretem megcibálni neki meg élvezni motoromat. Mondjuk egyesből nagyon ritka hogy tő gázzal induljak. :)
A Road2 már szintén elment ennyit elől és az is fent volt az előző tulajnál már egy ideje. Na mindegy csak gondoltam megosztom veletek. Ja és 2,3-at eszik a motorom 200km-en! :D persze ez már csak a vicc része! :P :D
ez annyiból más téma szerintem, hogy ha bekopogtatsz egy mérnöki irodához, hogy nulláról tervezzenek meg egy ilyet teszteléssel meg mindennel együtt akkor biztosan többet mondanak rá mint amennyiért a motoromat hirdetem
ritkán használom azt az e-mailt amivel anno még oda regisztráltam ezért csak most néztem. ha tudnád hogy hányan kérték már a fokozatkijelző terveit, de nem adtam oda senkinek mert anno elég sok pénzt és munkát fektettem a dologba. azt hiszem amúgy, hogy 6 darab készült belőle az enyémmel együtt, azt próbáltam eladni de akkor meg nem kellett senkinek. ez van sajnos
Nem szoktunk még hozzá az ilyen kérdésekhez. Még csak most tanuljuk karbantartani a gépeket. Eddig amíg pörgött a hitel, mindenki cserélt össze-vissza gépet.
Volt olyan cimbora akit azzal cikiztünk hogy hatezres szerviz helyett motort cserél
A mostani szerintem többet.
Számolgattam kicsit hogy a V2-m mennyire zabálja a láncot és nálam már19.000-et elment és most nyúlt meg egy hangyányit. Már az előző gazdánál rajta volt ez a lánc 1-2 ezer km óta és azért én is szeretem megcibálni neki meg élvezni motoromat. Mondjuk egyesből nagyon ritka hogy tő gázzal induljak. :)
A Road2 már szintén elment ennyit elől és az is fent volt az előző tulajnál már egy ideje. Na mindegy csak gondoltam megosztom veletek. Ja és 2,3-at eszik a motorom 200km-en! :D persze ez már csak a vicc része! :P :D
Pláne ha az ember ismeri ezt a típust és tudja hogy bőven 100.000km Felett sem lesz vele semmi gond.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s_hitel
beszamitas140e_fttal_el-7265955
És több a varia is sporttól a pályáson át a bakelit túrásig.
miért jobb egy 180-as, mint egy 160-as pacsker?
Gondolom jobb termikus hatásfok főleg a hátsó hengernél.
Az első két évjárat volt a tanulókorszak.
Volt olyan cimbora akit azzal cikiztünk hogy hatezres szerviz helyett motort cserél
Tudja valaki, hogy azt, hogy a K1, K2 SV-nek, miért nincs olajhűtője?
Vagy azt, hogy a K3-tól miért kapott?