Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bar ha jobban belegondolok a katejemhez kell is a rengeteg alkatresz hogy eletben tartsd.
Nekem meg csak olaj,olajszuro,fekbetet.
gondolod te..
és biztos sűrűbben is kell cserélni mint a ktm-ben
A másodiknak a fejidomja és a segge nem gyári fényezésű
Bakker szerintem több az alkatrész hozzá mint a kátéemedhez.
Ezekről tudtok valami infót?
SV1000 1
SV1000 2
A km valós lehet? Ez melyik színkód?
Köszönöm!
az.. triumph.. hülyegyerek.. se alkatrész semmi.. az kell neked..
Rájöttem mi a jó ezért lett honda ennél már csak a triumph lenne jobb amúgy az akksim újra működik, kicsit rájött az 5 perc és úgy döntött ő nem dolgozik de azóta jó lett, kapott pár elektront egy vw-től és működik
Speciel megy vissza egy másik a helyére.Szerencsére a lakk nem vált le csak a matricán.És utána befedetem karcálló fóliával.
Én az összes motoromra úgy csináltattam itt Pécsen a leghíresebb dekorossal kb 1500ft/db áron. De gondom még soha nem volt vele a lakk alatt. Ha fölé rakod le fog jönni, ha nem 1 hónap múlva akkor 3. Nemhiába van gyárilag is alatta. De legyen szerencséje!
Amúgy a matricával vigyázni.Két helyen is csináltattam.A georgedesign-os jó csak olyan vastag hogy beleakad a szivacs mosáskor.
A helyi gyártás meg ugyan vékony de nem tapadt meg a lakk rajta és lejött majd összezsugorodott.

Szóval gyárit kéne keresni.
Volt.
A levigyerek keresett egy ilyet.................csak ezüst hornetet talált baba méretű akksival.
Matricát a lakk alá kellett volna rakni! Amúgy volt ilyen színű SV?
Hmm, ez egész szép lett :)
No, hát valami ilyesmi lett....... már csak a matricázás és a tankpad felrakás hiányzik... illetve a piros felnicsíkot lekapargatni, és sárgát rakni a helyére :)
Ok.
Hmm , akkor le kell cserélnem
Sanyi a lengéscsillapítós dologra majd még visszatérünk , csak most el vagyok foglalva kicsit, valamint majd tavasszal jelentkezem egy injektor beállításra !
Menj el egy 125-ös kollegával túrázni, de előzd meg, és ennyi lesz a fogyasztásod...
Amúgy motor és motor között is nagy különbségek vannak, beállításoktól is nagyban függ, karbantartástól, vezetési stílustól meg főképp...
3.8 volt egyik túránkon az ott résztvevő kollégának, igaz nem ellenőriztük, de nyilván igaz volt, eléggé számolós típus a kolléga....4.5-et meg a K7 utániakról többet is hallottam és nem csak növénytempónál...
Hogy a bánatos f.... lehet 4,5l -el menni a kis SV-vel , nekem még 5,4 alá nem sikerült , pedig szinte akkor hozzá se nyúltam a gázhoz (azt is csak finoman)
Azért mert már unom, hogy kevesebbet eszik a géped. .....amúgy az utóbbi lassabb túrákon nekem is 6 körül volt, néha valamivel alatta....
Szia!

Nem hiszem hogy Bandit lesz belőle. Abból is fejidomost kerestem.
Szerintem V2-nél maradok, talán nem bánom meg.

Köszi!
Tomika!
Ha megadod az 1.4-et akkor az én nagy banditom is eladó.
2008. (16000km) szalon.
Akik ismerenek tudják milyen a gép.
az igen jó biznisz lenne