Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A számításból már kinőttem, jelenleg 20 fő körüli a várható létszám. Jön aki jön :)
Megyünk.... ..kikre számítasz?
A képet is lehet linkelni a következő ilyen kérdéskor, mert felmegy :D
190-esből egyszerre csak kettő megy fel az SV-re!
Pénteken is lehet moddingolni, persze :)
Buli az meg lesz, gyertek.
Talán fel, ha legközelebb jön valaki 650-el annak felteszünk egyet és kipróbáljuk...
Szóval a 190-est is fel lehet tenni?
egyébként köszönöm szépen az okfejtést, szerencsére eszem-ágában sincs 180as gumit tenni hátra, "csak vicc vót". A K5 1000-re reagálva de bocsánat ha nem volt egyértelmű. Legalább ha valaki legközelebb kérdi itt, akkor csak a válaszod kell neki linkelni.
Péntek?
Köszi.
Allati egyszeru barmilyen szamlapot feltenni.
Eztresnél max modding után lett fehér...
youtube-on láttam olyan videót, amin fehér számlapos volt.
650-nél a 2007-es évjárattól fehér azthiszem.
szerintem egyiknél sem volt, csak 650-nél.
Én rohadtul nem gondolkozom előre "józan ésszel", simán mentem vele és úgy volt jó.... ...a faszom agyaljon annyit rajta, akkor mikor motoroznék?
SV1000-nél melyik évjáratnál van fehér számlapos műszerfal?
hát pl.

Fuck your shifter what you sent me it isn't good for me.
My foot is bigger what you have ever seen, I can't put it below the shifter. It's too short for street triple 675, it's good for daytona 675.
You should see about what different between the 2 model.

Ha valaki perfetto angolból leírná nekem ezt a szöveget érthető english nyelven.

Mert a paraszt nem érti a gúúgli fordítót az istennek se.

"Amit kaptam postán váltókar Daytona 675-ösre való.
Túl rövid.Nem fér el a lábam alatta.
Nekem a liciten szereplő Street triple 675-ős váltókar kéne.
A Street triple és a daytona 675 majdnem ugyanaz csak a street-en más a lábtartó így egy kicsivel hosszabb váltókar kell.
Könnyű összetéveszteni ránézésre.
Egyszerűbben nem tudom elmagyarázni."
Igaz nincs személyes tapasztalatom a 180-as hátsó gumiról 4.5 colos keréken.
Viszont utána olvastam, hátha tudok mások hibájából tanulni:
http://www.svrider.com/forum/s...
http://forums.sv650.org/ar
chiv...

http://www.cycleforums.com/for...

Akár józan ésszel beláthatod ha 4.5 colos kerékre rakod az 5.5 colra tervezett 180-as gumit azzal meg fog változni a profilját. Ezenkívül nagyobb lesz a kerülete is amivel megváltozik az áttételed.

Ha szeretnél 180-as gumit feltenni érdemes beszerezni egy gsx-r kereket (kicsit esztergálni kell a távtartókat és a fék rögzítőt), valamit kicserélni a lánckerekeket ha szeretnéd megtartani az átételt.
A csere után az első fogaskereket (525 aminek válla van) fordítva kell beszerelni hogy vonalban maradjanak a lánckerekek.
Persze ez így már nem olyan olcsó mulatság mint egyszerűen feldobni a 180-as gumit.
Csatoltam pár képet, hogy néz ki a gsx-r kerekes 180-as gumi az sv-n.
Dönthetőség szempontjából nem éreztem nagy különbséget a 160-as Conti Race attack és a 180-as Supercorsa között.
2x jobb mint a gyári! Igazi egy ujjas.
Örülök!
Te elmész málló raceatackal is 2-3ezret meg rongyokon ha kell.
Miért kéne?....és nem csak elvileg hanem gyakorlatilag is, előbb próba utána vélemény. ....én azzal vettem a 650-est és jobb volt vele mint utána a gyárival......és felnicsere nélkül..