Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Kiégett az SV1000-be a kipufogót összekötő tűzkarika vagy minek nevezzem. Vettem bele újat. Valaki cserélte már azt ki? Mert félek hogy a hengernél a kipufogótömítést netán szétbaszom vagy valami. Esetleg van olyan aki cserélte már és tudna néhány tanácsot adni hogyan csináljam? Köszi!
A fogyasztás nem sebességfüggő hanem üzemi fordulatszámé.
Ha már ennyire fogyasztás. Nekem 4,5-5 szokott lenni az átlag pedig nem 10-el megyek Múlthéten voltam pályán visontán, ott jött ki 7,1re a fogyasztás amin meg is lepődtem
Piros gyorsleállito gomb?Hogy áll?
Szia! Abban tudnál segíteni, hogy hol keressem és mit csináljak vele? Sajnos nem értek ezekhez a lovakhoz, endurós vagyok... :-)
sőtt még a hátsó fék is fogott
Jah, apropó, látom megint téma a fogyasztás. Ma elugrottunk a Pécsi tóhoz, meg kerültünk egy kicsit ott a környéken. Szeged- Pécs szakaszon 4.9 l/100, aztán mentünk kicsit a hegyi utakon (végig 5-8ezres fordulat), a következő tankolásnál kerek 5 liter jött ki 100ra :)
Bár a hátam fáj, a seggem szétültem, de imádom ezt a motort! :D
Tisztítsd ki a hengeren lévő kifolyónyílást ami beér a gyertyáig.
Sziasztok, van egy 2000-es sv 650s-em, és ma elkapott egy nagy eső, a motor bedadogott és azóta mintha 1 henger menne és pukkadozik is. Tudtok segíteni, hogy mit kezdjek vele? KÖSZI
Látom helybéli vagy :)
Üdv!
FMP tag vagy?
Szerintem nem ment csak 3 hengere.
Nem az a fajta aki egy ilyen "vereséget" szándékosan elkönyvelne.
2x is mentünk, mert először csak azért maradt le mert kipörgött a kerék.
az pancser lehetett, vagy csak a kedvedben akart járni
Vészleállítót énis úgy tudom, hogy nem túl jó sokszor nyomkodni. Még a motoros oktatóm mondta, talán beéghet a kapcsoló.
Egy kis érdekesség gyanánt. Múltkor gyorsultam egy zr7es kawával, és lehagytam nem is akárhogy. Azthittem sok4 700 ccm otthagy mint a huzat.
Jókis v2-ő.
Na igen, a legutóbbi óta a telóm hétvégén kikapcs...
ki az az állat aki vasárnap reggel 6-kor már indítani akarja a motorját? olyankor csak az emelt díjas számod legyen bekapcsolva, probléma megoldva
miben különbözik ha a gyújtáskulccsal állitom le ?
shiveren is sokszor a vészleállitót használom
...vagy csak annyi hogy nem a gyújtáskapcsoló kopik hanem a vészleállitó?
N3 röhögj!...már én sem tudok ezen.... ...csak idén vagy 3-an hívtak, hogy külföldön megállt a gép, este leállították semmi baja reggel meg nemi indul...oszt ez volt... ...de ez miatt vasárnap reggel hatkor telefont kapni nem öröm!
pont ez a baj, hogy ez a neve, valakinek az is vészleállás ha sürgősen el kell szívni egy cigit mert éhesek a rákok
ha az lenne a neve például, hogy eztagombotnyomdmeghaakislánckerékbekaptaafarkadat akkor mindenki csak akkor használná ha tényleg kell
Csáó

Az mitől van, hogy ha leállítom a motort durran egyet? Ma mentem vele 36 fok volt .ez közrejátszhat?
Sohasem állítom le azzal...annak a neve vészleállító vagy valami ilyesmi......nem ritkán szarik be valahol külföldön....
En ugy tudom nem olyan egeszseges leallitani a motort azzal. Foleg tul gyakran. Azt hiszem Sanyi mondta ezt nekem talan o le is irja,h miert.
Par hete egy balatoni turan ez is megtortent.
Kezdtem panikolni,h mivan mikor az egyik srac szokt nekem,h nincs e veletlenul sebessegben. Meg hulyen is neztem ra,h ne gondoljon ilyen blamara,h majd pont azt felejtem el. Persze az lett
Szeva!

Koszi a tippet. Most er nevetni mert nalam is ez volt a "hiba". Szinte sosem hasznalom igy eszembe se jutott. De orulok,h csak ennyi volt.

Sose legyen nagyobb gondja
Magamnak pedig amiert ilyen ugyes voltam.