Ja.
Minden 2. kérdező a 180-as felfér dologgal kezdi mert az a menő gixxer méret.
Csak ez nem gixxer.
Némely 160-as tényleg vékonykának hat és hát nem mutat úgy a mekdönci előtt.
Nevén van, az első Mo-i forgalomba helyezés egyezik a gyártási évvel.
Pont a sok kérdés miatt néznék utána a motor korábbi életének.
Viszont azt gondolom, ha törött is volt, jól helyre állították. Alaposan körbenéztem, de semmi árulkodó jel nem utalt nagyobb sérülésre. Konzolok, hűtők, tartók mind rendben vannak. Persze az egy nyomon futást meg kell még nézni.
Egyáltalán a nevén van? Az is volt neki vagy 60 ropi...
Szerintem egy 2005-ös SV, legyen akármilyen állapotban max 700 pénz körül ér... arról nem is beszélve hogy ez több sebből vérzik (hitelesség szempontjából)
Igazából ez valszek egy kisebb törés után digóból behozott gép amire valszeg felkerült egy másik óra és a legolcsóbb cuccokkal kistafírozva várja hogy valaki elvigye 820-ért.
Én inkább 7 kiló vagy picit lejjebb próbálnám megvenni ha amúgy rendben van.
A hátsó gumi 180 széles. A lánc és lánckerekeket is most cserélte a srác.
Ez sem kerek, a lánc nem megy tönkre állásában.
Apró jelek azért vannak, én is fenntartással kezelem a motor...
Meg hát minek adja el egy hónap után, főleg úgy, hogy sokat költött rá. Még akkor sem két fillér, ha használt gumit vett, bontott alsó idomot fényezést mondjuk ismerőssel csináltatta.
Mennyiért adhatta el a szervíz a motort?
Ha tényleg igényes lett volna (aki holmi karcok miatt újrafényezi a motort az általában az) akkor nem spórolta volna el a feliratokat sem. Mert ez így feliratok nélkül nettó igénytelenség.
A pályázott gumi az nem így szokott kinézni (általában az oldalán már alig van valami..összeszedett gumidarabkákon kívül)
11k kilométer meg kb akkor lehetséges ha évekig ropira törve állt a motor és nem használták.
Az ára meg vicc... ennél olcsóbban lehet találni különbül kinéző (igaz nem piros) fiatalabb SV-ket is.
Ha valaki pro megszokja a hirtelen beesést kanyarban és nem parázik tőle.
Én összefosnám magam.