Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mult szombaton és Hétfőn voltam arra.
Egy ideig tuti nem.
Mi újság sv-sek?
Pesti alakulat mikor téved erre egy mecsekpihenős hamburgerezésre?
Mit értesz különösebb mókolás alatt?
Sziasztok !

Projektoros lámpát valahogy be lehet szerelni, különösebb mókolás nélkül ?
Oda-vissza jár.
Viszont a teherautós 6 motornál komppal és a plusz személy minden költségével együtt kijön 120-ból fejenként.Oda-vissza.
Visszafelé van olyan vonat ami reggelre/hajnalra ér Bécsbe? Mert az időspórolós hazajövősnek biztos jó.. odafelé meg kirándulva kell menni a komping 2 napot rászánva.
Sándor.
Utánanéztem a vonatos motorszállításnak.
Nem olcsó mondhatni drága.
Egy irányba 102,5 Euro.Retúr 205.És 67eurótól v annak ülőhelyek külön a személykocsiban.Tehát 325 és még ki kell motorozni Bécsbe ergo 110e csak hogy kijuss a kompig.

Alul van a szállítás díja.

Itt azt írja hogy csak oda.
szia! meglett a motorod baja? az enyém ma ezt kezdte el csinálni :( ha igen légyszives oszd meg velem is
Köszi a választ akkor ami a vízpumpára megy azt kapjam le ugye? nekem az jelenti az alsót
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy nem-e tudjátok hogy az sv650 kereke passzol e DRZ-be? azt hallottam átalakítás nélkül bemegy, mekkora a tengelyátmérő?
Kb annyi kell ésn az alsó vízcsövet kaptam le.A betöltősapkát is vedd le hogy levegős legyen.
Sziasztok
Jól láttam hogy 1,6 liter hűtővíz kell 650enes Svbe?
Illetve leengedésnél láttam hogy ott egy csavart kell kicsavarni a vízpumpánál.Érdemes így csinálni vagy húzzak le egy csövet?
Sziasztok!

A hátsó tengelynél lévő lemez(amin nézem a rovátkát hogy hol van a két oldal) a tengely anya oldalon normális hogy 2mm-ert lötyög a tengelyen(ahol a menten van)? A tengely másik oldalán viszont nem lötyög, szépen megy a tengellyel.
Ez gyárilag ilyen? Vagy miért nagyobb az anya oldalin a lyuk?
Na megnéztem hogy is néz ki ez a valóságban.
Van az a 4-es számú csavar, azon van a 3-as számú kontra anya. Anyát fel kell lazítani, majd a csavarral lehet állítani a kuplungon. Nagyon nagy sikert nem értem el, szerettem volna viszonylag nagy holtjáték és rövid kuplung kar - út mellett, rendes kiemelést elérni. (Simsonnál meg tudtam csinálni, hogy volt vagy 1 cm-es a holtjáték, és kb 2cm-t kellett húzni rajta, hogy teljesen kiemeljen. Ez azért volt jó, mert vaj puha volt tőle a kuplung). Hát nem sikerült. Amint csökkentettem a holtjátékon a kormánynál, vagy lent a bovden másik végén, akkor nem emelt ki rendesen és iszonyat hangos, sőt akár recsegős is volt az 1-esbe váltás. Ha a 4es csavar segítségével állítottam, akkor meg kemény lett. Na nembaj. Jobb mint volt. Nem sokkal, de jobb.
jah nem is, nem a bovdenfeszító a 3-as
na majd megnézem élőben mert a képen semmi nem látszik
Csak nem egészen értem:
- ki kell lazítani azt a bovdenfeszítő izét lent (3. jelölés) ( nemtom, hogy hívják), aztán ki kell tekerni 2-3 fordulatot az állítócsavaron (4. jelölés)
- innen lassan befelé kell tekerni a 3-ast amíg meg nem áll
- ki kell tekerni 1/4 fordulatot újra a 3-ason és a zárat meg kell húzni (4)
Én EZT találtam, meg is nézem majd, hogy élőben mit is látni!
ja... fotóknál néztem
megnéztem a robbantott ábrát, de nem lettem okosabb
Adatlap,eladó holmik,klikk.
írják itt hogy szép meg tetszik, de én nem látok se képet se linket :) megvenni nem venném meg, csak érdekel, hogy néznek ki a fóliázott elemek.
Köszönöm, akkor majd ott nézelődök, addig is várom a további tippeket
Sanyi szokta mondani, hogy lent arrébb lehet rakni. Nekem is kellett. De hogy mit, azt nem tudom megmondani, mert sose csináltam, mindenesetre ott nézelődj...
Egy nagy bordó konténer volt rákötve
Sziasztok!
A kuplungon hol lehet állítani? A kormányon a karnál oké, meg a bovden másik végét is megtaláltam, de ezekkel csak a holtjáték állítható. Van még másik állítási lehetőség? Kicsit jobban ki kéne emelnie, de holtjáték már így sincs.
Köszönöm!