Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapvetően egyetértek,én a 90%-os,használt,esetleg javított gumikra szoktam rámenni,az új ár 50%-áért,vagy marad az új.

Szeptemberben elindultam osztrákiába+ után le horvátba,kopásjelző felett 1,5mm-el a Conti Sportattackkal,1500km alatt megette,így Split előtt10 km-el, a hegyekből lejőve,kint volt a vászon,+ a benzin is kifogyott.......olcsóbb itthon jó gumival elindulni....
de az az akksi tudta hogy milyen motort nem szabad beindítani
De az akksit osztogatod.....
tegyél 200asat. az a menő. De előtte kérdezd meg, hogy felmegy-e rá
most már nincs baj a sárvédővel a d211-et dicséri mindenki nagyon de kurva drága egy szett belőle meg nincs 180-as belőle
Pirelli gyorsabban fogy mint az accijos lidli jegkrem a dunlop jobb az birja legjobban de olyan hegyes volt a profilja hogy feljebb kellett huzalkotegelozni a sarvedot hogy elinduljak es igyis a kavicsok daraltak.
Vagott slickes nem megy turazni.Az inkabb terdet letesz a minden kavicsot ismerek a kozeli kanyargoson.ez is egy eletforma.
Sziasztok !

Valakinek, esetleg nincs véletlen szerény összegért cserébe SV 1000 S matricája ? Mindkét oldalra kellene :)

Csak mert elvittem fújatni a motort (citrancsra ), és valahogy szeretnék ilyenhez jutni :) Azért bátorkodtam megkérdezni, hátha valakinek nincs véletlen :)
olyan pályázott gumikra gondoltam mint pl a rosso corsa, racetek, d211-212 ezek az utcai-pálya gumik
És én azt még hozzátenném, hogy túrázásnál egy nagyon jelentős hátránya is előjön a pályaguminak: hidegen nem tapad. Azért esőben, vagy laza alpesi túrán elég szar dolog egy pályagumi ami csak csúszkál, mert nem tudod melegen tartani.


nem rád értettem, a hátsóm így lett, közepe kicsit kopott volt ezért cserélték. Még a hülyének is megérte ingyen nemhogy nekem Most már nincs benne kockaság
Az enyem nincs kockara kopva.Kezelem emelon teglaval.
vagy a legjobb ha jön még pár ilyen ember akinek kicsit kockára kopott a gumija és cseréli azokat meg felteszem én vagy rosso 2 vagy power pure lesz a következő szett
Sokáig tettem.Volt mindenféle rajta.

A gond kettős.

Használt pályagumik mikor használtban ledobásra kerülnek félidőn túl vannak és ezt tudja aki ledobja.Utána még a kereskedő is rátesz pár ezrest.Tehát 10-12e ért kapsz egy olyan gumit ami 3-5e-ret bir.Namost az enyém 30 rugó volt 9e-ret ha elmegy akkor pont ugyanott vagy 3 csrénél és szaladgáltál gumiért,postázttattál, van 3 cseredíjad ha szerencsés vagy 1000/1500-ért ami megin 3 rugó.
Gyakorlatilag jó esetben pénzben ugyanott vagy csak 3 részletben adtad ki.
Rossz esetben többe kerül mert a forrás elapad vagy nézel ki a fejedből mint béka a vödörből hogy honnan kéne szerezni.
Vágott slicnél előfordulhat hogy hííí mennél de hétvége van és lerohadt róla a gumi mult hét óta a gumishaver meg elment nyaralni akkor nincs menet sehova.Ha messzire indulnál ezt elfelejtheted mert elindulsz 6-800 után fordulhatsz vissza mert megeszi az érdes horvát aszfalt vagy leveszi a rendszámot a morcos osztrák yard.Ez csak hétvégi kiugrom a menő itthoni terepre csávóknak való.

Ha lekopik ártól függ hogy marad a rosso II mert nem rossz gumi vagy túrásabbra váltom.

Ez egy Power első KB 24e körüli és egy PR2 hátsó combo lesz.Ez KB 30e körüli lesz.

Ezzel a tatásabb stílusomnak hála 54e-ből elkrúzolok 13-15e-ret.Másfél évig nem veri le egy fakezű gumis sem a felnit.
8000hmm, évente 60ezret kiadni egy szett gumiért lehet rá kéne állni erre a pályázott olcsó gumira
Most a hátsó az új volt 6000 körül állok és még van benne élet.Vászonig szerintem a 10e meglesz.Én kopásjelzőig szeretem tekerni csak így talán eléri a 8-eret.Jövőre kiderül.
Ha kopásjelzőig 9e sikerül attól már boldog leszek.

Első használt ő gyorsabban kuka lesz most én 3-ezret mentem vele szerintem 5-6 már volt benne.
nem azért kérdeztem ilyet kéne vegyek én is de van aki azt írja hogy 4000ezer alatt vászonig kopik van aki meg hogy elmegy 10ezret is megvárom míg lekoptatod
Persze.Kipróbáltam és nem rossz...........persze mint minden gumi ez is megcsúszhat.Csak nem nekem............nekem még nem tette.
Túl öreg vagyok, lassan dolgozni kéne...

amúgymeg neked rosso 2 van fent ugye?
Túl fiatal vagy.


Amúgy ja.Megy.30e-nél eladod.Második-harmadik pacák is használja gond nélkül a negyedik -ötödik csóri fruttiért veszi mert már a 3. körbefetrengésen van túl kókányolta vagy 4 Ottó bácsi a sarokról és néz hogy mitől ilyen lelakott kehes gebe ez.Eladja az utolsó fiatal szerencsétlennek oszt az nekiesik boldogan hogy felújítsa,festi,szögeli de a vékonyra kopott belét már nem tudja tákolni így a sufniban végzi.

Kiaffff......t érdekel ezekután hogy 15 éve 1,2,3 szűrőt hagyott ki az a gazdag manus az elején?

Őt tuti nem.Szóval valszeg ez ilyen hipoonder dolog a motorosok körében.
Kb mint a 243. kérdés hogy milyen olajat,gumit,plexit,dobozt,lábvizet használjak téma ujratárgyalása onedin saga méretben.
jó, nemértem

amúgy olaj... tegyük fel hogy jól megy a dolgom, bemegyek a valamelyik szalonba és veszek egy motort aminek az van a szervizkönyvében hogy minden 3 olajnál kell szűrőt cserélni és 12ezret mehetek 1 olajjal. Én nem értek hozzá, ezért hordom szervizbe, ők a könyv szerint járnak el és mégis megy a motor na ilyenkor mi van? Persze arra tervezték hogy 1 szűrő és 1 blokkcsere de nem Ezt most csak így beugrott az agyamba
Olyan mint a monoszkóp csak gonoszabb.
gonoszkóp ?
És gonoszkóp is.Hétvégén kibelezem a maradék kábelt is.Jövőre meg új akkut kap.
Meg a igy is van,az olajszuro nem tetel.
Inkabb csereld az olajjal egyutt.