Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A stilus maga az ember."
Sajnálom én így nyomom, és még vissza is fogtam magam. Valakinek meghatározó, hogy milyen a tálalás, valakinek elég a müszaki tartalom ( én csak az utobbival tudok bánni foglalkozni, a mimózalelküek sajnos támadásnak veszik, pedig nem annak szánom.)
Nem tettem semmi mást mint szembe állítottam a te elméleti ötleteid az én gyakorlati tapasztalataimmal, így sikerült.
Szép napot.
A zárókérdés miatt jó magas lóról, de igen is, meg nem is.
Köszönöm a karaktereket, de vitába nem szállok veled, hisz már építettél ilyen olajozót. Jómagam épp csak 1kép, és a hozzá keresett internetes képek alapján tettem a számomra legideálisabbnak tűnő javaslatot. A következő körben ülnék le a motor mellé mérni, gondolkodni, ám ez kivitelezhetetlen.
A tartófülek perselye max 10-12 mm, kb pont ennyi egy M6-os anya, meg a lemez magassága.... csak összebarmolnád. Nézd meg közebröl azt a távtartót amit mondtam az alsó láncág alatt..., kb 3 perc kivenni lemérni... a banditos forumon conquistador legyárja neked rövid idö alatt, ha bemondod a méreteket még meg is rajzolom neki mühelyrajzba, de kb külsö átm.x belsö átm. x hossz méretek kellenek...De lehet simán befér egy 2-3 mm -es lemez így is...
Azért javaslom ezt mert kb 4-5 motortipusra ezen elvek alapján terveztem meg és gyártottam le ezeket a fejeket. A legtöbb esetben ha fent van a dekli, nem látsz semmit, és nem tudsz mérni szinte semmit, hiszen ott van a dekli.
A méretek , has méretek, mivel valamit oda kellett irnom, hogy legyen belöle egy 3D-s model, de túl sok eltérés nem lesz. Azt Zolinak kell kimérni. Annyit szoktam csalni, hogy az itt egy lemez helyett kettöt használok, vagyis eggyel elindulok, és mellécsavarozom a másikat, a végére meg a fejet, amolyan pantográf elven. Így nem csak egy rádiusz mentén tudom elforgatni, hanem magaságban is lehet vele játszin, hogy fej pontosabban pozicióba kerüljön a két láncág között, és a kihajtó tengelyhez képest.
Szóval lehet hogy le tudod venni a dekli fentlétekor is a méreteket, de nem tudom elképzelni, hogy méröszalag, vagy tolómérö hogy fér be akkora helyre. Mível sok éve végigkinlódtam pár motoron a fej elhelyezését, így ha valaki nem akarja végigjárni a rögös utat akkor ezek szerint cselekszik. Lemez még egy jó tulajdonsága, hogy lehet hajtogatni, rakni bele egy etázs-t , vagy egy dobást, ha valami útban van...stb, stb, stb
Megválaszoltam minden kérdést?
Jaaa.És picit gondolkodtam nem a burkolatra raknám hanem a burkolatot szabom meg mondjuk egy picit rövidebbre a tartó felületét .
A blokkban lévő két M6-os menetbe tőcsavar a lemez és anya meg rá.Majd egy másik anyával meg rögzíteném a burkolatot.
Nem. Ha ilyen motorra raktam fel fejet akkor volt hogy a gumira csepegtetttem. Az ökölszabály, hogy olyan helyen vezesd oda az olajat tüvel, ahol kényszerpályán mozog a lánc, mint pl fogaskeréknél, így nem zavar a csapkodás, és viszonylag állandó a távolság.Másik fontos dolog, hogy merev legyen a fej, és könnyü, mert különben a vibrálásban elfárad és eltörve, meg bedarálja. Ezért kell egy erös bizos pont a rögzítéshez. Az 1200 Banditnál a felsö blokktartó alá szoktam tetetni a lemezt, onnan indul a fej felfogatás.
Amúgy ha rá tudsz "fodulni" felülre a gumiperemre, és odacsepegtetni olyan 2 óránál ( csak a felsö lánc ág csapkodása szab ennek határt) az az egyik legjobb hely, de mivel a tüknek lejteni kell határozottan lefele(különben visszafolyik, és nem a kijelölt helyre csöppen) ezért biztonságosabb a képen is látható szög, és helyzet.
Respekt, hogy ezt motor nélkül így megrajzoltad, beméretezted.
Burkolaton belül mit kell állítgatni, ha tisztességesen ki van mérve minden és a méretek szerint van megcsinálva ?
Ezt hogy rögzíted biztonsággal ?
Befér a burkolat alá ?
Nem megsértődni ! Kíváncsiságból kérdezem és nem azért mert a burkolat felhasználását én javasoltam.
Amúgy ez a gumis rezgéscsillapítós gyári lánckerék nem zavarja meg a tűket és az olaj áramlását?
Köszi a rajzot.
El fogom a dolgot gondolni hogy legyen.

