Köszi Zoli!
A kép, mondjuk nem pont egy közeli a jobb kormányról, de szakértő szemeknek sokat mondhat.
Lehet, hogy befelé kellene állnia a kis tartálynak?
Szia! A legegyszerűbb ha elmész jó pár kereskedésbe és felülsz minél több motorra. Igy szerintem elég gyorsan ki tudod szűrni a kényelmetlen motorokat.
Inkább a magasabb üléspozíciójú motorokat keresd! (vagy cruiser, chopper?)
Szia! Köszi a gyors reagálást, már csak egy kérdés maradt: hol van a tükör?
Szóval nekem egy Raptor650-em van, és a kezelő szervek is ugyan azok mint az SV-n, de valahogy nagyon furán előre kiáll az egész, ezért szerettem volna látni nem valami mokolás volt a verdámon.
Ahogy nézem sajnos nem , ilyen kacsán kell állnia. Na, majd alakítunk rajta itt-ott!
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. Tudna valaki közeli képet készíteni egy gyári első fékkar, munkahenger, olaj tartály környékéről? Olyan érzésem van mintha nálam nem lenne kerek a dolog. Valamint egy jó és megbízható, és nem utolsó sorban olcsó szervizt keresek egy alapos motor vizsgálathoz.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
István
ui.: a másik fórum úgy fest kihalt!
Hali! Kell valakinek SV 650 S K8 as 18000 km van a motorba. 40 el szalagkorlát alá be lett téve. Márkaszerviz megállapította a kárt. Nagy vonalakba: fejidom, lámpa, hűtő cserés. tank 2 helyen horpadt be kicsit. 580.000 Aki lát benne fantáziát az jelezzen, kép nemsokára.
Én túrásítottam a gépemet egy Renthal szettel. Valóban nagyon sokat számít az átalakítás, bár én még mindig emelnék az enyémen. Találtam is hozzá egy aprócska eszközt, de mivel SW-Motech termékről van szó, nagyon megkérik az árát.
Egyedül amúgy nagyon kényelmes, utassal már kínlódosabb az én vasam, mert a hátamon támaszkodik a párom elég sokszor, hiába van a tenyere a tankon. De mindenre van megoldás, csak mind pénzbe kerül.
A kép, mondjuk nem pont egy közeli a jobb kormányról, de szakértő szemeknek sokat mondhat.
Lehet, hogy befelé kellene állnia a kis tartálynak?
Inkább a magasabb üléspozíciójú motorokat keresd! (vagy cruiser, chopper?)
Akkor létezik egyáltalán ekkora emberre motor? Vagy maradjak a tanknál?
Viccen kívül: 2002es R6okat is néztem, az még mondjuk....mondjuk...
De nincs más ötletem. Mindenképp 600as kategóriában szeretnék valamit.
Segitene hogy egy kepet teszel fel a kacska tiedrol.
Egy SV650S vásárlásán töröm a fejem. Szerintetek 192cm-hez és 100 kilóhoz mennyire jó ez a masina? Még nem volt szerencsém ilyenen ülni.
Szóval nekem egy Raptor650-em van, és a kezelő szervek is ugyan azok mint az SV-n, de valahogy nagyon furán előre kiáll az egész, ezért szerettem volna látni nem valami mokolás volt a verdámon.
Ahogy nézem sajnos nem , ilyen kacsán kell állnia. Na, majd alakítunk rajta itt-ott!
Még egyszer köszi!
Üdv,István
Egy kis segítséget kérnék. Tudna valaki közeli képet készíteni egy gyári első fékkar, munkahenger, olaj tartály környékéről? Olyan érzésem van mintha nálam nem lenne kerek a dolog. Valamint egy jó és megbízható, és nem utolsó sorban olcsó szervizt keresek egy alapos motor vizsgálathoz.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv,
István
ui.: a másik fórum úgy fest kihalt!
Egyedül amúgy nagyon kényelmes, utassal már kínlódosabb az én vasam, mert a hátamon támaszkodik a párom elég sokszor, hiába van a tenyere a tankon. De mindenre van megoldás, csak mind pénzbe kerül.
kormány emelő
Raptoréktól csak telefonon lehet árajànlatot kérni?e-mailra nem igen írnak ami fenn van a honlapon
Ebből nem lesz épkézláb plexi.
És az egyik oldalsó még nincs meg.
Itt Kistarcsán tuti lehet.
Bár ha megvan minden darbja és nem hagytad az út szélén simán menthető a régi is.
Főleg ha csak hajlott.