Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tempóval arányosan nő a gumikopás,gyorsulsz,majrécsík meg nem szempont.
Én általában te rohadt dögnek hívom.
Zsuzsi? Így sosem hívtam, nem tudom szeretné-e?
Mikori? Ha még vas akkor igen ha alu akkor is csak jó mestert kell találnod. Bár talán akkor sem.
Sziasztok
szeretném kérdezni hogy meghajlott segédvázzal lehet-e valamit kezdeni vagy esetleg egyértelmű cserés-e!?! és ha igen akkor hol találhatok egyáltalán
Zoli: Budmykeról nincs pályázós videód még azon kívül amiket feltettél ide? Olyan jó nézni Zsuzsit pár évvel fiatalabban :DD
Valamit nagyon szarul csinalok.majrecsikom kilometeres nem is dontok csak atviszem a hatamon a kanyarban oszt kopik.
csak az sajnos nem védi az alsó csigolyákat, és a felsőket sem annyira. Bár lehet benevezek én is egyre télen.
Szerpentinezésben nem kell félteni, bár tény,h a munka miatt javarészt egyenesben használom a motort, de ahogy jön a hétvége és tudunk menni túrázni úgy már elég kanyargós szokott lenni a terep ( inkább a kanyarodást szeretem nem az egyenesben 200+-al menni).
M0-ás hídon mentem reggel amikor taknyos volt az út és ott csúszott meg.Nem volt vészes csak meglepő.
A befújó szélre, meg a hidegre jó megoldás a neoprén derékmelegítő. Sacc 1-2 ezer forint lehet.
erre én is gondoltam, a kabátba süllyeszthető verzióra
8.-asozás majd jövőre.
nekem is összecipzározható bőrruhám van, forcefield gerincprotektorral. Simán betűröm a nadrágba, sőt még a protektor derékpánt részét is picit benyomom kicsit a nadrág gumis pántja alá. Így véd teljes hosszában. Ezzel a protektorral ez kifejezetten kényelmes, nem si érezni menet közben. ha picit átmelegszik a háttól, teljesen felveszi a hát formáját. Gondolkodok hogy lecserélem egy kabátba tehető fix darabra(forcefield gyárt ilyet is), mert a derékpántja a protektornak nyom, hogyha hasalok, de az nem védene annyit..
Nos ha részt vennél egy közös guruláson,sztem tisztulna a kép,pláne egy kis tengerparti 8-as út+Dolomit kör,és máris elfogyna a fele gumid.
4.-ben gázra megcsúszott,villamos sínen vagy hol?
Ja,Hargita,Szent Anna tóhoz felfelé,2 hete,olyan 5-8cm-s hóban,de az endurós szakosztály fetrengett,így vissza kellett fordulnunk....
Nem értem ezeket a gumikopási dolgokat.
6-8-10k km és elkopnak?Mit csinálok rosszul?
Épp tegnap néztem, a TripB-met akkor nulláztam mikor megvettem a motorot. Ez tavaly aug volt. Azóta beleraktam 10k km-ert és semmi baja a guminak. Metzeler Sportec van fenn és nem vezetek tatásan mentem már 40fokban is és ma is ezzel jöttem bár ma megijedtem mikor 4-esben közepes gázra megcsúszott a segge :)
Voltam pályázni is vele és külföldön is nem 1x és a majrécsík is pont ott van ahol a gumi széle.
nekem a fázással van bajom. ma is olyan hülye voltam h elmentem nyakmelegítő nélkül, de kesztyűm sincs csak nyári. Alá se öltöztem túlzottan, mert itt a lakásban már dőlt rólam a víz... Bp-Biatorbágy-Páty-Zsámbék-Szomor-Bajna és onnan vissza 140km, már alig vártam hogy hazaérjek.

de ha már itt tartunk. Mit tegyek, ha a gerincvédőm leér majdnem a seggemig, a ruhám meg összecipzárazható. Tegyem a gerincvédőt a gatyámba :) ? Vagy ilyenkor olyan gerincvédőt kell venni, ami nem ér le annyira, a hosszút meg tartsam meg a városi viselethez? (dzseki+farmer). Ott fújt be a szél a derekamnál, szóval ez most különösen érdekel :)
sielni, csak futón elvitte a motort is ezért a fotóért
Mit csináltál, hol voltál már megint?
Erdély...?
tudok/szoktam hidegben menni, csak nem szeretem. Nem lehet rendesen kanyarodni, és parás. Nem élvezem, szóval ha nem muszáj.. De te nem vagy normális! :D Merre jártál?
Papírkutyáknak.....
Hát igen, egy 2ezer km körüli túrának merész dolog nekiállni nem megfelelő gumival. Bár most PR3-mal nem kell félnem egy darabig, szerintem még legalább 10ezret el fog menni Tudom-tudom, nem mindenkinek tetszik elől a túragumi Zoli :D De az én tudásomhoz egyelőre bőven megfelel. Megcsúsztatni még nem sikerült, kanyarban is messze vagyok a szélétől, igaz hátul már csak kevés maradt. Egyébként a hátsónak a széle szerintem hamarabb el fog kopni, mint a közepe. Pedig csak utcán használom.