Ha a blokktartót csinálom meg akkor tuti télire marad mert esztergályos nem túl gyors nekem.
Tud valaki segíteni hol lehet kis rendszámtáblatartót venni 2005-ös sv -hez. Esetleg valakinek nincs egy lámpa búra vagy csak króm keret Naked Sv-hez?
Blokkt nem kell megbontani, csak a blokktartó csavart kihúzni és visszadugni, hogy már rajta a lemez. A levehetö burkolatra ne akarj rögzíteni semmit, mert nem fogod tudni beállitani a fejet. Ha leveszed a kezedbe nézegeted, ha viszzarakod, meg nem látod...
Köszi Sanyi, azt hiszem meg is fogom nézni!
Legalább már tudom mi a delejezés mert eddig ezt csak szlengként használtam:)
Nem szelep olajpumpa.robogoe.inyektoros ditech.
Neked legalabb már keszenn van.
----
Zoli milyen szelepet teszel bele?
Ja én munkára is használom a motort. Múlt év június óta 18 ezer km-t sikerült beletenni, szóval nem mindig van időm mosogatni és csinosítgatni.
szép tiszta
Nekem így van megoldva.
Nekem az tetszik benne, h nem a szokásos szögletes forma, hanem ilyen laza , hátizsák stílusú. Mondjuk a tényleges hátizsák funkcióját még én sem használtam, de jól jöhet egyszer. A tetejében belülről vannak mindenféle rekeszek iratoknak, tollaknak, na ezekből fekve, tanktáska üzemmódban simán kiszóródik a cucc, tehettek volna rá vmi tépőzárat, vagy ilyesmit.
Ezé rakom fel a hétvégén.Próbaképp.
Majd kialakul.

De kedden menet van meg csütörtökön is.
nekünk nincs olaj pumpa a rendszerben simán gravitációval megy

kérdés hogy ahogy rácsöpög a láncra, míg hátraér a fogaskerékhez mennyire veri le
Rakd össze úgyis kell variálj rajta még
Megvan minden ha lesz időm és öcsi nem talál ki semmit az is benn lesz.
Egy olajpumpa és az elektronika van meg a régi sv féktartálya lett meghekkelve.
Igazából a tűn molyolok hogy jó e így vagy nem.

http://www.sportmotor.hu/motor...


A többi adott.
Talán az olajpumpának kell egy tartót hekkelni vasból.
Tartály, szelep ilyenek megvannak már? Apun nemrég csinálta meg azóta dicséri, nem vers semmit össze olajjal és mindig szépen keni
Piacon vettünk egy 200ft-os mágnes szelepet ami tökéletesen nyit ha gyújtásra rakod. Ha gondolod teszek fel képet, annyi hogy ő a hátsó fogaskerékhez csöpögteti
Én meg elkezdtem a láncolajzót.
Lesz min rágódnom.
No, itt meg csinálják is: link
Itt lehet olvasgatni erről: link