Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De.
Aszongya van hogy 3-4 fóliát tép le egyszerre szal ez jobb.
Igaza van,nem? 60 valahány km 1 kör,ha mennek 3 kört,már az sem kis távolság,van ideje begyűjteni a helyi bogárpopulációt...
Kawát nem is vettem számításba.


Most nézem HC Man szigeti részét.
Bexarok.Egy oldalkocsis manusz aszongya a motorra ragasztott félbevágott teniszlabdában szappanos vizet és szivacsot rak.Oszt egyenesben 240 nél azzal törli a siakplexit. Kész vagyok.
Ja.
Tippelek:ER6N.....sztem nagyon jó lenne....
Ennyire messze?

Nehéz jó állapotú kiskocsit venni.

Enyém most megy.De azt nem akarod megvenni.
És ne csopper legyen.
legyen több szerencsétek mint nekem tegnap-kalocsára lementem kocsit nézni,nem vettem meg
...ha elhozzátok kérünk képet!
Ja és szerintem igen óvatos az ECU mert nagyon kis fesz esésre nem engedi az önindítót tekerni.11 v körül már levágja.
Egyenlőre csak tippelni tudok.Szerintem az lehetett a baj hogy mikor a motort megvettem kapott egy bannert.Már azon a télen állás közben lemerült de feltöltve jó volt.
Ugye rögtön bledobtam egy talált Hella relével egy szivargyujtót.
Nya ez most tavaszig jó volt de egyik pillanatról a másikra leszíta az akkut úgy hogy elindultam tankolni onnan meg nyekk semmit nem csinált.
Ekkor fel a platóra és be a márkakereskedésbe.Ott leszívott akkunál kitalálták hogy szar.Bedobták a másikat amivel lenyomtam a horvát túrát és nem volt gond míg be volt indítva minden nap mert feltöltötte.
De év közben nagy volt a hajtás esett is inkább teherrel vagy kocsival mászkáltam így nem mindennapos volt a menet.
Na meg rájöttem hogy néha kihagy a gyujtás.Döccenőre elmegy minden áram és visszajön.Oszt a nagyárvíz idején szentendrén ragadtam.Platón jött haza.Na ott melegében szétdobva kimozgott és picit megégett a gyujtákapcsoló vezetéke a tank alatti csatinál.Annyira szűk és annyiszor volt szétszedve,bazirgászva hogy megrepedt a vezeték szigetelése.Kicseréltem a csati összes vezetékét vagy 10 centi hosszan ujraszigeteltem.De annyira elhúzódott hogy a másik hétvégén raktam össze amikor konstatáltam hogy nem indul és az új akksi 8 voltosra lett szívva.
Nya jött a fejvakarás méricskélés de zárlatot nem találtunk mert addigra már kidobtam a relét meg mindent.Feltöltöttem a régi akksit és ment minden egész a szezonzáróig mikor katt és nem indult.De egy kis bikázással ment mint a saffhausen.Egész most hétvégéig amikor megint bikázni kellett.Ennyi.Szerintem a relé szívatott.Majd a nem százas kétéves banner kezdi feladni.
De már nem erőlködöm.
Holnap lemosom és megy a garázsba.Begyüjtöm az alkatrészeket.(feszítő,dekli tömítés stb) és kéne csinálni egy szinkront,szelephézaggal meg akkor kilámpázom hátha mégis zárlat van.
Bár kicsi az esélye mert volt hogy egy fia feszültség esés sem volt hónapokig.
Ezt az akksi bajodat nem értem, mi a franc miatt lehetsz? Tényleg olyan peches vagy, hogy két szart is kifogtál vagy valami más?
Ja.
Bár a szezont hanyagolom.

Valszeg akksigondom van/lesz ha elindulok.
Akkor az mindent felülír.
Melegítsd hőlég fúvóval! Nekem úgy lett kiszedve belőle
Nem szándékszom idén kerekcsapágyat cserélni.
Van más munka betervezve.
Ja.El vagyok havazva két tétellel egy ágy és egy garnitúra.
Ha sikerül meghekkelni ödön kipuffját ezt teszem.
Fogy áron ez a két tétel többe kerül mint ödön vagy egy százassal.
A szegény ember kölcsönkéri a másik szegény embertől akinek talán van olyan.
Na ne má'!
Szállítok.
Szegény ember vízzel főz.
23-ra egy túra valahova?
Az még titokzatos....
Mit néztetek ki neki?
Holnap megyünk motort nézni Anitának....elég messzire így jó lenne ha jó lenne...
Az elég gáz megoldás. Van erre célszerszám, belső csapágykihúzó. Azzal sérülés nélkül megtehető.
Bekukkant oszt hajrá.Ne a peremet ha lehet.
És tényleg.Csak az ellentétes oldalról lehet.