egyébként köszönöm szépen az okfejtést, szerencsére eszem-ágában sincs 180as gumit tenni hátra, "csak vicc vót". A K5 1000-re reagálva de bocsánat ha nem volt egyértelmű. Legalább ha valaki legközelebb kérdi itt, akkor csak a válaszod kell neki linkelni.
Fuck your shifter what you sent me it isn't good for me.
My foot is bigger what you have ever seen, I can't put it below the shifter. It's too short for street triple 675, it's good for daytona 675.
You should see about what different between the 2 model.
Ha valaki perfetto angolból leírná nekem ezt a szöveget érthető english nyelven.
Mert a paraszt nem érti a gúúgli fordítót az istennek se.
"Amit kaptam postán váltókar Daytona 675-ösre való.
Túl rövid.Nem fér el a lábam alatta.
Nekem a liciten szereplő Street triple 675-ős váltókar kéne.
A Street triple és a daytona 675 majdnem ugyanaz csak a street-en más a lábtartó így egy kicsivel hosszabb váltókar kell.
Könnyű összetéveszteni ránézésre.
Egyszerűbben nem tudom elmagyarázni."
Akár józan ésszel beláthatod ha 4.5 colos kerékre rakod az 5.5 colra tervezett 180-as gumit azzal meg fog változni a profilját. Ezenkívül nagyobb lesz a kerülete is amivel megváltozik az áttételed.
Ha szeretnél 180-as gumit feltenni érdemes beszerezni egy gsx-r kereket (kicsit esztergálni kell a távtartókat és a fék rögzítőt), valamit kicserélni a lánckerekeket ha szeretnéd megtartani az átételt.
A csere után az első fogaskereket (525 aminek válla van) fordítva kell beszerelni hogy vonalban maradjanak a lánckerekek.
Persze ez így már nem olyan olcsó mulatság mint egyszerűen feldobni a 180-as gumit.
Csatoltam pár képet, hogy néz ki a gsx-r kerekes 180-as gumi az sv-n.
Dönthetőség szempontjából nem éreztem nagy különbséget a 160-as Conti Race attack és a 180-as Supercorsa között.
Miért kéne?....és nem csak elvileg hanem gyakorlatilag is, előbb próba utána vélemény. ....én azzal vettem a 650-est és jobb volt vele mint utána a gyárival......és felnicsere nélkül..
Buli az meg lesz, gyertek.
650-nél a 2007-es évjárattól fehér azthiszem.
Fuck your shifter what you sent me it isn't good for me.
My foot is bigger what you have ever seen, I can't put it below the shifter. It's too short for street triple 675, it's good for daytona 675.
You should see about what different between the 2 model.
Mert a paraszt nem érti a gúúgli fordítót az istennek se.
"Amit kaptam postán váltókar Daytona 675-ösre való.
Túl rövid.Nem fér el a lábam alatta.
Nekem a liciten szereplő Street triple 675-ős váltókar kéne.
A Street triple és a daytona 675 majdnem ugyanaz csak a street-en más a lábtartó így egy kicsivel hosszabb váltókar kell.
Könnyű összetéveszteni ránézésre.
Egyszerűbben nem tudom elmagyarázni."
Viszont utána olvastam, hátha tudok mások hibájából tanulni:
http://www.svrider.com/forum/s...
http://forums.sv650.org/ar
chiv...
http://www.cycleforums.com/for...
Akár józan ésszel beláthatod ha 4.5 colos kerékre rakod az 5.5 colra tervezett 180-as gumit azzal meg fog változni a profilját. Ezenkívül nagyobb lesz a kerülete is amivel megváltozik az áttételed.
Ha szeretnél 180-as gumit feltenni érdemes beszerezni egy gsx-r kereket (kicsit esztergálni kell a távtartókat és a fék rögzítőt), valamit kicserélni a lánckerekeket ha szeretnéd megtartani az átételt.
A csere után az első fogaskereket (525 aminek válla van) fordítva kell beszerelni hogy vonalban maradjanak a lánckerekek.
Persze ez így már nem olyan olcsó mulatság mint egyszerűen feldobni a 180-as gumit.
Csatoltam pár képet, hogy néz ki a gsx-r kerekes 180-as gumi az sv-n.
Dönthetőség szempontjából nem éreztem nagy különbséget a 160-as Conti Race attack és a 180-as Supercorsa között.