Kerestelek tegnap, de a telszám, ami tavaly volt már nem elérhető. Az már nem él? Meg tudnád küldeni esetleg az új számod? Valamikor szeretném elvinni a motort hozzád.
Ki van furva a gyari.Viszont ott csak max egy centi lehet a hid.Vagy vallalod hogy eros feknel kiszakad vagy nem.Van ra pelda hogy jol meg lehet csinalni.Kifaragsz vastag alubol megfelelo betetet es egy jo hegesztovel odavarratod ugyelve hogy a ho ne huzza el a hidat.Najd igy furod meg.
Na majd látjuk!
Egyébként a futóművel kapcsolatban:nekem Hyperpro progresszív rugó van elől meg 15w-s olaj....hát csodákra képes!
Sokkal feszesebb mint a gyári lineáris....igaz már a 10w-s olajjal is jó volt!De a múltkor szimmeringeztem és kipróbálásra felöntöttem 15-ssel!na így már eléggé kemény...a mi útjainkra még talán sok is!Viszont nem hintázik be a kanyarokban az biztos!
Sokan mondtátok hogy az S-es kormány N-esre varázsolásához, ki kell cserélni a felső villahidat, de az N-esé nem jó. Az odáig rendben is van. De ezen a két motoron, ha jól látom a gyári felső villahíd van, csak valahogy rá van mókolva a kormánykiemelő... Na most akkor ez hogy van ? Mert így akkor relatív 5-10.000ft a pár kiemelő, másik 10-15 pl. egy Pazaz kormány, a fék és kuplungcsőből kellene hosszabb, az másik 10-15... ez már így jóval olcsóbb mintha pl Ebayről rendelném meg közel 200 ojróért csak a felső villahidat...
Fene tudja .Hátul szerintem jó eleje lehetne keményebb de nekem keményítve lesz csak most sokat rávertem de nyárig meglesz az is Egyébként Rs-en meg szerintem túl jó futómű van . Nekem 125 volt szerettem nagyon feszes volt
Ma is azt mondta egy kolléga hogy biztosan nem jól pucoltam ki valami ordenáré pici furatot és az szívat!Hát...szeretném ha neki lenne igaza!
De ha nem akkor már van nyom amin elindulhatok...hiszen a tapasztalatok amiket megosztatok velem mind segíthet!Köszi!
Még szelephézagot nem néztem...bár mondták hogy talán lehet az is!De az az egyik pillanatról a másikra jön elő?nem fokozatosan jelentkezne?Mert ez szépen járt mint a zsebóra..és egyszer csak hopp....már zakatolt is!
Azóta egyszer egy kompresszoros kifújás után valahogy elindult...de letettem egy hónapra és megint ugyan az volt a következő indításnál!
Sanyi!Akkor igazából nem szabadna használni kompresszort?
De én úgy vagyok a motorjaimmal leszarom mibe van csak pöpec legyen .Meg esetleg ha nyáron meghüjülök és meg akarom venni szívem vágyát a ZX-6R Ninját akko úgy adjam el ezt, hogy ne szídjanak, hogy a p.cs.ba átvertek.
Nekem is elkezdett durrogni meg gyengébb lett.Be lett állítva szelephézag ,karbi kipucolva ,karbiszinkron ,tömítettségvizsgálat és utána mondta a szerelő hát jobbat nem tud csak a szelep lehet már a hiba .Elég kokszos volt lecsiszolta meg új szelepszárszimeringeket kapott ha már így belemerültünk.Durrogás megszűnt és mintha erősebb lenne a gépezet.De nem egy olcsó mutatvány.
Ha ráadom a gyújtást, akkor néha nem hallom azt a fura hangot( benzinszivattyú ?! ) csak 1-2 mp-ig, utána abbahagyja, és kidobja az FI-t. Ha lekapcsolom ( kulccsal v. a billenőkapcsolóval) és vissza, akkor pedig rendesen betölt.... Most volt olajcserén a gép + telószimmering csere volt. Ilyen után lehet valami nem működhet jól, és azért csinálja ?
Tengelykulcs
Kerestelek tegnap, de a telszám, ami tavaly volt már nem elérhető. Az már nem él? Meg tudnád küldeni esetleg az új számod? Valamikor szeretném elvinni a motort hozzád.
Köszi előre is
Egyébként a futóművel kapcsolatban:nekem Hyperpro progresszív rugó van elől meg 15w-s olaj....hát csodákra képes!
Sokkal feszesebb mint a gyári lineáris....igaz már a 10w-s olajjal is jó volt!De a múltkor szimmeringeztem és kipróbálásra felöntöttem 15-ssel!na így már eléggé kemény...a mi útjainkra még talán sok is!Viszont nem hintázik be a kanyarokban az biztos!
Sokan mondtátok hogy az S-es kormány N-esre varázsolásához, ki kell cserélni a felső villahidat, de az N-esé nem jó. Az odáig rendben is van. De ezen a két motoron, ha jól látom a gyári felső villahíd van, csak valahogy rá van mókolva a kormánykiemelő... Na most akkor ez hogy van ? Mert így akkor relatív 5-10.000ft a pár kiemelő, másik 10-15 pl. egy Pazaz kormány, a fék és kuplungcsőből kellene hosszabb, az másik 10-15... ez már így jóval olcsóbb mintha pl Ebayről rendelném meg közel 200 ojróért csak a felső villahidat...
egyik moci
másik moci
De ha nem akkor már van nyom amin elindulhatok...hiszen a tapasztalatok amiket megosztatok velem mind segíthet!Köszi!
Legalább az enyém nem megy se hidegen se melegen!
Azóta egyszer egy kompresszoros kifújás után valahogy elindult...de letettem egy hónapra és megint ugyan az volt a következő indításnál!
Sanyi!Akkor igazából nem szabadna használni kompresszort?
Olyanra volna valakinek valami ötlete hogy:
Ha ráadom a gyújtást, akkor néha nem hallom azt a fura hangot( benzinszivattyú ?! ) csak 1-2 mp-ig, utána abbahagyja, és kidobja az FI-t. Ha lekapcsolom ( kulccsal v. a billenőkapcsolóval) és vissza, akkor pedig rendesen betölt.... Most volt olajcserén a gép + telószimmering csere volt. Ilyen után lehet valami nem működhet jól, és azért csinálja ?