Visszafelé van olyan vonat ami reggelre/hajnalra ér Bécsbe? Mert az időspórolós hazajövősnek biztos jó.. odafelé meg kirándulva kell menni a komping 2 napot rászánva.
Sándor.
Utánanéztem a vonatos motorszállításnak.
Nem olcsó mondhatni drága.
Egy irányba 102,5 Euro.Retúr 205.És 67eurótól v annak ülőhelyek külön a személykocsiban.Tehát 325 és még ki kell motorozni Bécsbe ergo 110e csak hogy kijuss a kompig.
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy nem-e tudjátok hogy az sv650 kereke passzol e DRZ-be? azt hallottam átalakítás nélkül bemegy, mekkora a tengelyátmérő?
Sziasztok
Jól láttam hogy 1,6 liter hűtővíz kell 650enes Svbe?
Illetve leengedésnél láttam hogy ott egy csavart kell kicsavarni a vízpumpánál.Érdemes így csinálni vagy húzzak le egy csövet?
A hátsó tengelynél lévő lemez(amin nézem a rovátkát hogy hol van a két oldal) a tengely anya oldalon normális hogy 2mm-ert lötyög a tengelyen(ahol a menten van)? A tengely másik oldalán viszont nem lötyög, szépen megy a tengellyel.
Ez gyárilag ilyen? Vagy miért nagyobb az anya oldalin a lyuk?
Na megnéztem hogy is néz ki ez a valóságban.
Van az a 4-es számú csavar, azon van a 3-as számú kontra anya. Anyát fel kell lazítani, majd a csavarral lehet állítani a kuplungon. Nagyon nagy sikert nem értem el, szerettem volna viszonylag nagy holtjáték és rövid kuplung kar - út mellett, rendes kiemelést elérni. (Simsonnál meg tudtam csinálni, hogy volt vagy 1 cm-es a holtjáték, és kb 2cm-t kellett húzni rajta, hogy teljesen kiemeljen. Ez azért volt jó, mert vaj puha volt tőle a kuplung). Hát nem sikerült. Amint csökkentettem a holtjátékon a kormánynál, vagy lent a bovden másik végén, akkor nem emelt ki rendesen és iszonyat hangos, sőt akár recsegős is volt az 1-esbe váltás. Ha a 4es csavar segítségével állítottam, akkor meg kemény lett. Na nembaj. Jobb mint volt. Nem sokkal, de jobb.
Csak nem egészen értem:
- ki kell lazítani azt a bovdenfeszítő izét lent (3. jelölés) ( nemtom, hogy hívják), aztán ki kell tekerni 2-3 fordulatot az állítócsavaron (4. jelölés)
- innen lassan befelé kell tekerni a 3-ast amíg meg nem áll
- ki kell tekerni 1/4 fordulatot újra a 3-ason és a zárat meg kell húzni (4)
Sanyi szokta mondani, hogy lent arrébb lehet rakni. Nekem is kellett. De hogy mit, azt nem tudom megmondani, mert sose csináltam, mindenesetre ott nézelődj...
Sziasztok!
A kuplungon hol lehet állítani? A kormányon a karnál oké, meg a bovden másik végét is megtaláltam, de ezekkel csak a holtjáték állítható. Van még másik állítási lehetőség? Kicsit jobban ki kéne emelnie, de holtjáték már így sincs.
Köszönöm!
Egy ideig tuti nem.