"A stilus maga az ember."
Sajnálom én így nyomom, és még vissza is fogtam magam. Valakinek meghatározó, hogy milyen a tálalás, valakinek elég a müszaki tartalom ( én csak az utobbival tudok bánni foglalkozni, a mimózalelküek sajnos támadásnak veszik, pedig nem annak szánom.)
Nem tettem semmi mást mint szembe állítottam a te elméleti ötleteid az én gyakorlati tapasztalataimmal, így sikerült.
Szép napot.
A zárókérdés miatt jó magas lóról, de igen is, meg nem is.
Köszönöm a karaktereket, de vitába nem szállok veled, hisz már építettél ilyen olajozót. Jómagam épp csak 1kép, és a hozzá keresett internetes képek alapján tettem a számomra legideálisabbnak tűnő javaslatot. A következő körben ülnék le a motor mellé mérni, gondolkodni, ám ez kivitelezhetetlen.
A tartófülek perselye max 10-12 mm, kb pont ennyi egy M6-os anya, meg a lemez magassága.... csak összebarmolnád. Nézd meg közebröl azt a távtartót amit mondtam az alsó láncág alatt..., kb 3 perc kivenni lemérni... a banditos forumon conquistador legyárja neked rövid idö alatt, ha bemondod a méreteket még meg is rajzolom neki mühelyrajzba, de kb külsö átm.x belsö átm. x hossz méretek kellenek...De lehet simán befér egy 2-3 mm -es lemez így is...
Azért javaslom ezt mert kb 4-5 motortipusra ezen elvek alapján terveztem meg és gyártottam le ezeket a fejeket. A legtöbb esetben ha fent van a dekli, nem látsz semmit, és nem tudsz mérni szinte semmit, hiszen ott van a dekli.
A méretek , has méretek, mivel valamit oda kellett irnom, hogy legyen belöle egy 3D-s model, de túl sok eltérés nem lesz. Azt Zolinak kell kimérni. Annyit szoktam csalni, hogy az itt egy lemez helyett kettöt használok, vagyis eggyel elindulok, és mellécsavarozom a másikat, a végére meg a fejet, amolyan pantográf elven. Így nem csak egy rádiusz mentén tudom elforgatni, hanem magaságban is lehet vele játszin, hogy fej pontosabban pozicióba kerüljön a két láncág között, és a kihajtó tengelyhez képest.
Szóval lehet hogy le tudod venni a dekli fentlétekor is a méreteket, de nem tudom elképzelni, hogy méröszalag, vagy tolómérö hogy fér be akkora helyre. Mível sok éve végigkinlódtam pár motoron a fej elhelyezését, így ha valaki nem akarja végigjárni a rögös utat akkor ezek szerint cselekszik. Lemez még egy jó tulajdonsága, hogy lehet hajtogatni, rakni bele egy etázs-t , vagy egy dobást, ha valami útban van...stb, stb, stb
Megválaszoltam minden kérdést?
Jaaa.És picit gondolkodtam nem a burkolatra raknám hanem a burkolatot szabom meg mondjuk egy picit rövidebbre a tartó felületét .
A blokkban lévő két M6-os menetbe tőcsavar a lemez és anya meg rá.Majd egy másik anyával meg rögzíteném a burkolatot.
Nem. Ha ilyen motorra raktam fel fejet akkor volt hogy a gumira csepegtetttem. Az ökölszabály, hogy olyan helyen vezesd oda az olajat tüvel, ahol kényszerpályán mozog a lánc, mint pl fogaskeréknél, így nem zavar a csapkodás, és viszonylag állandó a távolság.Másik fontos dolog, hogy merev legyen a fej, és könnyü, mert különben a vibrálásban elfárad és eltörve, meg bedarálja. Ezért kell egy erös bizos pont a rögzítéshez. Az 1200 Banditnál a felsö blokktartó alá szoktam tetetni a lemezt, onnan indul a fej felfogatás.
Amúgy ha rá tudsz "fodulni" felülre a gumiperemre, és odacsepegtetni olyan 2 óránál ( csak a felsö lánc ág csapkodása szab ennek határt) az az egyik legjobb hely, de mivel a tüknek lejteni kell határozottan lefele(különben visszafolyik, és nem a kijelölt helyre csöppen) ezért biztonságosabb a képen is látható szög, és helyzet.
Respekt, hogy ezt motor nélkül így megrajzoltad, beméretezted.
Burkolaton belül mit kell állítgatni, ha tisztességesen ki van mérve minden és a méretek szerint van megcsinálva ?
Ezt hogy rögzíted biztonsággal ?
Befér a burkolat alá ?
Nem megsértődni ! Kíváncsiságból kérdezem és nem azért mert a burkolat felhasználását én javasoltam.
Blokkt nem kell megbontani, csak a blokktartó csavart kihúzni és visszadugni, hogy már rajta a lemez. A levehetö burkolatra ne akarj rögzíteni semmit, mert nem fogod tudni beállitani a fejet. Ha leveszed a kezedbe nézegeted, ha viszzarakod, meg nem látod...
Nekem az tetszik benne, h nem a szokásos szögletes forma, hanem ilyen laza , hátizsák stílusú. Mondjuk a tényleges hátizsák funkcióját még én sem használtam, de jól jöhet egyszer. A tetejében belülről vannak mindenféle rekeszek iratoknak, tollaknak, na ezekből fekve, tanktáska üzemmódban simán kiszóródik a cucc, tehettek volna rá vmi tépőzárat, vagy ilyesmit.
Megvan minden ha lesz időm és öcsi nem talál ki semmit az is benn lesz.
Egy olajpumpa és az elektronika van meg a régi sv féktartálya lett meghekkelve.
Igazából a tűn molyolok hogy jó e így vagy nem.
Tartály, szelep ilyenek megvannak már? Apun nemrég csinálta meg azóta dicséri, nem vers semmit össze olajjal és mindig szépen keni
Piacon vettünk egy 200ft-os mágnes szelepet ami tökéletesen nyit ha gyújtásra rakod. Ha gondolod teszek fel képet, annyi hogy ő a hátsó fogaskerékhez csöpögteti
Sajnálom én így nyomom, és még vissza is fogtam magam. Valakinek meghatározó, hogy milyen a tálalás, valakinek elég a müszaki tartalom ( én csak az utobbival tudok bánni foglalkozni, a mimózalelküek sajnos támadásnak veszik, pedig nem annak szánom.)
Nem tettem semmi mást mint szembe állítottam a te elméleti ötleteid az én gyakorlati tapasztalataimmal, így sikerült.
Szép napot.