Áh a kenguruk nem értek egy 20-asnál többet.1,5 millió kilőhető példányuk van engedélyezve.
Talán a vombat érhet egy 50-est.A kecskékre jó a 30 rugó mert az adhat tejet.
Csak úgy kiváncsiság képp kérdem. Az sv-nél nem szokott vezérmű lánccal gond lenni? Csak mert itt ugye kettő van ,így dupla a lehetőség a meghibásodásra.
Háááát igazából inkább szurkálom tűvel a szemem mint a vele való bármiféle verbális kontaktus.
Vonzom a mongolidiótákat mostanában az a gond.
Lehet egy szerelőzseni (bár kétlem,a begyakorolt,kikísérletezett sémákat követi) de emberileg és főleg a szolgáltatórészén az iparnak kifejezett nulla a köbön.
De nem is fogok.
Egy igazi tőzsgyökeres idióta.
Simán úgy hogy még csak nem is ült olyan gépen mint az enyém elkezdte taglalni hogy egy laposelemmel hajtott gyerekbicikli aminek a középső hengere elkopik és fel se érhet az ő 1100-as mamutjához a hangja alapjáraton borzalom 8000 nél picit erőlödik és kész bezzeg neki az a motor ami 200-nál 4-ben emeli az elejét.
Mindezt belinkel olyan ótvar kockára kopott bakelit túragumit hogy ő azt járja el hogy csak néz az ember hogy mit akar.
Aláírom hogy kurvára ért a régi gépekhez.De könyörgöm minden szerelése abból áll hogy:
A. mér egy kompressziót videóval.
B.szétdobja a karbikat ízekre,lehülyéz minden előző szerelőt.
C.kicserél minden O gyűrűt mert van neki 150e-ért beszerzve.
D.Csinál egy szinkront régi órákkal amiknél az órát állítja addig míg jó nem lesz.
E.Tekergeti a karbit míg jó nem lesz.
Kipolíroz minden alkatrészt amihez hozzáért.
Slussz.Vigyél oda egy gsxr-t FI jellezéssel és kész lesz.
Olyan mint az egysínű vasútba oltott betonszállító..
Tudtok véleményt mondani a Suzuki Bandit 1250-ről(a vízhűtésesre gondolok)? Arra gondolok, ha valakinek az ismerősei között van ilyen motor.
Köszönöm!
Talán a vombat érhet egy 50-est.A kecskékre jó a 30 rugó mert az adhat tejet.
mit lehet kérni manapság egy bőrkombiért?
Vonzom a mongolidiótákat mostanában az a gond.
Lehet egy szerelőzseni (bár kétlem,a begyakorolt,kikísérletezett sémákat követi) de emberileg és főleg a szolgáltatórészén az iparnak kifejezett nulla a köbön.
Nem véletlen hogy elvan nap nap után a vonat elejében egyedül.
De nem is fogok.
Egy igazi tőzsgyökeres idióta.
Simán úgy hogy még csak nem is ült olyan gépen mint az enyém elkezdte taglalni hogy egy laposelemmel hajtott gyerekbicikli aminek a középső hengere elkopik és fel se érhet az ő 1100-as mamutjához a hangja alapjáraton borzalom 8000 nél picit erőlödik és kész bezzeg neki az a motor ami 200-nál 4-ben emeli az elejét.
Mindezt belinkel olyan ótvar kockára kopott bakelit túragumit hogy ő azt járja el hogy csak néz az ember hogy mit akar.
Aláírom hogy kurvára ért a régi gépekhez.De könyörgöm minden szerelése abból áll hogy:
A. mér egy kompressziót videóval.
B.szétdobja a karbikat ízekre,lehülyéz minden előző szerelőt.
C.kicserél minden O gyűrűt mert van neki 150e-ért beszerzve.
D.Csinál egy szinkront régi órákkal amiknél az órát állítja addig míg jó nem lesz.
E.Tekergeti a karbit míg jó nem lesz.
Kipolíroz minden alkatrészt amihez hozzáért.
Slussz.Vigyél oda egy gsxr-t FI jellezéssel és kész lesz.