Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fesszab 15 rugós tétel új utángyártott jobb fajta.
Értem, köszönöm. Azért ez elég hasznos infó.
Gondolom ezeket lehet cserélni jobb minőségűre is és akkor ki van küszöbölve gond.
Bár lehet, hogy ezek annyiba kerülnek, hogy a motor árát hozzácsapva jobb egyből újabb típust venni. Bár, nekem nagyon bejön a kerekded alkat.
Az elektromosság része nem volt a legerősebb tulajdonsága.Fesszab csúnyán megviccelhet.
Talán valami olajpumpa meghatókerék is gáz lehet ha műanyag.
Én KB ennyit tudok.

Inyektorosok jobbára hibamentesek.

Bár a tulajokért nem tudok garit vállalni szóval ha gondos gazda akkor nincs gond ha nem akkor szívás.
atix83, úgy látom nem működik a közzé tett mail címed, mert semmi reakció nincs. Ha gondolod, az én mailemre küldd el működő címet.

Köszi.

Valaki még tudna nekem mondani pár tapasztalatot, hogy mire illik odafigyelni az SV vásárlásánál?
Meghogy miért nem érdemes a karbisat venni?
Az előző hozzászólásom atix83-nak szólt! Hát igen egy picit lemaradt!
Szia. Ha nem gáz tudnál nekem is küldeni egy email elérhetőséget az: atomik851@citromail.hu email címre. Lenne egy pár kérdésem ha lehetséges. Köszönöm előre is.
Nem kell fékezni sosem és nincs gond.
Atix83!mailben lehet pár kérdésem?alkatrészekkel kapcsolatban...
Értem Nekem nagyobb tempóval volt bajom. 180-200 körül eléggé billegett az eleje főleg rosszabb úton. Meg néha kanyarban is hajlamos billegni de csak egyedül. Utassal stabil volt. Teljesen gyári futómű volt gyári beállítással. Ezen kívül állati gép
Bevallom, hogy nekem inkább a fékkel volt baj, de agymenésem miatt (hogy szebb, és menőbb legyen a motor) kellett a komplett csere. Teszem hozzá, amit eddig éreztem, hogy szűk kanyarba mintha kicsit beesne az eleje. Ez lehet attól, hogy 8mm-el rövidebb ez a villa, mint az előző, változott a geometria. Teszem hozzá, hogy ez csak egy érzés, még annyit nem mentem vele szűk kanyarban, lehet, hogy csak így éreztem és semmi. majd kiderül. A fékek azok nagyon jók. még egy fékcső csere lesz aztán ennyi. Vége, egy időre
Néztem a galériád az sv 1000 elsőfutóműcseréről. Nagyon jól lett, a féked is állat Remélem majd megosztod a tapasztalataid vele. Nekem is csupasz ezres volt és nem voltam elégedett a futóművel a fék normál használat mellett bőven jó volt
Köszi, ment üzi a személyes adataidban megadott e-mail címedre.
privibe!
Amiről beszélek, az már injektoros (szögletes váz).
Egyébként miért nem javaslod a karbisat?
úgy
Úgy érted karbist?
Ne vegyél régit!
Van hozzá mindenem. Üdv
A minap ültem egy 2003-as nyergébe, de sajnos akkora eső volt, hogy nem volt gusztusom kimenni vele a garázsból, de kicsit furának találtam azt, hogy a kormányon nagyon lehet érezni a rezgést. Főleg a kormány bal felén éreztem, hogy erősebben "üt". Bár lehet, hogy csak beképzelem.
Egyébként elég szépen járt az olajat nem köpte hidegen. Esetleg járás közben van e valami hang a blokkból, ami arra utal egy V2-nél, hogy valami nem kóser?

SV alkatrészeket hol lehet beszerezni? Van valaki akinek rendelkezésre állnak bontott cuccok? Pl, km óra plexi?
Állitólag a régi sv kicsit nyersebb mint az új, a karburátor miadt.
Annyi az egész hogy 2 hengerrel kevesebbet kell figyelni.
Köszi a lovagias felajánlást, de ragaszkodnék a mellszőrzetem tépkedő menetszélhez
Ha esetleg még tovább gondolkodsz, és a 650 mögé odaképzelsz egy kis "s" betűt, akkor én türelmesen eladnám neked az én motorikusan (is) jó állapotú sv-met. :-)
Sziasztok!
Az ügyben fordulok hozzátok SV-sek, hogy akadna köztetek pár hozzám türelmes rider, akkor a segítségeteket szeretném kérni, mert elhatározásra jutottam és egy SV650 mellett tettem le a szavazatom

Érdeklődnék, hogy mi a lényeges/érezhető külömbség egy régi és egy új (2003-tól) SV650 között? (az injektoron és avázon kívül)

Valamint honnan ismerem fel a jó motorikus állapotban lévő V2-őt?!?!
Sajnos eddig csak sor 4esek voltak a seggem alatt, így nemigen vágom, hogy a V2-nél mit kell figyelni vásárlásnál.

Türelmeteket köszönöm, plz help me!
Ok.